Últimos temas
Estic apagada
+2
arcoiris
Panter
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Estic apagada
Aniré posant imatges i quatre cosetes, a veure si m'engego una mica. Ja és el tercer dia i no se si s'acabarà aviat, o n'hi haurà per més temps. És un estat rar, com un decaiment i no en tinc cap causa per trobar-me així. A l'inrevés, estic com una maharani, amb una casa encisadora, de la que ja m'he fet el meu raconet. Ahir i avuí he tingut als fills i nets. M'han portat panellets; em tenen una dedicació que em fan sentir molt estimada, però aquesta rara malaltia és la que em dóna aquests estats, que duran el que duran, jo me n'adono i em fa patir. Sobretot pels petits que em veuen sense ganes de jugar i cantar amb ells. Els fills ja ho saben (això no vol dir que no pateixin) Ho saben i estan avisats fins i tots els meus amics, però tot i així no deixa d'amoïnar-me aquest estat.
Panter- Nombre de missatges : 2858
Re: Estic apagada
Jo crec que tots tenim dies així. Independentment de que tinguem una enefermetat o no.
Els canvits de estat de anims son normal i estar apagats de tant en tant tambe.
Forma part de la vida, estar unes vegades més alegres, més il.lusionats, altres més decaiguts, més apàtics, i aquests dies de tardor, el canvi d'hora i recordar els nostres éssers estimats morts, no ens ajuden massa a estar com unes castanyoles.
Però ja vindran dies més alegres i tornarem a estar més animats i tindrem ganes de fer més coses.
Ja saps que som com l'au fenix ,que sempre ressorgeixi de les seves cendres.
Aixo espere.
Els canvits de estat de anims son normal i estar apagats de tant en tant tambe.
Forma part de la vida, estar unes vegades més alegres, més il.lusionats, altres més decaiguts, més apàtics, i aquests dies de tardor, el canvi d'hora i recordar els nostres éssers estimats morts, no ens ajuden massa a estar com unes castanyoles.
Però ja vindran dies més alegres i tornarem a estar més animats i tindrem ganes de fer més coses.
Ja saps que som com l'au fenix ,que sempre ressorgeixi de les seves cendres.
Aixo espere.
arcoiris- Nombre de missatges : 2378
Hola carme.
Vatja par de noctambules.
Marxo a dormir ja, que dema tinc de matinar, que tinc de anar al hospital en la meva neteta.
Bona nit.
Vatja par de noctambules.
Marxo a dormir ja, que dema tinc de matinar, que tinc de anar al hospital en la meva neteta.
Bona nit.
arcoiris- Nombre de missatges : 2378
deu ser el temps, jo també estic una mica aixi-aixano, en quan fa vent se me cola per les neurones i me les constipa
FOC- Nombre de missatges : 384
És un goig veure't per aquí, Foc. Ja sé que per sort deus tenir molta feina, però no t'oblidis de passar per aqui....que eres la alegria de la guerta!!!!
Pantera : Anima't !! Tots passem dies extranyots, sembla que ens em posat d'acord. A voltes en podem donar la culpa a circunstàncies especials ocorregudes en l'àmbit familiar, als canvis de temps meteorològics, desànim que ens regala el nostre propi cos i ves a saber quines en són les neurones culpables. Res. Una botifarra i endavant !!!
FOC: no siguis tant escàs en la teva participació. Si la culpa la té la feina et desitjo que aquesta augmenti però no deixis de treure el nas.
FOC: no siguis tant escàs en la teva participació. Si la culpa la té la feina et desitjo que aquesta augmenti però no deixis de treure el nas.
Joan- Nombre de missatges : 745
Gràcies Joan, no és per cap motiu personal ni familiar, és l'esclerosi que de tant en tant em "regala" aquests dies
Això es l'interruptor general que l'has de fer canviar que se t'ha chamuscao d'estar sempre de vetlla .
Ah i la bateria tambè la canvies. Ya puestos...
Ah i la bateria tambè la canvies. Ya puestos...
Isona77- Nombre de missatges : 1095
Ya puestos...m'ho canvio tot
Recanvis i anims per tothom!
Recanvis i anims per tothom!Panter escrigué:Ya puestos...m'ho canvio tot
... jo també vui i necessito un quants recanvis
Podem anar a l'Ikea, que anant en grup, potser ens faran un descompte wapu
Trankis nenes nomès es tracta de passar la ITV...
Isona77- Nombre de missatges : 1095
uff Noies, acepto la proposta d'anar plegades a l'Ikea, però...
Panter escrigué:Podem anar a l'Ikea, que anant en grup, potser ens faran un descompte wapu
encara en manquen molts recanvis, per poder anar hi a l'Ikea, si deixem passar un parell o tres de mesos intento aconseguir algun "recanvi" havien si en poc sumar per anar encara que sigui a fer una xocolata desfeta
[un petit encís: no penseu que soc estranya o que no vulgui anar a l'Ikea, però durant anys he treballat venent papers, cintes i etiquetes de regal els petits comerços i treien, alguna pasetjada o haver d'anar per força (es a dir per la meva manca d’economia) intento mirar de fer pinya i comprar els petits comerços,... una mica ja molt vells costums, una mica fer pinya, una mica intentar bellugar l’economia, que jo en dic del "ciutadà de a peu"]
però bé s'agraeix i... d'altre banda, ja m'anireu coneixem i ja sabreu allò de "a la Julia, ni cas! jejeje
[per cert, aquet "jejeje"... just l'he inclòs el diccionari del meu ordinador... ja que si més no reflexa, que encara que desprès resulti fictíci, ara ´mateix estíc contenta i animada; entre tant que he xarrat, en tota una colla de bona gent, d'una feina en la qual no fa tant de temps mi guanyabe la vida. i ara el veura-hi el vostre comentari, tambè m'he animat!...
malgrat, tot lo futot, encara la vida en don bons moments com aquest, i la veritat, ho agraeixo i molt]
ah i per cert...
os abandono i marxo el metge de capçalera:
i vaig, a veure si en fa algun arreglillo, algun petit pegat,... be alguna cosa, que cada dia m'espatllo mes...
ara algunas hernies a l'esquena, entre d'altres quatre coses més que els metges cabuts diuem que tinc per l'esquena.
ara quatre bultets cabuts que en surtan per aquí o per allà,
ara...
bè... sabeu aquell que va i el metge, l'hi diu...
Senyor.- aixó que tè vostè es "ancia.."
si, si, "Ancianitat"
jajaja
[fa anys enrrera els 47, et mancaban 18 per a jubilarte;
ara, els meus 47,... els metges ja en diuem que tin "Ancia...".... "Ancianitat"...
això que ara en diuem "ser modern, ser europeu,.... tenir Ancianitat"]
recordeu!.... "A la Julia ni cas!"
i vaig, a veure si en fa algun arreglillo, algun petit pegat,... be alguna cosa, que cada dia m'espatllo mes...
ara algunas hernies a l'esquena, entre d'altres quatre coses més que els metges cabuts diuem que tinc per l'esquena.
ara quatre bultets cabuts que en surtan per aquí o per allà,
ara...
bè... sabeu aquell que va i el metge, l'hi diu...
Senyor.- aixó que tè vostè es "ancia.."
si, si, "Ancianitat"
jajaja
[fa anys enrrera els 47, et mancaban 18 per a jubilarte;
ara, els meus 47,... els metges ja en diuem que tin "Ancia...".... "Ancianitat"...
això que ara en diuem "ser modern, ser europeu,.... tenir Ancianitat"]
recordeu!.... "A la Julia ni cas!"
La meva sort és que tinc un master en malalties, i ja passo. Cada vegada que vaig al metge me'n troba una de nova. Menys mal que no les faig cas...em fan la punyeta el que poden, però jo puc més. I si no m'aixeco avuí, ho faré demà...i sinó passat, però vaja si m'aixeco