Últimos temas
L'administrador us desitja...
+15
FreSa
Jaume
Isona77
noia09
ollines
juliana1615
santma
Barbolon1
bel
Sinuhé
Beri
tuina2008
OBELIX
VlCTUR
Admin
19 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: L'administrador us desitja...
Benvingut Jaume, veig que has començat amb empenta. Moltes gràcies.
Holaaaaaaa !
Hola a tots .
ja tornem a ser tots . esta molt be millor qu el altre catweb.
Petons per tothom.
ja tornem a ser tots . esta molt be millor qu el altre catweb.
Petons per tothom.
FreSa- Nombre de missatges : 35
Ubicació : El Maresme
Benvinguda, FreSa. Gràcies per participar i per les teves bones paraules.
poseso q ja estic açi, espere q no pase res...
Mae_10- Nombre de missatges : 15
Pues esta pagina tiene buena pinta. Es clara, intiutiva, facil para movers por ella, y cuialquiera que llegue, desde el primer momento se hace con su funcionamiento. felicito a su creador, y creo que con este panorama, esto se llenara de participantes muy pronto.
Felicidades por la pagina.
Rocinante
Felicidades por la pagina.
Rocinante
rocinante- Nombre de missatges : 7
Gràcies, rocinante. Et convido a participar i com que et conec una mica suposo que et voldràs canviar l'avatar. Aquí diu com fer-ho.
https://catalunyaweb.forocatalan.com/tutorials-f1/com-posar-se-un-avatar-t425.htm
https://catalunyaweb.forocatalan.com/tutorials-f1/com-posar-se-un-avatar-t425.htm
Que vol dir això d'"ara" ???
Admin escrigué:Ara pots donar-te de baixa tu mateix, a la part de baix d'aquesta pàgina:
https://catalunyaweb.forocatalan.com/profile.forum?mode=editprofileBarbolon1 escrigué:Por alguna razón desconocida, no pude dar de alta el usuario Barbolon a secas
Me señalaba que el usuario ya existe. Así que tuve que agregar el No. 1 al original
Mientras conseguía entrar con Barbolón di de alta a Nomar Odecnag
Pediría a quien pudiera hacerlo (yo no lo logro) eliminar dicho usuario
Gracias
Desde México, salud y buen sol
Barbolon
Iepppppps !!! que sóc el Secretari més antic de la Junta i sempre ho hem pogut fer ...
... que consti en acta ...
... bé, com que sóc l'encarregat de redactar-les, doncs ...
... no problem.
En Jaume sempre té empenta ...
Admin escrigué:Benvingut Jaume, veig que has començat amb empenta. Moltes gràcies.
... en té tanta que, per ara, només té això ... "empenta"
Admin:
Jo crec que el participant amb més empenta, que té aquesta comunitat, és Panter.
Hauries donar-li un bon premi. Es curra molt cada dia un munt de panells.Jo crec que es mereix un reconeixement.
Sense menysprear en absolut a la resta dels paricipantes, que cada un a la seva manera, fan que cada dia aquesta comunitat segueixi endavanB
Bona nit.
Fins dema.
Jo crec que el participant amb més empenta, que té aquesta comunitat, és Panter.
Hauries donar-li un bon premi. Es curra molt cada dia un munt de panells.Jo crec que es mereix un reconeixement.
Sense menysprear en absolut a la resta dels paricipantes, que cada un a la seva manera, fan que cada dia aquesta comunitat segueixi endavanB
Bona nit.
Fins dema.
arcoiris- Nombre de missatges : 2378
Encuriosit al veure que s'havia pujat aquest panell tan antic, en que lògicament jo encara no formava part d'aquest grup, he anat de sorpresa en sorpresa.
Abans de tot, estic d'acord en que la pantera és l'anima viva del mateix, on hi dona vida de forma variada i assenyada en quant a lo cultural i també en l'entretaniment.
A banda, es fa referència a dues persones "entranyables" de l'antic CatWeb : Rocinante i Barbolón. Com és que ara no participan ? Bé, m'ha semblat llegir que Barbolon ha canviat Mataró per Mèxico ? Tal vegada hi dirigeig una escola islàmica ? Quina llàstima ! I el Rocinante ? Com és posible que no s'hagi tingut cura en mantenir per aquest grup una persona tan intel-ligent i catalanista ? Un servidor vaig tenir-hi llargs i plàcids diàlegs tot i les diferències que en quant a religió, política, costums, etc. tenia amb ambdós. Temps !!
Abans de tot, estic d'acord en que la pantera és l'anima viva del mateix, on hi dona vida de forma variada i assenyada en quant a lo cultural i també en l'entretaniment.
A banda, es fa referència a dues persones "entranyables" de l'antic CatWeb : Rocinante i Barbolón. Com és que ara no participan ? Bé, m'ha semblat llegir que Barbolon ha canviat Mataró per Mèxico ? Tal vegada hi dirigeig una escola islàmica ? Quina llàstima ! I el Rocinante ? Com és posible que no s'hagi tingut cura en mantenir per aquest grup una persona tan intel-ligent i catalanista ? Un servidor vaig tenir-hi llargs i plàcids diàlegs tot i les diferències que en quant a religió, política, costums, etc. tenia amb ambdós. Temps !!
Joan- Nombre de missatges : 745
Diria que has confós al Barbolón amb el Re.
Sinuhé- Nombre de missatges : 1687
Exactament i demano disculpes per si l'anomenat Barbolon arrivés a llegir el meu escrit. Si bé en cert moments no varem coincidir amb l'ideari polític, he de confesar que Barbolon és una persona amb grandíssim criteri i i de sana i clara exposició de lo que exposa.
En quant a l'altre persona, paso d'anomenar-la.
En quant a l'altre persona, paso d'anomenar-la.
Joan- Nombre de missatges : 745
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
09/06/23, 02:16 am por VlCTUR
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR
» ALFABETO EMOCIONAL...
23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR
» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR
» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR
» Música de la Terra
23/09/14, 09:46 am por VlCTUR
» Per a Pantera.
26/05/14, 03:25 am por VlCTUR
» Bona tarde de¨fret ivent
07/05/14, 02:56 am por VlCTUR
» Bon Fret i molta pluja
01/02/14, 02:33 pm por greta