Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA

4 participantes

Ir abajo

GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Empty GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA

Missatge  arcoiris 30/01/09, 07:28 pm

Aquesta notícia la vaig llegir ahir.
No entenc com és possible que passin coses així.

Un grup anònim vinculat a moviments anticatalanistes duu mesos intimidant a dos mestres del col·legi concertat San José, en Massanasa (València). Tant l'adreça del centre, concertat, com els professors afectats han denunciat a la policia les pintades de to anticatalá aparegudes recentment en la façana del col·legi i en el vehicle d'un dels mestres, que ha quedat per al desballestament. A l'altre també li han *rayado el cotxe. El mes passat, a més, uns desconeguts van distribuir octavilles signades per la Entitat Cultural Valencianista Alqueria Nassar en les quals acusaven al centre de obligar als escolars a plegar-se davant el catalanisme... obligant als menors de 4º de l'ESO a cantar per al recital de nadal" una cançó de Lluís Llach, Calç que neixin flors a cada instant. La octavilla denuncia "la impunitat amb la qual el professorat d'aquest col·legi actua adoctrinant en el pancatalanismeAquesta notícia la vaig llegir ahir.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Empty Re: GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA

Missatge  FOC 30/01/09, 08:25 pm

malauradamente hi ha gent molt inculta arco, i els blaveros ho sont mes
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Empty doncs vaja

Missatge  tuina2008 04/02/09, 01:05 pm

Doncs malament, significa que els problemes s'extenen Qui tendra la culpa? Els blaveros? qui son aquestos? els espanyols? no no.per mi son els politics que lien les cosses abans de sol.lucionar res
No ho entens ARco? Es facil, be lo facil es dir que son uns..... per que han fet aixo i aillo i no ho discutire pas, pero els odis es fundamenten i es creen per alguna cossa, no son gratuits, i quant passen aquestes cosses solen tindre una rao, a vegades no volem o poguem veure-la i altres es mes facil no pensar-hi
a
arcoiris escrigué:Aquesta notícia la vaig llegir ahir.
No entenc com és possible que passin coses així.

Un grup anònim vinculat a moviments anticatalanistes duu mesos intimidant a dos mestres del col·legi concertat San José, en Massanasa (València). Tant l'adreça del centre, concertat, com els professors afectats han denunciat a la policia les pintades de to anticatalá aparegudes recentment en la façana del col·legi i en el vehicle d'un dels mestres, que ha quedat per al desballestament. A l'altre també li han *rayado el cotxe. El mes passat, a més, uns desconeguts van distribuir octavilles signades per la Entitat Cultural Valencianista Alqueria Nassar en les quals acusaven al centre de obligar als escolars a plegar-se davant el catalanisme... obligant als menors de 4º de l'ESO a cantar per al recital de nadal" una cançó de Lluís Llach, Calç que neixin flors a cada instant. La octavilla denuncia "la impunitat amb la qual el professorat d'aquest col·legi actua adoctrinant en el pancatalanismeAquesta notícia la vaig llegir ahir.
avatar
tuina2008

Nombre de missatges : 145
Fecha de inscripción : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Empty Re: GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA

Missatge  Isona77 05/02/09, 06:37 pm

En primer lloc: suposso que els pares han triat dita escola perquè els hi agrada l'ensenyament que hi donen per els seus fills. Aleshores què els importa als de fora l'escola les activitats que fan allì. A la escola dels meus fills cantaven nadalenques en anglès i alemanyes i no per això anava a protestar ningú. La questiò es el desempar i l'impunitat en que es troben aquests mestres. La indefensiò es total i això es el que m'escandalitza.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Empty Re: GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA

Missatge  arcoiris 05/02/09, 07:33 pm

Tuina:
Doncs segueixo sense entendre, que hagi gent tan tancada de ment, que usi la violència i la intimidació, per a protestar contra el fet que nens de 15 anys cantin una cançó en Nadal com la de Luis Llach: "Cal que naixquen flors"
Estic convençuda que ningú els va obligar a cantar-la, sinó que ells la van triar lliurement.
La meva filla té 14 anys i sempre trien ells en classe, les cançons que volen cantar en Nadal
Si no fos així, les protestes haguesisn vingut dels propis nens, o dels pares i no d'aquests grups anticatalanistes.
Segurament a aquests grups, els encantaria que se'ls obligués a tots, a cantar tots els dies, el cara al sol, i en castellà clar, com em feien a mi en clase.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Empty a veure

Missatge  tuina2008 06/02/09, 12:12 am

En cap moment estic d'acord amb el que ha passat. simplement dic que a vegades aquestes cosses passen per alguna cossa i l'ho facil es quedarse amb la noticia i no pensar en per que pot passar.,. i torno a dir-ho ., em sembla lamentable


arcoiris escrigué:Tuina:
Doncs segueixo sense entendre, que hagi gent tan tancada de ment, que usi la violència i la intimidació, per a protestar contra el fet que nens de 15 anys cantin una cançó en Nadal com la de Luis Llach: "Cal que naixquen flors"
Estic convençuda que ningú els va obligar a cantar-la, sinó que ells la van triar lliurement.
La meva filla té 14 anys i sempre trien ells en classe, les cançons que volen cantar en Nadal
Si no fos així, les protestes haguesisn vingut dels propis nens, o dels pares i no d'aquests grups anticatalanistes.
Segurament a aquests grups, els encantaria que se'ls obligués a tots, a cantar tots els dies, el cara al sol, i en castellà clar, com em feien a mi en clase.
avatar
tuina2008

Nombre de missatges : 145
Fecha de inscripción : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA Empty Re: GRUPS ANTICATALANISTES INTIMIDEN A DOS MESTRES DE MASSANASA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum