Últimos temas
Ja ho sabeu: si les dones no es porten be BASTONADES!!!
4 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Ja ho sabeu: si les dones no es porten be BASTONADES!!!
Et vaig a posar una metàfora. Ara vaig pel carrer i t'asseguro que no veig cap dona embarassada. Quan jo ho estava, em trobava dones embarassades per tot arreu. Hom veu amb allò en el què para atenció.
Panter- Nombre de missatges : 2858
No sé si t'he entès bé, però si el que m'estàs dient es que el ressó social depén de la meva percepció subjectiva, no comparteixo aquesta opinió, ja que hi ha un important element d'objectivament: El ressaltament mediàtic de les notícies. Cada mort d'una dona a mans del marit o parella (sempre i quan sigui home aquesta parella, s'ha d'entendre) ocupa la primera plana als noticiaris de ràdio i televisió i s'escriu amb grans titulars als diaris, les restants més de mil morts en canvi no s'esmenten ni a ràdio ni a televisió (a menys que tinguin algún element molt insòlit i sorprenent), i als diaris ocupen un racó perdut en lletres molt petites de les últimes pàgines de les cròniques de succesos. Crec que això és objectivament comprovable, no cal remetre's a la subjectivitat de cadascú.
Invitat- Invitat
Sobretot a la nostra societat es futut ser home i divorciat. Sovint les dones priven als pares de veure als fills i tan elles com les famílies de les dones machaquen als fills perquè pensin que el seu pare es gairebè un monstre. La questiò es que algunes denúncies de maltractaments son falses però hi han dones i dones i homes i homes. Jo no generalitzaria amb aquest tema.
Ni tots els homes son uns cràpules ni totes les dones son víctimes. Però les que ho son tenen una gran ressó mediàtic.
En quan a les feministes... Jo no ho seré mai perquè es una mena de masclisme al inrevés. La convivència cal que sigui respectuosa amb la manera de ser de cada ser humà amb les diferències de cada génere doncs cadascú des d'el seu privilegiat ser "Femení" o "masculí" aporta tot el que es necesari i es complementa.
Iguals davant la llei, SI, però respectant la naturalesa única de cada èsser humà.
Nomès des de la formació, educació i respecte al altre això es pot aconseguir per`
o quan es barrejen sentiments es quan podem pendre mal i ningú es tan perfecte com mantenir-se imparcial en determinades situacions. Damunt les tercerres persones, sovint les famílies, acaven per atiar el foc i el desencadenant pot ser la destroça de una parella, família, vides...
Ni tots els homes son uns cràpules ni totes les dones son víctimes. Però les que ho son tenen una gran ressó mediàtic.
En quan a les feministes... Jo no ho seré mai perquè es una mena de masclisme al inrevés. La convivència cal que sigui respectuosa amb la manera de ser de cada ser humà amb les diferències de cada génere doncs cadascú des d'el seu privilegiat ser "Femení" o "masculí" aporta tot el que es necesari i es complementa.
Iguals davant la llei, SI, però respectant la naturalesa única de cada èsser humà.
Nomès des de la formació, educació i respecte al altre això es pot aconseguir per`
o quan es barrejen sentiments es quan podem pendre mal i ningú es tan perfecte com mantenir-se imparcial en determinades situacions. Damunt les tercerres persones, sovint les famílies, acaven per atiar el foc i el desencadenant pot ser la destroça de una parella, família, vides...
Isona77- Nombre de missatges : 1095
Pàgina 2 de 2 • 1, 2