Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Per la independència de Catalunya Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Per la independència de Catalunya Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Per la independència de Catalunya Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Per la independència de Catalunya Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Per la independència de Catalunya Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Per la independència de Catalunya Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Per la independència de Catalunya Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Per la independència de Catalunya Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Per la independència de Catalunya Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Per la independència de Catalunya

Ir abajo

Per la independència de Catalunya Empty Per la independència de Catalunya

Missatge  Isona77 31/10/10, 11:56 am

Ramon Carner, 2n premi Segador de l'Any, dóna suport a Reagrupament

El guardó ha estat lliurat al president del CCN en la inauguració del local de Reagrupament a Nou Barris
20 octubre 2010

(Barcelona-Nou Barris, 20-10-2010)

Bona tarda. Moltes gràcies a tots els qui heu vingut a aquest acte.
Les meves primeres paraules són d’agraïment a aquells que m’han atorgat aquest guardó. Penso que hi ha altres persones que se’l mereixen més que jo i a totes elles els ofereixo compartir-lo. Això de ser Segador de l’any és un gran honor per a mi i estic segur que també ho és per a tots els membres de la junta del CCN als qui agraeixo el treball i la il·lusió esmerçats. Sense vosaltres res no hauria estat possible.
M’agradaria també oferir el premi a la meva família, pare, dona i fills, que aguanten estoicament les meves escapades i la meva passió per Catalunya
Finalment, també m’agradaria oferir el premi al Joan Canadell, primera persona que va creure en el projecte del CCN, primera persona en capacitat de treball, primera persona en idees pel CCN i gran SECRETARI GENERAL. Ara, després de 2 anys al CCN ha decidit continuar treballant per Catalunya però centrant tots els seus esforços a REAGRUPAMENT. Endavant, Joan, SERÀS UN GRAN DIPUTAT!
Si em permeteu un apunt personal, vull que sapigueu que vaig néixer a Sant Feliu de Codines, una vila on poc a poc, però inexorablement, es van perdent les referències de pagès. Els meus besavis tenien un negoci familiar que se’n deia "L’Agrícola” una mena de Sindicat Agrícola i comerciaven amb cereals. Això ve a tomb perquè tots sabem prou bé que els cereals, abans de comerciar-los s’han de sembrar i s’han de conrea r.... fins que arribi l’hora de la collita, de la sega.
Per a fer un símil, crec que al nostre país ja fa molts anys que hi ha molt bona gent:

  1. Que ha anat sembrant la llavor de la llibertat,
  2. Que s’ha esmerçat en fer el conreu a base de molts esforços i sacrificis .
  3. Però que malauradament, molts d’ells no podran estar entre nosaltres en el moment de la sega.
  4. Ara vull tenir un record per a tota aquesta gent.
    Gràcies a la feina abnegada dels catalans que ens han precedit, hem pogut mantenir la flama de la nostra nació i avui nosaltres hem pogut iniciar la 3a fase en el procés de la independència la fase definitiva en que els empresaris recolzen el moviment, la fase en que s’ assoleix l’ objectiu.

    Per aquest motiu varem crear el 2008 el CCN :
    Per ORGANITZAR UN PODER ECONÒMIC CATALÀ (PEC) QUE RECOLZES EL PROCÉS CAP A LA INDEPENDÈNCIA DE CATALUNYA.
    Perquè ALGÚ CREU QUE PODREM ASSOLIR L’ ESTAT PROPI SENSE UN LOBBY D’ EMPRESARIS QUE LI DONI SUPORT ?
    I què fa el Cercle Català de Negocis?
  5. Difusió de les dades de l’espoli econòmic que pateix Catalunya. Ho fem en conferències i ara també en el llibre que hem editat: LES RAONS ECONÒMIQUES DE LA INDEPENDÈNCIA. 1º edició 2.000 llibres venuda en un mes. Aquesta setmana ja ha arribat la segona edició 5000 llibres i que es distribuiran per totes les llibreries de Catalunya !! (Si algun acte no hi ha suficient assistència no patiu! Amb el llibre, els que no vinguin als actes es faran independentistes al menjador de casa).
  6. Formació de nous catalans compromesos.
  7. Denúncia de tots aquells catalans que amb càrrecs de responsabilitat en institucions, i organismes econòmics i culturals tant públics com privats que no han estat a l’alçada del país.
  8. Quants errors dels nostres polítics! Tants com mancances té el nostre país !
    Hem arribat fins aquí i ara hem de saber que:
  9. Al s XXI, l’ ambigüitat ja no suma sinó que resta.
  10. En el segle XXI hem de tornar a ser clars i catalans.
  11. Serà el segle de les independències “tranquil·les“ i raonades, serà el segle que els independentistes ja no seran “separatistes“ sinó bons negociadors que ens guanyarem el nostre benestar negociant amb els caps de les grans potències que ens hauran de donar suport .
  12. També el s. XXI serà sobretot el segle en què Catalunya generarà NOUS líders, nous dirigents integres, coherents, i capaços en qui la gent hi podrà confiar.
  13. Un exemple del que us dic ha estat el discurs que la cancellera alemanya, Angela Merkel, va fer fa 4 dies davant de l’ambaixador Turc va dir a tota la comunitat turca d’Alemanya: "La multiculturalitat no serveix per fer prosperar un país. Si voleu treballar i ser alemanys: PARLEU ALEMANY i contribuïu a enfortir la IDENTITAT NACIONAL D’ALEMANYA"
    Ho veieu què diferent és aquesta declaració d’ aquella que es feia al segle passat: “És català tothom qui viu i treballa a Catalunya"... Només treballant i vivint es pot ser ciutadà d’un país - Sense cap mes obligació?
    Per això vull dir-vos que sí, que ànims, que anirà be, que assolirem els objectius. .... i que es complirà aquella dita de FRANCESC PUJOLS una altra vegada:
    Per la independència de Catalunya Animacatalana
  14. “L’ànima catalana rebrota sempre i sobreviu als seus il·lustres enterradors"
    Amics, ja sabeu que fa molts dies que estic convençut que l’ànima catalana rebrota i que és gràcies a la gent de Reagrupament que aquest rebrotament es convertirà en la base del nostre RESSORGIMENT NACIONAL.

    Amics, hem de ser conscients que ara de nosaltres depèn tenir ben esmolades les eines de la lucidesa, la intel·ligència i del patriotisme. Ara és l’hora de la generositat i de l’amor a la terra perquè el temps de la sega és més a prop que mai.
    Sense fer volar coloms, amb realisme, conscients de la nostra capacitat col·lectiva, ara és l’hora, segadors, ara és l’hora d’estar alerta. Sense presses, però sense pauses ni defalliments. Cadascú en el nostre lloc hem de treballar fins assolir l’ èxit electoral que conduirà a la llibertat per al nostre poble.
    Tots els qui estimem Catalunya hem de treballar colze a colze, sense afany de protagonisme, amb esperit de servei i capacitat de sacrifici.. Com treballaven les “quadrilles” de segadors amb la falç o la dalla a les mans, un al costat de l’altre, sense defallir fins a tenir la tasca acabada.
    I amics també dir-vos, JA HO SABEU que no tenim gaire temps i encara més, no podem equivocar-nos, no hi ha temps per cometre cap mes error. NO S’HI VAL A BADAR. Cal que empenyem a l 'EQUIP, AL GRUP I AL LIDER més preparat i coherent per assolir la victòria final: Avui aquí, tots sabem de qui estic parlant .
    Us demano que feu l’impossible perquè ben aviat sigui tota CATALUNYA la que ho sàpiga. Que sàpiga i reconegui qui és en aquest moment el veritable líder per a Catalunya!
    Si ho feu tindreu quelcom important per a poder explicar als vostres fills, direu: “JO VAIG AJUDAR, jo vaig CONTRIBUIR A FER DE CATALUNYA el NOU ESTAT D’EUROPA PRÒSPER I COMPETITIU ON DEMA VOSALTRES TREBALLEU I US GUANYEU LA VIDA. “
    Com a president del CCN acabaré el discurs com ja sabeu que m’agrada fer-ho: “Si el 1889 Valentí Almirall va crear el Centre Català... aquell lobby d’empresaris que volien encaixar i influir a Espanya. El 2009, els Catalans hem creat el Cercle Català de Negocis, el lobby d’empresaris que treballaran per DESENCAIXAR definitivament D’ESPANYA.
    VISCA CATALUNYA LLIURE!
    Ramon Carner i Alivés
    President Cercle Català de Negocis

    Per la independència de Catalunya Premiramoncarner
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Per la independència de Catalunya Empty Re: Per la independència de Catalunya

Missatge  Isona77 31/10/10, 12:24 pm


"ORGANITZANT EL NOSTRE FUTUR LLIURE" - SUMARI
Full de ruta de Reagrupament Independentista. Propostes per a a una Catalunya independent
1. POLÍTIQUES DE RADICALITAT DEMOCRÀTICA

  • Organització de l’Estat català
  • Llei electoral
  • Ampliació dels límits de la Democràcia
  • Control sobre els partits
  • Funció, responsabilitat i retribució dels càrrecs electes
  • El Parlament, eina de control
  • La llei de contractes públics
  • Control social sobre la gestió pública
  • Funció pública i administració de l’Estat

2. POLÍTIQUES ECONÒMIQUES

  • Marc econòmic
  • Empresa i treball
  • Infraestructures
  • Sectors estratègics

3. POLÍTIQUES TERRITORIALS

  • Organització territorial
  • Planificació urbanística
  • Planificació ambiental
  • Futur del camp català
  • Pla estratègic d’infraestructures
  • Política de sòl i habitatge

4. POLÍTIQUES D’EDUCACIÓ

  • Ensenyament
  • Recerca, innovació i transferència de tecnologia

5. POLÍTIQUES CULTURALS

  • Eixos nuclears
  • Eixos transversals

6. POLÍTICA LINGÜÍSTICA

  • Conceptes generals
  • Les llengües oficials
  • Coneixement i ús de les llengües
  • Llengua i educació
  • Llengua i immigració
  • Llengua, mitjans de comunicació i lleure
  • Toponímia

7. POLÍTIQUES PER A JOVES

  • Salut i esports
  • Oci i cultura
  • Habitatge
  • Educació i món laboral
  • Immigració
  • Internet

8. POLÍTIQUES D’ESPORT

  • Educació i esports
  • Equipaments i instal∙lacions
  • Comitè olímpic i seleccions esportives
  • Federacions
  • Esport d’alt nivell i alt rendiment
  • Esport i societat
  • Formació tècnica
  • Medicina esportiva

9. POLÍTIQUES DE SANITAT

  • Salut: un bé personal i comú
  • Dependència
  • Immigració
  • Gènere

10. POLÍTIQUES SOCIALS

  • Dependència
  • Immigració
  • Igualtat de gènere

11. POLÍTIQUES DE SEGURETAT

  • La seguretat pública i privada
  • Les emergències i la protecció civil
  • La defensa nacional
  • Annex: Les Infraestructures i els serveis estratègics

12. POLÍTICA INTERNACIONAL

  • Introducció.
  • La dimensió global, imprescindible.
  • Propostes:

    • Els actors
    • Prioritats
    • Eixos




















Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum