Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta

Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres

Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Empty Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres

Missatge  arcoiris 17/01/11, 11:30 pm

M'estranya que els venedors de serveis sanitaris no hagin instal lat encara una paradeta a la porta dels hospitals i ambulatoris madrilenys. No serà perquè no puguin, que Aguirre és molt liberal i el autoritzaria. Serà que no ho necessiten: el record del pas per la sanitat pública dura el suficient com perquè molts contractin una assegurança privada sense que el venguin a la sortida.

Si el que pretenen és que tots (tots els que puguin pagar-) ens passem a la privada, van camí d'aconseguir-: el dany que el govern està fent sobre el sistema de salut és criminal. Després del aparador dels nous hospitals i enganyifes com la lliure elecció, la realitat és lamentable: deteriorament d'instal lacions, privatització de les noves, menys personal, saturació.

En els últims mesos he tingut diverses experiències sanitàries, i si no fos defensor militant del públic i no sabés més que la privada no és millor, ja m'hauria fet soci d'alguna companyia: enormes esperes, personal desbordat, fallades en la concessió de cites (després privatitzar el servei) i cabreig generalitzat entre els usuaris, amb escenes de tensió que pateixen els treballadors.

Però igual que denuncio això, amb la mateixa força he de reconèixer la feina dels professionals sanitaris: són ells els que mantenen en peu el sistema, lluitant contra les adversitats, patint males condicions laborals, i malgrat tot atenent amb molt més que professionalitat , amb humanitat, fins i tot afecte.

Sempre m'han agradat aquestes cartes als diaris on algú agraeix als metges que van atendre, i avui em sumo a això: després de l'hospitalització recent d'una de les meves filles estic en deute amb el personal : metges, infermers, auxiliars , zeladors i de neteja, tots, tant de planta com d'urgències, que en circumstàncies laborals extremes no només no fallen, no només lliuren més del compte, sinó que a més tenen paraules amables, afectuoses, per als que ho vam passar malament.

La sanitat pública sobreviu gràcies als seus treballadors, i tot i que intenten carregar-.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378

Tornar a dalt Ir abajo

Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres Empty Re: Sanitat pública gràcies a uns i malgrat altres

Missatge  arcoiris 17/01/11, 11:32 pm

Meyns mal que aquest article m´ha pujat una mica la moral.
Ojala que tot la gent que passa per els Hospitals, puga pensar el mateix ,dels que treballem alli.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt