Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
M´he emocionat........ Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
M´he emocionat........ Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
M´he emocionat........ Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
M´he emocionat........ Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
M´he emocionat........ Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
M´he emocionat........ Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
M´he emocionat........ Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
M´he emocionat........ Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
M´he emocionat........ Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta

M´he emocionat........

M´he emocionat........ Empty M´he emocionat........

Missatge  Joan 31/12/10, 07:28 pm

Què voleu que us digui ! Tafanejant per aquesta comunitat he trobat un escrit d'un antic component de la vella CatWeb que sembla ser que en pocs dies va entendre (miracle) que no tenia res a pelar, en quant a les seves histriòniques ganes de espanyolitzar-nos a tots, i va fotre el camp tot i que crec no s'ha donat de baixa. No ha tornat a treure mai més el nas, o les orelles. El seu nick per un servidor era REBUZNANTE.

Les diatribes i discussions mantenides amb ell les recordo perfectament. Admeto que el vaig marcar fort i aprop. L'Obèlix m'hi ajudava i concretava amb més duresa les situacions. El treia de pollagera quan després dels seus correus aparentment conciliadors, demòcrates i pressumptuosament contemporitzadors- sentiments i estats imposibles que el seu cervell hagi pogut entendre mai - jo li demostrava el contrari de lo que expresava en els seus escrits, quan tafanejava sense ell saber-ho una comunitat feixista a carta cabal anomenada PATRIOTAS ESPAÑOLES. Una veritable cova de podridura nazi que MSN va clausurar per enaltiment del nazisme i feixisme. Amb ell hi alternavan altres components esporàdics de CatWeb i entre tots, a la majoria dels catalans ens posavan a parir com mai podeu pensar i no cal dir als que ens hem declarat sempre independentistes.

Altre faceta el tenia fora d'òrbita. Un dia es va atrevir a dir que els seus escrits eran el perfecte model de lo que havia de ser per tots els catalans la costum d'escriure en l'idioma comú de tots : "El Español ". He de reconèixer que li vaig prendre el nùmero descaradament quan a cada correu escrit per ell li corretgia totes les faltes ortogràfiques, i per lo que veig no ha variat.

És una estupidesa però avui m'he emocionat................................................... tot i que els motius de fons son altres. Smile

.....Gracias por admitirme Administrador a este sitio que fue en otro tiempo, y en otra epoca, y para mi, punto de desencuentro, pero que como creo que la cultura avanza y nos hace mas libre y abiero de mentes, esto habra cambiado. Me alegro de veros, a todos, a Obelix, el Ferran de la tercera edad, porfiador de un sueño patriotico aun incumplido. Sinuhe que niega lo evidente de que en cataluña son libres y cooficiales los dos idiomas que nos une. Borbolon desde Mexico, moderado en su dos vetientes sentimentales, el de ser catalan y español, y Mediterra. Ou sera.¨

Hare esfuerzos en esta nueva etapa que me brindais, y que asumo con nuevos deseos
de concordia, para entender vuestro sentimiento, para mi equivocado de falta de libertad
que combatire con mi legitimo deseo de una españa unida con total libertad para todos los pueblos, sin animos de xenofobia ni imposiciones, en donde la igualdad de derechos y la libre expresion sean, no una meta a cumplir, si no algo superado.

Los autenticos democratas catalanes, de los que somo mayoria lamentan los ultimos episodios de xenofobia en cataluña, las multas por solo rotular en castellano, pero no en el sentido contrario, y la abolicion del castellano en las aulas de primaria. Hay que luchar contra toda discriminacion y de imposicion venga esta de donde venga, como se lucho contra la Dictadura.

AMÉN.

Joan
Joan

Nombre de missatges : 745

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt