Últimos temas
Profesor de castellano
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Profesor de castellano
Os expongo mi caso. soy profesor de castellano en un instituto publico de bigues, un pueblo de barcelona. Como es un pueblo de pocos alumnos y el centro es algo caotico, al entrar me hicieron dar clases tambien de visual y plastica y de alternativa a la religion. Ya me parecio rarisimo tener que hacer esas asignaturas, pero hoy me ha resultado ya insultante que el equipo directivo me dijera que tenia que impartir las clases en catalan, que es obligacion del centro y de la generalitat. Yo se que si fuera mi titulacion estaria obligado, pero y siendo el profesor de castellano?? por ley me pueden obligar como ellos quieren hacerlo?? realmente me resulta muy forzado y muy violento tener que cambiar el idioma de una clase a otras y sobre todo sin pedirlo, ya que yo llegue solo para impartir clases de mi especialidad, castellano. Asi que no es fanatismo como el de ellos sino simple logica. Y para los que se dedican a criticar a la gente que escribimos aqui, os informo que si no tiene acentos este texto es porque vivi 4 anos (tampoco enyes como veis) en new york y de ahi me traje el portatil. es triste tambien tener que dar explicaciones de todo, pero es lo que hay...
Muchas gracias y espero vuestras respuestas, ya que de momento no pienso cambiar mis clases hasta que no se me obligue por ley.
un abrazo a todos!
saludos
juanjo
http://es.answers.yahoo.com/question/index?qid=20081110061450AArIzSJ
Muchas gracias y espero vuestras respuestas, ya que de momento no pienso cambiar mis clases hasta que no se me obligue por ley.
un abrazo a todos!
saludos
juanjo
http://es.answers.yahoo.com/question/index?qid=20081110061450AArIzSJ
- Responder a LuisDenunciar
tuina2008- Nombre de missatges : 145
Re: Profesor de castellano
M'imagino que sap que viu a Catalunya, i que l'idioma propi de Catalunya no és pas el castellà. No és pot treballar a l'administració pública d'un país sense conèixer minimament la seva llengua.
Sinuhé- Nombre de missatges : 1687
Aja
Em van enviar el mail..
ok. no crec que aixo sigui un atac ni contra Catalunya ni contra els catalans,
Simplement com a molt es un desacord contra la direccio del centre
El problema no es catala o no, simplement sembla ser qeu aquest home
va ser contractat com professor de castella, per donar classes de castella
"ya que yo llegue solo para impartir clases de mi especialidad, castellano"
A mi em va passar que en una empresa em volian cambiar de lloc pel qual no estava contractat i em vaig negar i no van poguer,
Ya m'imagino a la meva cunyada que dona classes d'español a London donant mates , als de mates donan historia i als de historia educacio fisica, vaja desaguisat
ok. no crec que aixo sigui un atac ni contra Catalunya ni contra els catalans,
Simplement com a molt es un desacord contra la direccio del centre
El problema no es catala o no, simplement sembla ser qeu aquest home
va ser contractat com professor de castella, per donar classes de castella
"ya que yo llegue solo para impartir clases de mi especialidad, castellano"
A mi em va passar que en una empresa em volian cambiar de lloc pel qual no estava contractat i em vaig negar i no van poguer,
Ya m'imagino a la meva cunyada que dona classes d'español a London donant mates , als de mates donan historia i als de historia educacio fisica, vaja desaguisat
Re: Profesor de castellano
En aquest cas no pot fer aquesta feina perquè no té la preparació per fer-la. No entenc doncs com és que la direcció de l'escola li fa aquesta proposta.
Sinuhé- Nombre de missatges : 1687
en part es cert
Aquest home va vindre de fora de Catalunya per donar classes de castella, es facil de supossar que ell no parlaria catala,i aixo direccio ho savia
i havia unes condicions en el que es basava el tracte, i venia expressament per fer se carrec de les classes de castella.,,ara resulta que ni dona les classes de castella i esta obligat a donar les en altre idioma, sense importar qui
i havia unes condicions en el que es basava el tracte, i venia expressament per fer se carrec de les classes de castella.,,ara resulta que ni dona les classes de castella i esta obligat a donar les en altre idioma, sense importar qui
Sinuhé escrigué:En aquest cas no pot fer aquesta feina perquè no té la preparació per fer-la. No entenc doncs com és que la direcció de l'escola li fa aquesta proposta.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
09/06/23, 02:16 am por VlCTUR
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR
» ALFABETO EMOCIONAL...
23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR
» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR
» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR
» Música de la Terra
23/09/14, 09:46 am por VlCTUR
» Per a Pantera.
26/05/14, 03:25 am por VlCTUR
» Bona tarde de¨fret ivent
07/05/14, 02:56 am por VlCTUR
» Bon Fret i molta pluja
01/02/14, 02:33 pm por greta