Últimos temas
Pau Gasol. Català o espanyol?
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Pau Gasol. Català o espanyol?
Pau Gasol ha fet història en convertir-se en el primer català en guanyar la NBA, després que els Lakers guanyessin de nou a la pista de l'Orlando Màgic per 86 a 99. Gasol, a més, ha fet de nou dobles figures i ha aconseguit 14 punts i 15 rebots. Per la seva banda, Kobe Bryant ha estat guardonat amb l'MVP -trofeu al jugador més valuós- després de fer més de 30 punts de mitjana durant les finals.
El jugador de Sant Boi ha manifestat que "tot ha estat increïble, senzillament, un dia meravellós, de debò, un dia meravellós. Sento una felicitat aclaparant. És una situació única. És difícil de descriure, és molt difícil d'aconseguir això. T'adónes del que has hagut de treballar per a arribar aquí. Vull tornar a Espanya per a celebrar-lo allà amb el meu país i amb els meus".
L'èxit de Pau Gasol ha estat capitalitzat per part dels mitjans de l'Estat. Tot i que el jugador sempre ha manifestat sentir-se català i espanyol, només l'Avui i El Periódico destaquen el fet que sigui el primer jugador "català" en assolir la fita. Mitjans com ara El País, La Vanguardia, El Mundo Deportivo, As, Sport, El Mundo, La Razón, no dubten en parlar del "primer espanyol". Marca, el diari esportiu més llegit de tot l'Estat, afirma que Gasol "es el orgullo de todos los españoles"
El jugador de Sant Boi ha manifestat que "tot ha estat increïble, senzillament, un dia meravellós, de debò, un dia meravellós. Sento una felicitat aclaparant. És una situació única. És difícil de descriure, és molt difícil d'aconseguir això. T'adónes del que has hagut de treballar per a arribar aquí. Vull tornar a Espanya per a celebrar-lo allà amb el meu país i amb els meus".
L'èxit de Pau Gasol ha estat capitalitzat per part dels mitjans de l'Estat. Tot i que el jugador sempre ha manifestat sentir-se català i espanyol, només l'Avui i El Periódico destaquen el fet que sigui el primer jugador "català" en assolir la fita. Mitjans com ara El País, La Vanguardia, El Mundo Deportivo, As, Sport, El Mundo, La Razón, no dubten en parlar del "primer espanyol". Marca, el diari esportiu més llegit de tot l'Estat, afirma que Gasol "es el orgullo de todos los españoles"
Jaume- Nombre de missatges : 560
Re: Pau Gasol. Català o espanyol?
No em sembla pas que Gasol defensi massa el fet de ser català. Ara falta saber que sent en realitat, però això només ho sap ell.
Sinuhé- Nombre de missatges : 1687
Re: Pau Gasol. Català o espanyol?
Si, Sinhue cuan una cosa catalana es bona resulta que es espanyola, sempre es el mateix xddddd.
.
Jaume bon tema aquest .
.
Jaume bon tema aquest .
FreSa- Nombre de missatges : 35
Ubicació : El Maresme