Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat.

3 participantes

Ir abajo

El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Empty El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat.

Missatge  FOC 30/05/09, 12:46 pm

A dia d'avui he decidit que el formato de miarroba no ha sigut valid com a alternativa al antic cat-web i he decidit tancarlo. Encara que aqui no participo gaire la tasca que fa sinuhé promocionant i ficant ganes es suficient com per a
recomanar aquet format. Jo ara mateix tinc la meva cuota de interactuació virtual ben plena al face i a radiovinaros pero aixo no vol dir que cambien les coses en un
futur i ja se on trobarvos...

aprofito per enviarvos un salut i una forta abraçada
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Empty Re: El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat.

Missatge  arcoiris 30/05/09, 11:46 pm

Hola foc.
M'alegro molt de veure't per aquí.
De totes formes, ja saps que jo sempre m'alegro de veure't, sigui en el lloc que sigui.
Moltes vegades, m'he enrecordat de tu i he notat la teva absència, te he trobat molt ha faltar, sobretot el teu sentit de l'humor i aquesta espurna tan especial que saps posar en els teus missatges.
Sent que no hagi funcionat el miarroba,perque era un bon lloc on participar, de totes maneres som les persones les que fem que els llocs funcionin.
Crec que al tancar la vella cat web, ens dispersareem massa i era impossible que funcionessin tots els llocs. Però tu vas fer un molt bon treball i et felicito per això.
De vegades penso que aquest lloc que ah fet el sinuhé, a pesar de l'el seu esforç i del seu bon treball, pot ser que arribi un dia que deixi de funcionar també, encara que no m'agradaria que això passara, perquè jo me sent molt agust aquí. a pesar de que uns dies participo més i altres menys, depenent del temps que em queda i del meu estat d'ànim. Però escric sempre el que m'apeteix i dic el que penso o el que sent, sense que ningú es fiqui amb mi, i m'agrada llegir les opinions dels altres participants, perquè són missatges tots fets, des del respecte i la llibertat.
Per això crec, que aquest est un bon lloc on estar, i no m'agradaria que acabés desapareixent.

Però suposo que com totes les coses de la vida tot té un començament i un final.
Diuen que quan es diu hola ha algú o ha alguna cosa, sempre cal estar preparat per a saber dir adéu també.
De moment aquest és en l'únic lloc on escric, perquè estic un poc desenganyada de tot en general, i també d'internet en particular. Bé no d'internet en si, sinó de l'actitud d'algunes persones en aquest mitjà, que tampoc es diferencien de l'actitud de les persones en la vida real.
En quant a la meva petita i estimada Radio Vinaros, pensava que no funcionava, com em vaig liar tant al final amb tantes comunitats, li he perdut el rastre. Ja intentaré tornar a localitzar-la i em passaré per allí per a saludar.
A tu espero tenir-te sempre localitzat i que em saludis sempre, coincidim o no en alguna comunitat.
Una abraçada molt forta. Abraçada Noi coret Beset Abraçada Noia
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Empty Re: El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat.

Missatge  FOC 31/05/09, 01:17 am

Ja saps que natros no mos perdren de vista i que jo sempre et saludooooo

per si has perdut el enllaç, açi el tens...

http://radiovinaros.mforos.com/1602282-general/
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Empty Re: El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat.

Missatge  Sinuhé 01/06/09, 08:46 am

Sento que no hagi funcionat, Foc. I gràcies per les teves bones paraules, per mi, i pels tots els altres que posen ganes i il·lusió en aquesta petita web. Aquí, la bona gent, com tu, sempre tindrà les portes obertes i és benvinguda.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat. Empty Re: El formato de cat-web en miarroba ha estat eliminat.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum