Últimos temas
Bocins de saviesa
+8
Jaume
VlCTUR
Isona77
arcoiris
Admin
FOC
tuina2008
Sinuhé
12 participantes
Pàgina 15 de 24
Pàgina 15 de 24 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24
Re: Bocins de saviesa
Mientras las cosas son realmente esperanzadoras, la esperanza es un nuevo halago vulgar: sólo cuando todo es desesperado la esperanza empieza a ser completamente una fuerza.
Gilbert Keith Chesterton
Gilbert Keith Chesterton
Invitat- Invitat
No puedes hacer una revolución para tener la democracia. Debes tener la democracia para hacer una revolución.
Gilbert Keith Chesterton
Gilbert Keith Chesterton
Invitat- Invitat
La idea que no trata de convertirse en palabra es una mala idea, y la palabra que no trata de convertirse en acción es una mala palabra.
Gilbert Keith Chesterton
Gilbert Keith Chesterton
Invitat- Invitat
En general, los hombres juzgan más por los ojos que por la inteligencia, pues todos pueden ver, pero pocos comprenden lo que ven.
Nicolás Maquiavelo
Nicolás Maquiavelo
Invitat- Invitat
El único modo de estar seguro de coger un tren es perder el anterior.
Gilbert Keith Chesterton
Gilbert Keith Chesterton
Invitat- Invitat
La única simplicidad que vale la pena de conservar es la del corazón, la simplicidad que acepta y goza.
Gilbert Keith Chesterton
Gilbert Keith Chesterton
Invitat- Invitat
Solamente el bígamo cree de verdad en el matrimonio.
Gilbert Keith Chesterton
Gilbert Keith Chesterton
Invitat- Invitat
"Li vaig narrar la manera com don Juan va aconseguir fer-me entendre en què consistia la impecabilitat.
Travessàvem un dia un barranc de parets molt escarpades, una enorme penya es va desprendre de la paret rocosa i va caure amb una força formidable al fons del congost, a vint o trenta metres de nosaltres. La mida de la roca va fer que la seva caiguda resultés impressionant. Va dir que la força que regeix els nostres destins està fora de nosaltres i no té res a veure amb els nostres actes ni amb la nostra voluntat.
De vegades, aquesta força ens porta a aturar-nos en el camí per a inclinar-nos a nuar els cordons de les sabates, com jo acabava de fer, i guanyar així un moment preciós. Si hagués seguit endavant, era indubtable que l'immens tros de penyal m'hagués aixafat.
No obstant això, un altre dia, en un altre barranc, era probable que aquesta decisiva força exterior ens obligués a nuar-nos els cordons en el precís lloc sobre el qual descendís la roca d'iguals dimensions. En aquest cas, ens hagués fet perdre un moment preciós: de continuar caminant, ens hauríem salvat.
Don Juan va concloure que, donada la meva total manca de control sobre les forces que decidien el meu destí, l'únic acte de llibertat possible consistia en lligar-me els cordons impecablement "
Carlos Castaneda. El segon anell de Poder
Travessàvem un dia un barranc de parets molt escarpades, una enorme penya es va desprendre de la paret rocosa i va caure amb una força formidable al fons del congost, a vint o trenta metres de nosaltres. La mida de la roca va fer que la seva caiguda resultés impressionant. Va dir que la força que regeix els nostres destins està fora de nosaltres i no té res a veure amb els nostres actes ni amb la nostra voluntat.
De vegades, aquesta força ens porta a aturar-nos en el camí per a inclinar-nos a nuar els cordons de les sabates, com jo acabava de fer, i guanyar així un moment preciós. Si hagués seguit endavant, era indubtable que l'immens tros de penyal m'hagués aixafat.
No obstant això, un altre dia, en un altre barranc, era probable que aquesta decisiva força exterior ens obligués a nuar-nos els cordons en el precís lloc sobre el qual descendís la roca d'iguals dimensions. En aquest cas, ens hagués fet perdre un moment preciós: de continuar caminant, ens hauríem salvat.
Don Juan va concloure que, donada la meva total manca de control sobre les forces que decidien el meu destí, l'únic acte de llibertat possible consistia en lligar-me els cordons impecablement "
Carlos Castaneda. El segon anell de Poder
"És possible insistir com cal, encara que sapiguem que el que fem no té cas- va dir, somrient -, però primer hem de saber que els nostres actes són inútils i després procedir com si no ho sabéssim. Això és la Rauxa Controlada.
El meu riure, així com tot el que faig, és de veritat - va dir don Juan, - però també és Rauxa Controlada perquè és inútil; no canvia res i, no obstant això, ho faig."
Carlos Castaneda - Una realitat a part
El meu riure, així com tot el que faig, és de veritat - va dir don Juan, - però també és Rauxa Controlada perquè és inútil; no canvia res i, no obstant això, ho faig."
Carlos Castaneda - Una realitat a part
El que comentes sobre la roca, és ben bé veritat. Passen coses què estan fora del nostre abast.
Invitat- Invitat
Sí, efectivament ...
... per què et penses que jo duc tants nusos a les sabates ?
... sempre me les cordo mirant amunt
... per què et penses que jo duc tants nusos a les sabates ?
... sempre me les cordo mirant amunt
Bona nit carinyet,
Se m'ha trencat la corretja de la granuladora. Justament avui, que volia fer una embranzida fent "hores extres" ... (entre cometes, perquè solament són d'anada )
Total, que ara hauré de fer hores extres de produció + hores extres de manteniment ...
Buaaaaaaa !!!!!!
Se m'ha trencat la corretja de la granuladora. Justament avui, que volia fer una embranzida fent "hores extres" ... (entre cometes, perquè solament són d'anada )
Total, que ara hauré de fer hores extres de produció + hores extres de manteniment ...
Buaaaaaaa !!!!!!
¿Qué cosa más grande que tener a alguien con quien te atrevas a hablar como contigo mismo?
Marco Tulio Cicerón
Marco Tulio Cicerón
Invitat- Invitat
La amistad es un acuerdo perfecto de los sentimientos de cosas humanas y divinas, unidas a la bondad y a una mutua ternura.
Marco Tulio Cicerón
Marco Tulio Cicerón
Invitat- Invitat
No hay nada tan increíble que la oratoria no pueda volverlo aceptable.
Marco Tulio Cicerón
Marco Tulio Cicerón
Invitat- Invitat
Cuando la necesidad nos arranca palabras sinceras, cae la máscara y aparece el hombre.
Lucrecio
Lucrecio
Invitat- Invitat
El hombre más lento, que no pierde de vista el fin, va siempre más veloz que el que vaya sin perseguir un punto fijo.
Gotthold Ephraim Lessing
Gotthold Ephraim Lessing
Invitat- Invitat
Nada resulta más atractivo en un hombre que su cortesía, su paciencia y su tolerancia.
Marco Tulio Cicerón
Marco Tulio Cicerón
Invitat- Invitat
Cuanto mayor es la dificultad, mayor es la gloria.
Marco Tulio Cicerón
Marco Tulio Cicerón
Invitat- Invitat
Todas las cosas fingidas caen como flores marchitas, porque ninguna simulación puede durar largo tiempo.
Marco Tulio Cicerón
Marco Tulio Cicerón
Invitat- Invitat
La vida de los muertos perdura en la memoria de los vivos.
Marco Tulio Cicerón
Marco Tulio Cicerón
Invitat- Invitat
COMPRA'T UNA TRI-CHOP, GRANULARÀS MÉS BÉ LA DULCIMIDA.
... el meu subsconcient publicitari
Editat per darrera vegada per Victor el 07/06/10, 12:51 am, editat 3 cops en total (Razón : o sento, no hi ha links al meu subsconcient publicitari ... , o sí :D)
Pàgina 15 de 24 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24
Pàgina 15 de 24
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
09/06/23, 02:16 am por VlCTUR
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR
» ALFABETO EMOCIONAL...
23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR
» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR
» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR
» Música de la Terra
23/09/14, 09:46 am por VlCTUR
» Per a Pantera.
26/05/14, 03:25 am por VlCTUR
» Bona tarde de¨fret ivent
07/05/14, 02:56 am por VlCTUR
» Bon Fret i molta pluja
01/02/14, 02:33 pm por greta