Últimos temas
Un lloc encantador
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Un lloc encantador
Sense fer cap demèrit a altres indrets on hi estat, el lloc on sóc ara és meravellós, sobretot, per la seva tranquil.litat, i qui sap? potser telúric. Tinc el bosc a quatre passes i és tot tan bucòlic....
Panter- Nombre de missatges : 2858
Re: Un lloc encantador
Ens estàs fent dentetes, oi?
Tens raó es molt bonic.
Tens raó es molt bonic.
Isona77- Nombre de missatges : 1095
No trobes a faltar el mar de l'Escala ?
Joan- Nombre de missatges : 745
Estic tan bé, Joan, que només trobo a faltar a la Isona. El mar, suposo que m'esperarà, i té per segur que hi tornaré a l'Escala, encara que sigui de vacances
En una societat cada vegada més alienada pel desgovern i la corrupció; per l'atur; deslocalitzacions; desnonats per hipoteques no pagades; consumisme exacerbat; multinacionals manipuladores subliminalment...etc. etc. he trobat el lloc que m'escau. Sempre he estat una antisistema, primer amb Franco i després amb el capitalisme que s'estén com una gran taca d'oli per tota la societat de consum. Per tant, només em faltava trobar un poble com aquells d'abans. El poble on visc està, com si diguessim, dins d'un altre poble. Aquí som molt pocs habitants i tothom s'entera de tot. Si. ja se que potser a molta gent no li agradi aquesta mena de "control", però també trobes aquella senzillesa del bon veí. D'aquell que et truca a la porta si veu que tens les finestres tancades, i et pregunta si necessites res; que s'ofereix pel que necessitis, tot un plaer. Ara m'hauré d'acostumar a fer "vida social" pq d'alguna forma tenen ganes de donar-me "el bateig" de veïna. A l'igual que em va passar al Prat que, sense arraconar la meva personalitat, vaig haver d'anar trenta anys enrera, aqui, hauré d'anar encara més anys enrera, però a l'estil català. Cada dia que passa em trobo més a gust i això que em falten moltes coses necessàries, però l'imprescindible, ja ho tinc
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
09/06/23, 02:16 am por VlCTUR
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR
» ALFABETO EMOCIONAL...
23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR
» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR
» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR
» Música de la Terra
23/09/14, 09:46 am por VlCTUR
» Per a Pantera.
26/05/14, 03:25 am por VlCTUR
» Bona tarde de¨fret ivent
07/05/14, 02:56 am por VlCTUR
» Bon Fret i molta pluja
01/02/14, 02:33 pm por greta