Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui.

4 participantes

Ir abajo

Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Empty Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui.

Missatge  VlCTUR 04/01/11, 01:32 pm

Bon Dia a Tothom.
Sé que molts direu que per la data en que estem, el Sol és a la constel:lació de Capricorn ...
... ja fa més de 2000 anys que els astròlegs ens enganyen piatosament. Wink


Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Eclipsi110104


Editat per darrera vegada per Victor el 04/01/11, 02:37 pm, editat 1 cop en total
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Empty Re: Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui.

Missatge  Joan 04/01/11, 01:49 pm

N P I. Very Happy Des de Palamós he tingut la fortuna de veure l'eclipse parcial del sol.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Empty Re: Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui.

Missatge  Isona77 04/01/11, 06:16 pm

No en tinc ni idea, però m'ho crec. Wink
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Empty Re: Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui.

Missatge  arcoiris 04/01/11, 09:31 pm

Jo no he vist res Sad
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Empty Re: Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui.

Missatge  arcoiris 04/01/11, 09:34 pm

Aqui esta el transit del sol i la lluna per Sagitario en aquest mes.


Tránsitos para Sagitario
01/01/2011 - 01/02/2011



http://www.astrosytarot.es/wp-content/uploads/2010/12/Horóscopo-diario-para-Sagitario-Enero-2011.pdf
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Empty Re: Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui.

Missatge  VlCTUR 04/01/11, 11:12 pm




L'eix de la Terra no apunta constantment en la mateixa direcció, sinó que varia igual que una baldufa donant voltes. En el cas de la Terra, aquest gir és de 1º cada 72 anys, aproximadament, o el que és el mateix, el pol nord celest dóna una volta complerta cada 25.800 anys al voltant del pol nord de l'eclíptica, situat en la constel·lacio del drac. Aquest moviment de l'eix de la terra es denomina moviment de precessió.

La precessió afecta la posició relativa de totes les constel·lacions en el firmament, sent destacable el cas de les constel·lacions zodiacals, ja que l'astrologia segueix usant la posició de les constel·lacions de fa 2000 anys, sense tenir en compte aquest fenomen. Així, una persona nascuda el 26 de març té com a signe astrològic Aries, (que era on estava el sol fa 2000 anys en aquesta data) però, degut al moviment de precessió, el sol, a 26 de març està actualment en la constel·lació de Piscis. De la mateixa manera, la resta de constel·lacons astrològiques es troben desplaçades.

Com deia abans, els astròlegs ens enganyen piatosament, pero no es que ens enganyin, és que no s'han cuidat de actualitzar l'horòscop en 2000 anys. Sigui com sigui, el sol transita per on transita. No és pas culpa meva. Very Happy


Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Precessio
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Empty Re: Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui.

Missatge  Joan 05/01/11, 01:58 pm

Tindràs alguna raó per afirmar lo que dius, o demostrar-ho. Em costa molt creure que el astròlegs han "oblidat" aquest detall. Very Happy
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Empty Re: Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui.

Missatge  VlCTUR 05/01/11, 10:42 pm

L'única raó d'aquesta afirmació era simplement posar-li un títol a la fotografia. Tant em fa per on "transiti" el sol ara mateix. En acabat tot és relatiu i depèn del punt de l'univers on es trobi l'espectador. Des-de el meu punt actual a l'univers, a simple vista, no ho podria demostrar experimentalment (ni jo, ni ningú) , doncs el sol brilla tant que no deixa veure els estels que hi ha al darrera seu. Pero li tinc molta confiança al John Walker, el filàntrop dissenyador del meu protector de pantalla. Segons el mateix, tot quadra, com mostra la imatge del cel d'avui al migdia:

https://2img.net/r/ihimizer/img9/4973/110105cel.jpg
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui. Empty Re: Lluna i Sol a Sagitari moments després de l'eclipsi d'avui.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum