Últimos temas
Val la pena somiar?
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Val la pena somiar?
Serveix d'alguna cosa tancar els ulls i deixar-nos dur per la il·lusió, per la màgia, per la fantasia?
Val la pena de tant en tant, volar tan alt, que quan t'estavelles contra la realitat el dolor del cop és tan fort que et fa desitjar la mort?
O és millor no somiar, no volar, viure sempre a mitjan gas , sense desitjar sense anhelar, sense una mica d'il·lusió ni d'entusiasme.
És Millor no res per a no sofrir quan es perd?
Val la pena de tant en tant, volar tan alt, que quan t'estavelles contra la realitat el dolor del cop és tan fort que et fa desitjar la mort?
O és millor no somiar, no volar, viure sempre a mitjan gas , sense desitjar sense anhelar, sense una mica d'il·lusió ni d'entusiasme.
És Millor no res per a no sofrir quan es perd?
arcoiris- Nombre de missatges : 2378
Re: Val la pena somiar?
Una cosa és sonmiar amb un bri de possibilitats, i una altra és fantasiejar...l'últim segur que no se t'acomplirà mai. Jo tenia quatre desitjos, que mai en van treure el son, però que els tenia en ment. Ni fabulava ni sonmiava, simplement no els perdia de vista. Les quatre es van acomplir, i mira que eren practicament impossible, si més no, bastant dificil de portar-se a terme. El dia que me'n vagi no em quedarà cap desitg pendent.
Invitat- Invitat
Re: Val la pena somiar?
doncs a mi encara em quedn masses coses per fer... per ser feliç, i poder morir tranquil·la... i de mentres...
a somiar, q somiar és preciós.
a somiar, q somiar és preciós.
noia09- Nombre de missatges : 52
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
09/06/23, 02:16 am por VlCTUR
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR
» ALFABETO EMOCIONAL...
23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR
» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR
» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR
» Música de la Terra
23/09/14, 09:46 am por VlCTUR
» Per a Pantera.
26/05/14, 03:25 am por VlCTUR
» Bona tarde de¨fret ivent
07/05/14, 02:56 am por VlCTUR
» Bon Fret i molta pluja
01/02/14, 02:33 pm por greta