Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
A Girona, un tripartit de pena.- Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
A Girona, un tripartit de pena.- Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
A Girona, un tripartit de pena.- Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
A Girona, un tripartit de pena.- Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
A Girona, un tripartit de pena.- Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
A Girona, un tripartit de pena.- Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
A Girona, un tripartit de pena.- Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
A Girona, un tripartit de pena.- Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
A Girona, un tripartit de pena.- Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


A Girona, un tripartit de pena.-

3 participantes

Ir abajo

A Girona, un tripartit de pena.- Empty A Girona, un tripartit de pena.-

Missatge  Joan 21/06/10, 09:04 pm

Tot i que visc a Palamós vaig nèixer a Girona on hi he passat més de la meitat dels meus anys. No deixo de seguir tota mena de aconteixaments, vida i miracles de l'inmortal ciutat.Sorpresa, riallada, aclaparament i pena, van ser les reaccions en llegir la noticia als diaris locals sobre el ple municipal que va decidir NO PROHIBIR EL BURCA I EL NICAB EN ELS EQUIPAMENTS PÙBLICS.
Ni un malson m'hauria imaginat que els tres partits de govern a l'ajuntament es distingirien tant de la resta de capitals catalanes, i sobretot dels grups socioslistos. Els jacobins del PSOE català, els independentistes renegats i traidors d'ERC i els Verds descolorits Sauristes, en mala hora han volgut singularitzar-se, donant la raó als qui, fora d'aquestes comarques, malpensen de l'interés gironí per ser "diferent".
Els arguments donats són una absoluta riallada ja que poques vegades s'han escoltat arguments tan absurds i incoherents per justificar una decisió i més votar-la a favor seguint les ordres del "partit". Quina pobre i poca personalitat ! Aquesta colla de cràpules han dit una cantitat inmensa de nicieses i sabeu el perquè ? doncs principalment per votar en contra d'una proposta presentada pel PP. Per estratègia política ? Doncs han posat el govern municipal en un compromís. I ha de governar aquesta colla d'impresentables ?

Per si algun d'ells/es encara no se n'ha assebentat li diré que: el burca i el nicab no són peces de roba ni religiosa ni folklòrica, sinó expressió d'un esclavatge, la més clara manifestació externa del masclisme, de la negació dels drets, en aquets casos de la dona. Per la mateixa raó, acceptem la prostitució a les carreteres o deixem anar despullats pel carrer a qui vulgui.
Preguntar-se què faria la dona exclosa per dur burca és com preocupar-se per què farà la prostituta fora de la carretera o oblidar-se de tantes que són obligades a disfrassar-se per ostentar el sotmetiment a un home.

Els tan trempats/des concejals de l'ajuntament de Girona i per tant representants del poble, resulta que pobret/es, no entenen que prohibir el burca és anar contra qui l'imposa i no pas contra qui el duu. Quina pena de personal !
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

A Girona, un tripartit de pena.- Empty Re: A Girona, un tripartit de pena.-

Missatge  arcoiris 22/06/10, 12:09 pm

Pobres dones, els hem negat l'única manera que teníem d'ajudar-les, i les hem condemnat a seguir presoneres dintre d'un burka. Quanta hipòcrita hi ha en la política.

Perquè estic segura que tots els quals han votat a favor del burka es deuen sentir tan mal com em sento jo, cada vegada que es creuen amb una dona enterrada dintre d'aquest taüt..
Qui les lliberará de aixó?
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

A Girona, un tripartit de pena.- Empty Re: A Girona, un tripartit de pena.-

Missatge  Sinuhé 22/06/10, 04:17 pm

La política és un desgavell. Que si ordres de partit, que si dir el contrari del que diu l'altre, que si fa més modern, que si ens donarà més vots, que si naps, que si cols, però mai fer servir el cor i el cervell que es veu que és mala cosa.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

A Girona, un tripartit de pena.- Empty Re: A Girona, un tripartit de pena.-

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum