Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

3 participantes

Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Invitat 27/10/10, 09:07 pm

La mujer acusada de matar a su marido en noviembre de 2009 en Tafalla ha sido declarada absuelta. El magistrado ha dado a conocer esta decisión tras escuchar el veredicto del jurado popular.

Los nueve miembros que componen el jurado no han dado por probado ningún hecho delictivo. El cuestionario que les había entregado el juez recogía cuatro posibilidades: homicidio, homicidio con dolo eventual, homicidio imprudente y accidente fortuito, y ninguno de los cuatro ha sido considerado probado, motivo por el cual la mujer ha sido absuelta.

Al escuchar el veredicto del jurado, los familiares de la acusada se han abrazado y se han escuchado gritos de alegría. El Ministerio fiscal pedía once años de prisión para la mujer por un delito de homicidio, por haber matado a su marido clavándole un cuchillo.

En la primera jornada del juicio, la mujer afirmó que no quiso hacer daño a su esposo, "sólo que supiera que no iba a soportar más palizas", e insistió en que había sufrido malos tratos físicos y psicológicos durante su matrimonio. Según relató, el día de los hechos, durante la discusión que derivó en la muerte del hombre, "él se cayó encima del cuchillo" que ella tenía en la mano, sin que ella quisiera matarle.


http://www.europapress.es/navarra/noticia-absuelta-mujer-acusada-matar-marido-tafalla-20101027152711.html
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Invitat 27/10/10, 09:11 pm

S'ha obert la veda per a matar el marit, n'hi ha prou amb dir que s'ha estat maltractada durant molt anys per poder-li clavar una ganivetada amb total impunitat i continuar fent la pròpia vida lliure com si tal cosa. Això em sona molt semblant al dret dels musulmans de matar la dona si els fos infidel, o a un altre dret molt semblant que hi havia durant el franquisme (el marit podia matar la seva dona si la sorprenia in fraganti cometent infidelitat matrimonial). I diuen alguns que som al segle XXI?
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Isona77 27/10/10, 09:19 pm

Possiblement aquesta dona ha estat molt maltractada però quan he vist el circ que s'ha montat a la tele he tancat perquè encara sortia ella com una heroina i això no es aixi.

Ho he trobat fastigós que damunt tothom fent-li la gara gara.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Panter 27/10/10, 10:09 pm

El que ja és fastigós, és que aprofitin fets com aquest per, subtilment, posar-se medalles els polítics de "primera línia". Ara a veure a quin li tocarà.
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  arcoiris 28/10/10, 09:43 pm

Ara que no em veu el lector. Vaig a contestar. Smile

Jo m'imagino que si li han fet un judici, amb les seves proves, els seus testimonis i tot el que la l eiexigeix, i l'han declarat innocent, serà poque és algun cas clar, de defensa pròpia.
No crec que això siginifique, que queda oberta la veda per poder matar marits impunement.
Ningú ha de fer justícia pel seu compte, aixo ho tinc molt clar. Però digau-me, si estiguesiu fartes de rebre pallisses, en algun moment donat, no intentarieu defensar- vos, amb ungles, i dents i amb un ganivet si tinguéssiu a prop per salvar la vostra vida?
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Invitat 28/10/10, 10:32 pm

Que un jurat declari innocent algú no vol dir que ho sigui, recordeu aquest cas del noi que va matar dos gays i va ser absolt per un jurat considerant que havia actuat per "una por insuperable" a ser violat; les famílies dels morts van recórrer, el judici es va repetir, i l'absolt ha estat condemnat a 58 anys de presó. Crec que és el que pot passar aquí si els familiars de l'home mort per la seva dona recorreixen la sentència, ja que la defensa pròpia (que ha de ser amb mitjans proporcionats, i un ganivet no ho és per qui està sent agredit només amb les mans, com sembla que va succeïr segons el relat judicial dels fets) pot ser un atenuant, però no un eximent.

No oblidem que, hagi passat el que hagi passat, una persona ha estat morta violentament per un altre, això és un fet incontrovertible, i ell ara no és viu per a donar als jutges la seva versió dels fets.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  arcoiris 28/10/10, 11:28 pm

Si una dona ha de defensar-se d'un home sol amb les seves mans, está perduda a menys que sàpiga arts marcials. Perquè la força bruta d'un home, no hi ha dona normal que pugui aturar-la només amb les seves mans.
Si algú molt més fort que vosaltres us ataca, és llògic agafar qualsevol cosa per defensar-se.
Altra cosa es qeu li hages clavat el ganibet mentres dormia i no per defensar-se.

Ningú hauria de matar a ningú, siguin homes o dones en això estem tots d'acord. i si els famaliars recorren la sentència i surt que és culpable que compleixi la seva condemna, però de moment un judici l'ha declarat innocent i això és el que a mi em val fins ara.


arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Invitat 28/10/10, 11:34 pm

Jo no he dit que es defensi amb les mans, però a les llars hi ha molts elements (cadires, plats, gerros, etc.) que poden servir d'arma defensiva no mortal, un ganivet en canvi rarament és no mortal, qui agafa un ganivet és clar que va amb la intenció de matar. A més d'això i sobretot, la solució als maltractaments fa molt de temps que ja és inventada, i es diu DIVORCI, no pas ganivet.

Espero que la família del mort recorri aquesta sentència, doncs és un escarni per a la família i una autèntica ABERRACIÓ jurídica. En altres països, aquesta dona absolta no podria sortir al carrer, perquè els germans del mort la matarien d'immediat; a mi això em sembla una barbaritat, i espero que recorrin a la via legal i no es prenguin la justícia per la seva ma, com ha fet l'assassina del seu marit. Ara bé, segons el raonament d'alguns que creuen justificat que ella matés al marit perquè aquest la maltractava, també estaria justificat que els germans del mort matessin la dona, ja que ella els va matar el germà, oi?

Resta clar, doncs, que aquest no es el camí i que un homicidi mai no té justificació?
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  arcoiris 29/10/10, 12:00 am

Està clar que pendres la justícia pel seu compte no és la solució, perquè imagina't que també sortissin a assassinar o maltractar tots els germans i pares de les dones maltractades i assassinades per les seves parelles. Això seria un caos.
D'altra banda, saps que la majoria de dones assassinades, ho són quan estan en tràmits del divorci o ja estan divorciades i amb les ordres d'allunyament que la mayria dels homes no compleixen.

És molt trist que una relació que va ser en el seu dia d'amor acabi d'aquesta manera. Això no hauria de passar mai. Però la veritat no se perque passa, no se com dues persones poden arribar a exercir la violència fi fins a la mort. i ja no parlo només de parelles sinó de cconsevol relació. Perqeu per desgracia pasa tambe entre pares i fills, entre germans , entre amics.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Isona77 29/10/10, 12:07 am

La ràbia continguda deu ser terrible. Jo crec que si m'hagués de defensar agafaria el primer trasto que em vingués a les mans, però com no es el cas no ho puc dir el que faria. Potser m'hi hauria tornat a la primera bofetada i la cosa hauria acabat amb una estomacamenta de nassos primer i desprès al jutjat.

El que jo no aprovo de cap manera es que converteixin aquesta dona en una heroína. Ho trobo horrorós. Hauria d'estar amb el cap cot i a casa i no ventilant tot plegat com si l'assassinat fos un triomf. Fatal tota la farsa mediàtica. Sembla que això portarà a més a fer el mateix: s'ha obert la veda?
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Invitat 29/10/10, 12:09 am

¿Saps quantes dones moren per "violència de génere" cada any a Espanya?

¿Saps quants divorcis es produeixen cada any a Espanya?

Compara les xifres de ambdues coses i comprovaràs que no hi ha correlació entre una cosa i altra, que anar al divorci no significa de cap manera mort segura per a la dona que el demana. Falàcies no, si us plau.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  arcoiris 29/10/10, 12:20 am

Jo no dic que la majoria els divorcis acabin en mort, ni molt menys, sol dic que les morts de moltes dones si que coincideixen amb els divorcis que no és el mateix, i que moles dones de le maltractades no de les que no ho son, tenen por de acabar mortes.
Un home maltractador no es queda tan tranquil, quant la dona el vol abondonar.
Isona:
Jo no he vist la notícia, el únic que sé, de cas, és només pel que he llegit en aquest panell.
Però si l' estan conbertint en una heroïna em sembla demencial.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Invitat 29/10/10, 12:27 am

Diguis el que diguis, unes 60-70 dones mortes per "violència de gènere" cada any (no totes a més en procés de ruptura matrimonial) i gairebe 1.000.000 de ruptures matrimonials anuals que tenim actualment, no justifica dir que les dones no tenen el divorci com a solució perquè el seu marit les matarà. Xifres canten, i no és possible justificar la solució dels problemes matrimonials a ganivetades, DIVORCI, cada vegada que es vegi necessari.

Per cert, qui ha demostrat que "maltractador" i "assassí" siguin sinònims? Jo no crec que ho siguin, hi ha dones que han passat maltractes durant molts anys i s'ha mort el marit abans que elles, i darrerament en canvi han saltat als mitjans vàries notícies d'homes que han matat la seva dona sense haver-hi al matrimoni cap antecedent de maltractament.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  arcoiris 29/10/10, 12:38 am

Jo és que penso que si algú et dóna pallisses contínuament, tens més possibilitats de que et mate d'un cop.
Però si, totalment d'acord, en que no són ni els cops, ni les ganivetades la solució a res.
El millor és un divorci.
No hi ha cap necessitat ni de maltractar a ningú ni de matar ningú.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Invitat 29/10/10, 12:44 am

A més, ens falta la versió d'una de les parts, el mort. Aquest matí a Antena3 ha parlat la seva germana (del mort), i ha dit que ella (la parricida) és una dona de carácter molt fort, que tenia dominat el seu germà, i que ell feia la compra i cuinava en tant ella feia la seva partida de cartes amb les amigues, i és cert que aquesta dona no transmet la impressió de ser una dona feble ni apocada. Qui té la raó? Ara només pot parlar ella, el seu marit ha estat callat violentament per sempre mai.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla Empty Re: Absolta la dona que va a matar el seu marit a Tafalla

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum