Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull)

4 participantes

Ir abajo

Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Empty Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull)

Missatge  Joan 08/06/11, 05:08 pm



- Avui m'ha vingut la dèria, he repasat els deu manaments tal i com venen escrits en tota mena de religions i en cap hi diu : No refregaràs un títol de la Champions al teu principal enemic. A mitja nit agenollat en direcció al Bernabeu i he començat els meus càntics sagrats.

- És molt curiós lo que passa amb els indignats on hi han molts indeterminats. Es veu que molts acampats lluiten per la independència de la plaça Catalunya però reneguen de la de tot Catalunya.

- Avui al llevar-me m'he fet una pregunta transcendent. Què necessita Catalunya? És evident i de calaix : un altre partit independentista. Vinga Carod, som-hi !

- Com que m'agrada treballar pel meu govern, encara que a disgust, he demanat a la junta del Barcelona el currículumrs dels millors batedors de la secció de beisbol del Barça per recolocar-los a la unitat d'antiavalots de Felip Puig.

- Jo sabia i crec que era clar, que l'esperit de molts "independentistes" CiUencs era el pacte entre germans i per tant queda clar que el lligam fraternal de CiU-PP, vagi a més velocitat que el malaït bacteri del cogombre, la soja i la mare que els va parir.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Empty Re: Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull)

Missatge  Isona77 08/06/11, 05:28 pm

Totalment d'acord... Segueix amb les teves reflexions.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Empty Re: Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull)

Missatge  arcoiris 12/06/11, 10:25 am

Sempre son interesants les teves reflexions Joan.
Moltes gracies.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Empty Re: Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull)

Missatge  VlCTUR 18/09/11, 02:20 am

Contundents i en la línia teva de sana ironia i sentit de l'humor.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull) Empty Re: Reflexions de quan tinc temps a perdre. ( Ara, el que vull)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum