Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent"

3 participantes

Ir abajo

Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Empty Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent"

Missatge  Jaume 21/04/09, 06:47 pm

Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Shocked


Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Bicis_336
E-NOTICIES - El cap de política de La Vanguardia, Jordi Barbeta, ha defensat durant la tertúlia a Els Matins de TV3, que "el que s'ha de fer és posar coto als energumens de la bicicleta, que són desaprensius i mala gent. De veritat, són mala gent. Tenen una superioritat moral que no sé qui els hi ha atorgat, no sé si el ecologisme aquest irracional. Són gent que van per la Diagonal atropellant les velles i encara fotent-lis bronca per posar-se al mig. I com que no fa soroll...".
El presentador d'Els Matins, Josep Cuní, li ha preguntat que "com pots ser tan apocalíptic?". "Perquè això de les bicicletes acabarà malament. I ho diu una persona que ja n'ha comprat 5 o 6 i totes li han robat a Barcelona. Em duren de termini mes i mig", ha replicat. També ha revelat que "jo els hi demano als meus fills que no formin part de la troupe d'aquests energumens de la bicicleta".
Jaume
Jaume

Nombre de missatges : 560
Fecha de inscripción : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Empty Re: Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent"

Missatge  Isona77 21/04/09, 08:54 pm

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Empty Re: Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent"

Missatge  Sinuhé 22/04/09, 05:47 pm

Doncs no ho sé, però per alguna raó deu fer aquesta afirmació. L'altre dia si que vaig veure en un reportatge que no tenia res a veure amb això, gent que anava en bicicleta per l'acera, entre gent que anava a peu, i això si que pot provocar que algú es faci mal. Sobretot la gent gran que no va gaire lleugera a l'hora d'apartar-se.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent" Empty Re: Els energumens de la bicicleta són desaprensius i mala gent"

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum