Últimos temas
Bon Dia Arco
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Bon Dia Arco
Arco: ets l'ànima d'aquesta comunitat. Deu ser decebedor que ningú contribuexi doncs poses coses molt interesant. Encara que no et contesti tots els panells et puc dir que me'ls llegeixo. Que tinguis un bon dia.
I a tota la resta BON DIA tambè.
I a tota la resta BON DIA tambè.
Isona77- Nombre de missatges : 1095
Re: Bon Dia Arco
Bona tarda Isona
I moltes gràcies, per aquest panell, me n'alegro que et t'agradi el que poso i més encara poder llegir-te i veure que participes.
No em sento decebuda, però si una mica trist, perquè veig que la comunitat a poc a poc es va apagant i no m'agradaria que es tanqués.
No crec que entrin nuos membres ni membras jeje. Així que si els que sempre hem estat tirem la tovallola, això s'acabara tancant.
El curiós és que tot i que ningú contesta hi ha moltes lectures. Fixa't en el panell de bona nit 58. però ningú és capaç de dir bona nit.
De tota manera jo no penso rendir-me, encara que sigui poca cosa el que poso, però seguiré contribuint amb el meu petit granet de sorra, per que aquesta comunitat segueixi estant vivia, i espero que tu em acompanyis en aquest viatge.
A veure si tenim sort i els altres es tornen a animar a escriure i no ens deixen soles.
Una abraçada
I moltes gràcies, per aquest panell, me n'alegro que et t'agradi el que poso i més encara poder llegir-te i veure que participes.
No em sento decebuda, però si una mica trist, perquè veig que la comunitat a poc a poc es va apagant i no m'agradaria que es tanqués.
No crec que entrin nuos membres ni membras jeje. Així que si els que sempre hem estat tirem la tovallola, això s'acabara tancant.
El curiós és que tot i que ningú contesta hi ha moltes lectures. Fixa't en el panell de bona nit 58. però ningú és capaç de dir bona nit.
De tota manera jo no penso rendir-me, encara que sigui poca cosa el que poso, però seguiré contribuint amb el meu petit granet de sorra, per que aquesta comunitat segueixi estant vivia, i espero que tu em acompanyis en aquest viatge.
A veure si tenim sort i els altres es tornen a animar a escriure i no ens deixen soles.
Una abraçada
arcoiris- Nombre de missatges : 2378
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
09/06/23, 02:16 am por VlCTUR
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR
» ALFABETO EMOCIONAL...
23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR
» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR
» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR
» Música de la Terra
23/09/14, 09:46 am por VlCTUR
» Per a Pantera.
26/05/14, 03:25 am por VlCTUR
» Bona tarde de¨fret ivent
07/05/14, 02:56 am por VlCTUR
» Bon Fret i molta pluja
01/02/14, 02:33 pm por greta