Últimos temas
interesant de com explica la crisis el professor Abadia
4 participantes
Pàgina 1 de 1
interesant de com explica la crisis el professor Abadia
http://fr.youtube.com/watch?v=6Q2237dhNHk&feature=related
es interesant com ho explica i que facil ho fa
es interesant com ho explica i que facil ho fa
tuina2008- Nombre de missatges : 145
Re: interesant de com explica la crisis el professor Abadia
Si, el dia que el vaig veure en un programa del Buenafuente em va recordar un altre video d'uns còmics anglesos.
Sinuhé- Nombre de missatges : 1687
tambe ha sigut molt bo
Son molt bo els dos.. i expliquen com inflent els valors de les cosses per fer diners amb diners que no son seus, i tambe ho fan en els mercats agricoles inflan els preus, i sempre paguem els mateixos...
Tambe hi ha l'estupidessa dels compradors com be ho expliqen els dos videos. i aixo em recorda al anunci del sabo de la roba.. i aixo es una cosa aixi:
Surt un sabo nou de dixan (ex) i l'hi possen un nombre ben llamatiu,., ex.. megaultrallavat amb tot el poder de la " cervicina"ok? i es mes car. es novedos, i amb un nom que atrau.. lo curios es que va la senyora , veu el nom, la marca., es mes car..pero diu..ei.. me'l compro. encara que no ha vist a l'ingredient que el principi actiu es el mateix que el sabo de tota la vida.. pero es que te cirvicina. la dona de'l costat li diu .. es mes car.. i l'hi contesta.. si..pero es que porta cirvcina.. encara que no sap que es.. i l'altra dona no hi pregunta, per que es supossa que ella tambe sap que es la cirvicina encara que ninguna de les dos ho saven,., be.. realment el mercat es aixi i no descubrim una cossa de l'altre mon. el problema es que sempre paguem els mateixos
Tambe hi ha l'estupidessa dels compradors com be ho expliqen els dos videos. i aixo em recorda al anunci del sabo de la roba.. i aixo es una cosa aixi:
Surt un sabo nou de dixan (ex) i l'hi possen un nombre ben llamatiu,., ex.. megaultrallavat amb tot el poder de la " cervicina"ok? i es mes car. es novedos, i amb un nom que atrau.. lo curios es que va la senyora , veu el nom, la marca., es mes car..pero diu..ei.. me'l compro. encara que no ha vist a l'ingredient que el principi actiu es el mateix que el sabo de tota la vida.. pero es que te cirvicina. la dona de'l costat li diu .. es mes car.. i l'hi contesta.. si..pero es que porta cirvcina.. encara que no sap que es.. i l'altra dona no hi pregunta, per que es supossa que ella tambe sap que es la cirvicina encara que ninguna de les dos ho saven,., be.. realment el mercat es aixi i no descubrim una cossa de l'altre mon. el problema es que sempre paguem els mateixos
tuina2008- Nombre de missatges : 145
jo crec que la estupidesa i la ignorància de la gent del carrer es pot justificar (difícil, però segur que es pot), però la falta d'escrúpols i també la estupidesa dels que manen i permeten això, no
ja fa temps que m'he preguntat com una persona que, aparentment, no té un dit de front pot estar al poder i decidir, vosaltres ho enteneu?
ja fa temps que m'he preguntat com una persona que, aparentment, no té un dit de front pot estar al poder i decidir, vosaltres ho enteneu?
Beri- Nombre de missatges : 294
Dona,
jo, posats a triar entre un sabó normal i una altre amb cervecina, em quedo amb el segón ...
... sobretot, si la cervecina està ben fresqueta.
jo, posats a triar entre un sabó normal i una altre amb cervecina, em quedo amb el segón ...
... sobretot, si la cervecina està ben fresqueta.