Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Laporta al Paredón? Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Laporta al Paredón? Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Laporta al Paredón? Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Laporta al Paredón? Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Laporta al Paredón? Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Laporta al Paredón? Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Laporta al Paredón? Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Laporta al Paredón? Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Laporta al Paredón? Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Laporta al Paredón?

3 participantes

Ir abajo

Laporta al Paredón? Empty Laporta al Paredón?

Missatge  Isona77 18/10/10, 05:10 pm

Tot i que jo no soc partidària de Joan Laporta crec que el que està fent la nova junta de Sandro Rosell es una revenja personal i un linxament perquè caterings, comissions, jets i sopars ja em direu quina directiva no ho ha fet. Els números els fan ballar com volen però encara que fos cert això em sona més a "acoso y derribo" del presidente del Barça que ha aconsseguit un munt de títols durant la seva presidència. Una cosa esel Barça i l'altre tot aquest sidral que s'ha muntat.

El que en sortirà perdent es el Barça. Nomès cal mirar la caverna mediàtica de les televisions del estat espanyol... En fi, jo no defenso en Laporta però tinc la sensació que això fa pudor de resentiment personal i mirarant amb lupa fins les mínimes coses per emmerdar-ho tot.

Primer van atacar al Guardiola sense cap motiu, de fet no els cal cap motiu per atacar al Barça i ara ja tenen un filó per anar-hi treient punta.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Laporta al Paredón? Empty Re: Laporta al Paredón?

Missatge  Joan 18/10/10, 08:40 pm

El problema ja vé de lluny. Rosell ara, ha pogut refer-se del no que li va donar Laporta per investigar el deute que havia deixat l'antic president Gaspar. Alló va ser el motiu de que Rosell abandones la junta. Si a aixó hi sumem la denúncia que Laporta va fer en acusar Rosell de voler cobrar una comissió "extra" en el fitxatge d'un dels grans jugadors que ha tingut el Barça, (ara no recordo el seu nom) ja tenim el perquè de la trifulca montada ara.

Milions de cops al dia qualsevol ciutadà suspira per una justicia democràtica capaç de situar a lloc la prepotència impune dels poderosos, d'aquells que s'aprofiten dels càrrecs i de la confiança del poble. Ara, la resposta ha estat acurada : el tribunal dirà si hi ha agut fau o no. Qui la fa la paga i lo que va decidir l'assemblea de compromisaris del Barça hauria de servir d'exemple en tots els àmbits.

Una cosa són els títols i l'altra tirar de beta sense límit o ves a saber si extrems pitjors. Lo fotut és que ara el Barça, de moment, queda com una olla de grills.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Laporta al Paredón? Empty Re: Laporta al Paredón?

Missatge  Invitat 18/10/10, 11:52 pm

Una olla de grills, com sempre ha estat el Barça, ni més ni menys. Jo sempre he vist els mateixos follons a les seves directives, any rere any i dédada rere década.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laporta al Paredón? Empty Re: Laporta al Paredón?

Missatge  Isona77 19/10/10, 12:39 am

Doncs sí, massa gent que vol manar i tants caps tants barrets.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Laporta al Paredón? Empty Re: Laporta al Paredón?

Missatge  Sinuhé 19/10/10, 09:03 am


Crec que Rosell ha actuat com devia. Laporta que ha fet grans coses pel Barça, es va deixar emportar pel fet d’administrar amb molta "alegria" diners que no eren seus. Pel que he anat llegint, jets privats innecessaris, gran tiberis, i tirar de veta amb la VISA del club. Crec que tot això que moral i èticament és reprovable, al final no servirà per fer-li pagar res, doncs legalment és defensable. Però com a mínim servirà perquè qui administri el club, s'ho pensi dues vegades abans de llençar diners que no són seus.
Lector, però quin Barça que tenim, oi? És el mirall en el que es volen mirar tots els clubs del món.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Laporta al Paredón? Empty Re: Laporta al Paredón?

Missatge  Invitat 19/10/10, 11:56 am

El Barça-equip de futbol, sí; les seves directives, però, en absolut poden ser mirall per a ningú.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laporta al Paredón? Empty Re: Laporta al Paredón?

Missatge  Isona77 19/10/10, 06:50 pm

Suposo que la cobdícia i la corrupció van lligades de la ma en un club que remena molts i molts diners.

Apart de rancúnies personals.

I deu ser veritat allò de: "qui toca oli els dits se n'unta"

Tinc entés que Sandro Rosell no descarta presentar-se a les eleccions per president de la C.O.E. segons una notícia que he escoltat a RAC 1 cap a quarts de set del matí. Potser encara estava mig adormida... Wink
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Laporta al Paredón? Empty Re: Laporta al Paredón?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum