Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
reflexions sobre les eleccions Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
reflexions sobre les eleccions Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
reflexions sobre les eleccions Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
reflexions sobre les eleccions Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
reflexions sobre les eleccions Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
reflexions sobre les eleccions Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
reflexions sobre les eleccions Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
reflexions sobre les eleccions Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
reflexions sobre les eleccions Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


reflexions sobre les eleccions

Ir abajo

reflexions sobre les eleccions Empty reflexions sobre les eleccions

Missatge  Isona77 30/11/10, 03:18 pm

Soc independentista, encara que no hi vaig nèixer, me n'he tornat.

No crec que els de CIU amb la majoria que han tingut defensin això del independentisme encara que ja veurem fins a quin punt, el poble que ha demostrat tenir un pes específic, no els fa declinar la balança.

Al quedar completament aniquilat el tema del concert económic. Està ben vist que a les bones no ens donaràn ni un euro més i seguiràn disposant alegrement dels nostres diners.

Si les forces independentistes haguessin anat a la una hauriem aconsseguit més escons. Val la pena anotar-ho per les properes. Hem de sumar i no dividir.

Tot i que no vaig votar als de CIU estic contentissima de la desfeta del tripartit perque han destroçat massa coses que ens estimem els catalans: les institucions en mans d'aquells qualsevols, ignorants i destralers. Mai havia vist tanta gent ignorant en llocs de responsabilitat. Llevat del Estat veí que son líders del mon mundial amb posar ignorants en llocs de responsabilitat .

Que aprofitin el temps que els queda per anar destruint paperasa d'aquella que no volen que se'n sàpiga res, encara que en aquest mon d'avui no hi ha secrets. Qui ens anava a dir que els secrets més importants dels Serveis Secrets de EE.UU serien ventilats públicament... si es que al capdevall tot se sap.

El càstic per els de ERC ha estat flagrant. A qui pretenien enganyar desprès de tot el que han demostrat que sabien fer? I els del PSC que han desmostrat ser més del PSOE que mai? Ja els hi està be. El rebuig ha estat TOTAL i determinant.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum