Últimos temas
Reflexionem aquí també ?
+4
VlCTUR
Sinuhé
FOC
arcoiris
8 participantes
Pàgina 7 de 7
Pàgina 7 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Reflexionem aquí també ?
Grácies Isona
De totes maneres no penseu que és una frustació o... pot ser si
Però és normal que la gent no li deixi un nen molt petit en mans d'una persona que té una discapacitat com la meva, ho entenc
Però em va agradar molt que la noia que sap com soc m'el dones i jo en peus.
La Isona em coneix bastant i sap el que m'agrada que em donin confiança.
De totes maneres no penseu que és una frustació o... pot ser si
Però és normal que la gent no li deixi un nen molt petit en mans d'una persona que té una discapacitat com la meva, ho entenc
Però em va agradar molt que la noia que sap com soc m'el dones i jo en peus.
La Isona em coneix bastant i sap el que m'agrada que em donin confiança.
llit desfet- Nombre de missatges : 127
llit : m'agrada que et sentissis tant bé. A més, t'ho mereixes per la teva sensibilitat i bonhomia. Saps ?, el dia que vaig tenir en braços al meu primer fill vaig esclatar a plorar com una magdalena. La veritat és qe em va passar també amb els dos següentes.
Joan- Nombre de missatges : 745
Gràcies Esmolador
llit desfet- Nombre de missatges : 127
Pujo el panell pq s'havia quedat molt enrera, i quan tingui ganes de reflexionar, l'hauré d'anar a buscar a Singapur. Ara per ara prefereixo abstreure'm a pensar en quelcom determinat. A veure si estic fent meditació sense saber-ho?
Panter- Nombre de missatges : 2858
Es ben curiós, avui es dilluns, però per a mi tots els dies em semblen divendres... Potser esque en tots els dies albiro la festa.
Isona77- Nombre de missatges : 1095
Tenim telepatia u que? Jo avui tambè estava pensant en pujar aquest panell que s'estava quedant molt avall...
Isona77- Nombre de missatges : 1095
Jajajaja, si et refereixes a la reflexió política, molt xunga. La llibertat de vot permet votar a cadascú el que vulgui, però resulta que aquesta llibertat de votar cadascú a qui vulgui, em repercuteix a mi de plè.
La majoria de la gent sembla no adonar-se de la situació en que ens hem vist abocats. No veuen que votin a qui votin les coses no aniran millor...i votaran PP, pensant-se que aquests els treuran miraculosament de tots els problemes.
La situació ve de lluny, però de cop i volta, ens hem adonat ara. Ja no manen els països, ja no manen els governs; ara mana el capital. Els tecnócrates que saben com fer-ho capgirar tot en aras del Capital són els que porten les regnes de cada nació.
El més xocant és, que tan denostat que ha estat el marxisme, tantes i tantes vegades s'ha sentit a dir que estava "passat de moda", que la gent l'ha oblidat del tot. I com a més sentia a dir que els marxisme estava obsolet, més copsava que el capitalisme s'anava apoderant de la societat. Ara sembla ser que ja és tard.
No obstant mentre hagi gent desperta que pensi i reflexioni sobre l'estat actual de la societat, crec que arribarà un moment que tot esclatarà, no sé ni com ni quan, però tot cicle acava i podria ser que estiguessim a les portes d'un nou món. Potser que històricament estem sent protagonistes, sense saber-ho, d'un canvi radical de model social.
Encara que en els llibres d'història no surtin els protagonistes anònims, i potser cabdals, que fan que tot doni un gir de 180º, seria afalagador pertànyer en aquest grup ingent de persones que els ha tocat viure un moment històric.
La majoria de la gent sembla no adonar-se de la situació en que ens hem vist abocats. No veuen que votin a qui votin les coses no aniran millor...i votaran PP, pensant-se que aquests els treuran miraculosament de tots els problemes.
La situació ve de lluny, però de cop i volta, ens hem adonat ara. Ja no manen els països, ja no manen els governs; ara mana el capital. Els tecnócrates que saben com fer-ho capgirar tot en aras del Capital són els que porten les regnes de cada nació.
El més xocant és, que tan denostat que ha estat el marxisme, tantes i tantes vegades s'ha sentit a dir que estava "passat de moda", que la gent l'ha oblidat del tot. I com a més sentia a dir que els marxisme estava obsolet, més copsava que el capitalisme s'anava apoderant de la societat. Ara sembla ser que ja és tard.
No obstant mentre hagi gent desperta que pensi i reflexioni sobre l'estat actual de la societat, crec que arribarà un moment que tot esclatarà, no sé ni com ni quan, però tot cicle acava i podria ser que estiguessim a les portes d'un nou món. Potser que històricament estem sent protagonistes, sense saber-ho, d'un canvi radical de model social.
Encara que en els llibres d'història no surtin els protagonistes anònims, i potser cabdals, que fan que tot doni un gir de 180º, seria afalagador pertànyer en aquest grup ingent de persones que els ha tocat viure un moment històric.
Panter- Nombre de missatges : 2858
Pàgina 7 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7