Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
No sé si prohibir-ho és la solució Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
No sé si prohibir-ho és la solució Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
No sé si prohibir-ho és la solució Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
No sé si prohibir-ho és la solució Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
No sé si prohibir-ho és la solució Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
No sé si prohibir-ho és la solució Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
No sé si prohibir-ho és la solució Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
No sé si prohibir-ho és la solució Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
No sé si prohibir-ho és la solució Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


No sé si prohibir-ho és la solució

2 participantes

Ir abajo

No sé si prohibir-ho és la solució Empty No sé si prohibir-ho és la solució

Missatge  arcoiris 17/04/11, 12:05 pm

17/04/11 02:00 - Barcelona - Daniel Vives i Casalsemail
Barcelona Avui he anat a un centre comercial de Sant Cugat. Era al migdia i hi havia poca gent. A la caixa tenia una parella just davant. Ell vestia una gel·laba amb una mena de sabatilles blanques. Duia ulleres de sol, un anell amb un diamant més gros que un pèsol i ha pagat amb targeta de crèdit en un castellà sense accent. Què puc dir d'ella? Anava coberta amb un mocador negre de dalt a baix. No se li veien ni els peus ni les mans, i als ulls hi duia una mussolina negra, una vida entelada.

M'he sentit incapaç de dir alguna cosa a aquell individu. M'ha fet por. Però hem comentat amb la caixera que aquella dona no hauria pas pogut comprar sola amb targeta.

Per les cares, diria que tant la caixera com la senyora que tenia jo al darrere han quedat en el mateix estat de xoc en què he quedat jo.

No sé si prohibir-ho és la solució, però el que per mi és claríssim és que és absolutament inacceptable. I m'agradaria saber on són les feministes mentre els progres parlen de populisme
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

No sé si prohibir-ho és la solució Empty Això es ilegal en el nostre pais

Missatge  Isona77 21/04/11, 10:05 pm

Es ilegal perquè la llei diu que les persones cal que se les pugui identificar i si no van a cara descoberta igual ens trobem davant un terrorista. Per seguretat, si més no, s'hauria d'anar a cara destapada. Una entitat bancària no pot permetre que li entri qualsevol amb la cara tapada...

Si us hi fixeu els de ETA utilitzen unes caputxes quan volen donar algún misatge i no volen ser identificats. Atempta contra la seguretat i es una transgresió als drets humans.

El primer cop que vaig veura una dona com un fantasma, tapada de cap a peus va ser a Sant Celoni i reconec que em va impactar. Fins a quin punt es pot tolerar això en ple segle XI ?

No crec que sigui solució prohibir-ho perquè de fet ja està prohibit en la llei que diu que s'ha d'anar de manera identificable... o sigui amb el rostre al descobert. I les lleis estàn per aplicar-se. I punt.

El que passa es per culpa dels quatre cagats que giren la cara cap a un altre banda per no enfrontar-se a petits problemes que esdevindràn molt més grossos si això no es para a temps.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum