Últimos temas
Quines coses no us deixen dormir?
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Quines coses no us deixen dormir?
Suposo que tots tenim temporades d'insomni
Normalment que no us deixa dormir?
AL mi, últimament, la meva filla de 15 anys.
No sé com parlar amb ella perquè m'entengui, perquè em faci cas, perquè no atén a raons.
Mai m'ha agradat imposar res a ningú, ni tan siqiera als meus fills, ni que es facin les coses, perquè ho digui jo, però no m'agrada que no m'escoltin, ni que m'ignorin com si no existís, no m'agrada res del que fa la meva filla ni com ho fa.
I això m'amoïna cada dia i me trau la son cada nit.
Demà es marxa tot el mes amb el seu pare, però ell no està, així que són els seus avis els quals han de preocupar-se per ella, i això tampoc em sembla bé, i encara em lleva mes el somni.
Aissssssss. Històries per a no dormir.
Quina és la vostra?
Normalment que no us deixa dormir?
AL mi, últimament, la meva filla de 15 anys.
No sé com parlar amb ella perquè m'entengui, perquè em faci cas, perquè no atén a raons.
Mai m'ha agradat imposar res a ningú, ni tan siqiera als meus fills, ni que es facin les coses, perquè ho digui jo, però no m'agrada que no m'escoltin, ni que m'ignorin com si no existís, no m'agrada res del que fa la meva filla ni com ho fa.
I això m'amoïna cada dia i me trau la son cada nit.
Demà es marxa tot el mes amb el seu pare, però ell no està, així que són els seus avis els quals han de preocupar-se per ella, i això tampoc em sembla bé, i encara em lleva mes el somni.
Aissssssss. Històries per a no dormir.
Quina és la vostra?
arcoiris- Nombre de missatges : 2378
Re: Quines coses no us deixen dormir?
Mira Arco, se q és difícil pujar a una xiqueta de 15 anys, està en l'edat més complicada. Que faci una mica el que vulgui i no et faci cas no vol dir q no t'escolti, tu diga-li el q penses, pq a aquesta edat es fa veure q no s'escolta, però si q s'escolta.
A mi no em deixa dormir... res!! semrpe q estic nerviosa o em preocupa alguna cosa... no dormo... i el gos de la veïna...
A mi no em deixa dormir... res!! semrpe q estic nerviosa o em preocupa alguna cosa... no dormo... i el gos de la veïna...
noia09- Nombre de missatges : 52
....hi han coses dolentes que no et deixen dormir...
....la hipoteca, els pagos pendientes, el arrosegar un deficit....
....hi han coses inevitables com un fill que te gana que tampoc te deixen pero que les fas a gust ....
....i també hi han coses que tampoc et deixen dormir quan la dona ha pres un parell de gotets de vi negre al sopar....
....la hipoteca, els pagos pendientes, el arrosegar un deficit....
....hi han coses inevitables com un fill que te gana que tampoc te deixen pero que les fas a gust ....
....i també hi han coses que tampoc et deixen dormir quan la dona ha pres un parell de gotets de vi negre al sopar....
FOC- Nombre de missatges : 384
Anys enrera no em deixava dormir quan tenia alguna preocupacio seriosa del tipus que fos. Ara no tinc problemes per dormir, tret que m'hagi passat quelcom molt agradable i estigui espitosa.
Invitat- Invitat
jajajajaja i q a gust quant ha pres les gotetes de vi!!!!
noia09- Nombre de missatges : 52
Quan no puc dormir (clar exemple d'avui), el meu cap sembla una rentadora industrial: enllaço pensaments no sempre positius, el treball, els nens, el color de la pintura, què fer de menjar, i fins i tot intento analitzar reaccions i comentaris de gent que no deberia importame el més minimo... gens d'això m'amoïna, solament és el cansament acumulat.
Arcoiris, tinc tres fills adolescents, 18,17 i 16 i et puc assegurar que no escolten, de vegades sembla que tot el que els dius és per anar en contra d'ells, estic cansada d'escoltar respostes mal sonantes i repetir mil vegades el mateix. Tinc una col·lecció de peinetas a casa, unes amb forma de cofia (mama sirvienta) altres amb forma de tricornio (mama manaire guàrdia civil) però la qual mes m'agrada és una amb forma de cercle (mama angel) perquè santa sóc una estona ¿el sant Job tenia esposa?
Arcoiris, tinc tres fills adolescents, 18,17 i 16 i et puc assegurar que no escolten, de vegades sembla que tot el que els dius és per anar en contra d'ells, estic cansada d'escoltar respostes mal sonantes i repetir mil vegades el mateix. Tinc una col·lecció de peinetas a casa, unes amb forma de cofia (mama sirvienta) altres amb forma de tricornio (mama manaire guàrdia civil) però la qual mes m'agrada és una amb forma de cercle (mama angel) perquè santa sóc una estona ¿el sant Job tenia esposa?
M@yte- Nombre de missatges : 41
16, 17 i 18?
AGGGGGGGGGGGG.
Per mi estas ja canonitzada.
AGGGGGGGGGGGG.
Per mi estas ja canonitzada.
arcoiris- Nombre de missatges : 2378