Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances?

2 participantes

Ir abajo

Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Empty Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances?

Missatge  Isona77 06/04/09, 12:30 am

Però on us heu ficat tots/totes? Que us en heu anat de vacances i apa! ahi us quedais??????

Shocked vale me'n vai a dormir Sleep
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Empty Re: Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances?

Missatge  arcoiris 06/04/09, 02:42 am

Hola Isona: rosa
Jo no estic de vacances, però tinc uns dies una mica complicats, per asunts familiars.
Avui ha estat un dia molt llarg, estrany i difícil, des de les 7 del matí que vaig sortir de casa fins a ara mateix que acabo d'entrar, he tingut la sensació de que m'anava carregant amb pedres a l'esquena i a poc a poc em sentia cada vegada mes aixafada.
Demà tampoc serà un dia agradable, sino tot al contrari. Així que sé que m'espera una nit d'insomni, d'aquestes en les quals se't barregen un muntó de sentiments descontrolats que no sé com frenar. Però bé, ja sé passarà.
Tot passa. Passa lo bo i també passa lo mal, i al final una no sap que és el que li queda en aquesta vida.
Però en cant pugui i tingui una mica de temps, estaré altra vegada emprenyant per aquí.

Una forta abraçada Beset
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Empty Re: Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances?

Missatge  Isona77 06/04/09, 11:48 pm

Vaja Arco desitjo que resolguis be els asumptes que no et deixen dormir. Es més jo, en aquestes circumstàncies, de tu em pendria un loramet o algo per l'estil, dormiria com una soca i emdesperteria fresca com una rosa per afrrontar el que calgui :la questiò es que estiguis ben descansada perquè et puguis relaxar i veure les coses amb una certa parsimonia per no estresar-te massa ni patir cap disgust ...

Be, no se de que va el tema però anima't que segur que ten surts molt be que ets valenta i decidida i tingues les coses clares.

Sempre pots donar-te un respiro...Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Gato2
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances? Empty Re: Però que passa aquiiiiiiiiiiii? que esteu de vacances?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum