Últimos temas
Per a Beri
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Per a Beri
Beri, desitjo que gaudeixis d'una feliç Diada de Sant Jordi
I també t'envio molts d'ànims per la teva carrera.
I també t'envio molts d'ànims per la teva carrera.
Gràcies Arco
Gràcies Victor
he estat out uns quants dies, molt estressada i molt nerviosa (be, encara ho estic) i per Sant Jordi ni em vaig enterar.
Per vosaltres:
"UN REI COP PER COP
és un llibre que us el podeu descarregar en versió pdf en aquesta adreça que us poso: http://www.geocities.com/patriciasverlo/
i encara que no us les puc donar in person.....
Gràcies Victor
he estat out uns quants dies, molt estressada i molt nerviosa (be, encara ho estic) i per Sant Jordi ni em vaig enterar.
Per vosaltres:
"UN REI COP PER COP
Un rei, cop per cop, és el primer intent d'aproximació crítica a la figura de Joan Carles de Borbó i Borbó. actual rei d'Espanya i el tabú informatiu més gran del regne. Amb immunitat penal davant de qualsevol acte delictiu que pogués cometre, i protegit pels mitjans de comunicació convencionals com si fos una espècie en perill d'extinció. S'han publicat molt poques coses amb un mínim d'objectivitat sobre la seva persona i sobre les seves actuacions polítiques. En aquesta biografia no autoritzada se'l presenta com un personatge atret pel poder des de molt jove, que ha basat la seva trajectòria vital a salvar els esculls que se li han anat presentant, amb l'únic objectiu de ser rei. Les grans fites en la seva carrera de monarca, cop per cop, han estat: la mort del seu germà, la traició al seu pare, el cop d'Estat del 23-F, la construcció d'una important fortuna personal, diverses batalles campals per evitar que els seus escàndols sexuals veiessin la llum, tantes altres per impedir que els problemes dels seus "íntims" fossin tractats amb independència en els tribunals... Tot això configura un currículum prou agitat que no té res a veure amb aquell personatge mitificat al qual s'atribueix, com un gran mèrit. el fet d'haver liderat el "pacífic procés de transició democràtica".
és un llibre que us el podeu descarregar en versió pdf en aquesta adreça que us poso: http://www.geocities.com/patriciasverlo/
i encara que no us les puc donar in person.....
Beri- Nombre de missatges : 294
Beri:
M'alegro molt de tornar a veure't per aquí.
Espero que el temps hagi estat molt profitós i hagis estudiat molt.
Una abraçada molt gran.
M'alegro molt de tornar a veure't per aquí.
Espero que el temps hagi estat molt profitós i hagis estudiat molt.
Una abraçada molt gran.
arcoiris- Nombre de missatges : 2378