Últimos temas
Garrotades a les dones
Pàgina 1 de 1
Garrotades a les dones
Polèmica a l'Argentina per un videojoc d'Axe que consisteix a donar garrotades a dones
Tres diputades de l'Argentina presentaran una denúncia penal contra l'empresa angloholandesa Unilever per una campanya publicitària del desodorant Axe que inclou un videojoc per clavar garrotades a dones, segons han informat fonts legislatives.
Les demandants Juliana Di Tullio, María Teresa García i Diana Conti presentaran l'escrit demà al considerar que la campanya Caçadors per instint viola la llei argentina de Protecció Integral de les Dones contra la violència masclista.
Les diputades sostenen que la publicitat televisiva i gràfica del desodorant Axe recrea una societat primitiva on els homes s'identifiquen segons el seu poder de dominació i conquista femenina, a la qual cosa s'hi suma una pàgina web en què els usuaris poden participar en el joc Garrotada d'amor.
Depredador i preses
A la web d'Axe, el joc presenta l'home com un depredador i les dones són les seves preses. La proposta interactiva, que es desenvolupa en la prehistòria, consisteix a clavar garrotades a la màxima quantitat de dones possible en 50 segons per acumular punts i, si el cop es dóna a un home, es resten punts.
"És de summa gravetat l'última campanya publicitària del desodorant Axe en què es promou que la dona sigui retratada únicament com un objecte del desig sexual de l'home, que ha d'exercir contra ella la violència física com a tècnica de submissió", adverteix l'escrit, que serà presentat al jutjat.
Apologia de la violència masclista
"L'únic que fa la campanya és reforçar certs estereotips i pràctiques socials discriminatòries amb el fi de publicitar un producte i ampliar-ne els guanys, sense tenir en compte cap tipus de responsabilitat social", manifesta García, que afirma que no és la primera vegada que aquesta marca "té problemes" amb la seva publicitat.
Di Tullio, presidenta de la comissió de Dona, Família i Infantesa de la Cambra de Diputats, ha declarat a mitjans locals que "la campanya ha de ser retirada i s'ha de sancionar l'empresa".
En aquest sentit, la diputada Diana Maffía també ha presentat una denúncia davant l'observatori argentí de la Discriminació en ràdio i televisió per considerar que la publicitat té "continguts altament discriminatoris, sexistes i d'apologia de la violència masclista".
Tres diputades de l'Argentina presentaran una denúncia penal contra l'empresa angloholandesa Unilever per una campanya publicitària del desodorant Axe que inclou un videojoc per clavar garrotades a dones, segons han informat fonts legislatives.
Les demandants Juliana Di Tullio, María Teresa García i Diana Conti presentaran l'escrit demà al considerar que la campanya Caçadors per instint viola la llei argentina de Protecció Integral de les Dones contra la violència masclista.
Les diputades sostenen que la publicitat televisiva i gràfica del desodorant Axe recrea una societat primitiva on els homes s'identifiquen segons el seu poder de dominació i conquista femenina, a la qual cosa s'hi suma una pàgina web en què els usuaris poden participar en el joc Garrotada d'amor.
Depredador i preses
A la web d'Axe, el joc presenta l'home com un depredador i les dones són les seves preses. La proposta interactiva, que es desenvolupa en la prehistòria, consisteix a clavar garrotades a la màxima quantitat de dones possible en 50 segons per acumular punts i, si el cop es dóna a un home, es resten punts.
"És de summa gravetat l'última campanya publicitària del desodorant Axe en què es promou que la dona sigui retratada únicament com un objecte del desig sexual de l'home, que ha d'exercir contra ella la violència física com a tècnica de submissió", adverteix l'escrit, que serà presentat al jutjat.
Apologia de la violència masclista
"L'únic que fa la campanya és reforçar certs estereotips i pràctiques socials discriminatòries amb el fi de publicitar un producte i ampliar-ne els guanys, sense tenir en compte cap tipus de responsabilitat social", manifesta García, que afirma que no és la primera vegada que aquesta marca "té problemes" amb la seva publicitat.
Di Tullio, presidenta de la comissió de Dona, Família i Infantesa de la Cambra de Diputats, ha declarat a mitjans locals que "la campanya ha de ser retirada i s'ha de sancionar l'empresa".
En aquest sentit, la diputada Diana Maffía també ha presentat una denúncia davant l'observatori argentí de la Discriminació en ràdio i televisió per considerar que la publicitat té "continguts altament discriminatoris, sexistes i d'apologia de la violència masclista".
Sinuhé- Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009
Temas similares
» un videojoc que consisteix en donar garrotades a dones
» Dones per la pau
» Viu amb 32 dones i 180 fills
» MATAR DONES EN NOM DE DÉU
» Les dones que no poden somriure
» Dones per la pau
» Viu amb 32 dones i 180 fills
» MATAR DONES EN NOM DE DÉU
» Les dones que no poden somriure
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
09/06/23, 02:16 am por VlCTUR
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR
» ALFABETO EMOCIONAL...
23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR
» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR
» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR
» Música de la Terra
23/09/14, 09:46 am por VlCTUR
» Per a Pantera.
26/05/14, 03:25 am por VlCTUR
» Bona tarde de¨fret ivent
07/05/14, 02:56 am por VlCTUR
» Bon Fret i molta pluja
01/02/14, 02:33 pm por greta