Últimos temas
Ja he arribat
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Ja he arribat
Gràcies Sinuhé, per la invitació, ara vaig a sopr, si algú s'apunta endavant.
després faré una ullada.
després faré una ullada.
Ningú- Nombre de missatges : 37
Re: Ja he arribat
Hola, jo també vinc a veure còm funciona això... ja diré la meva opinió quan ho hagi vist una mica, però d´entrada no sé si m´agraden les admissions automàtiques...
NALA- Nombre de missatges : 50
Fent proves de posar una imatge d´internet...
Ara vaig a mirar si es pot insertar una imatge del PC...
Vaja, no em deixa, em redirigeix a Imageshack...
Vaja, no em deixa, em redirigeix a Imageshack...
Provant a embedar vídeo...
<object width="480" height="295"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/WDIHCdAvVRc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/WDIHCdAvVRc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>
<object width="480" height="295"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/WDIHCdAvVRc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/WDIHCdAvVRc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>
Doncs no m´ha sortit bé... a veure una pàgina web...
Trànsit considera 'positiu' el primer dia d'aplicació de la velocitat variable tot i que 'es pot millorar'
Barcelona (ACN).- El director del Servei Català de Trànsit, Josep Pèrez Moya, ha destacat que la gestió de la velocitat variable que s'ha posat en marxa aquest dijous ha tingut un comportament 'positiu' tot i que tants els conductors com la pròpia administració hauran d'esperar unes setmanes per adaptar-se al sistema ja que 'és millorable'. En aquest sentit, el director de Trànsit ha destacat que s'ha d'anar 'ajustant' la informació que reben al centre de control per enviar-la, de forma 'ràpida', caps els panells informatius de la C-32 i C-31 que veuen els conductors. Aquest procés s'ha de fer 'sense provocar canvis sobtats a la velocitat' ja que s'ha de graduar de forma 'suau', segons ha explicat Josep Pérez Moya.
Imatge del centre de control de Trànsit. FOTO: German Gonzàlez
Trànsit considera 'positiu' el primer dia d'aplicació de la velocitat variable tot i que 'es pot millorar'
Barcelona (ACN).- El director del Servei Català de Trànsit, Josep Pèrez Moya, ha destacat que la gestió de la velocitat variable que s'ha posat en marxa aquest dijous ha tingut un comportament 'positiu' tot i que tants els conductors com la pròpia administració hauran d'esperar unes setmanes per adaptar-se al sistema ja que 'és millorable'. En aquest sentit, el director de Trànsit ha destacat que s'ha d'anar 'ajustant' la informació que reben al centre de control per enviar-la, de forma 'ràpida', caps els panells informatius de la C-32 i C-31 que veuen els conductors. Aquest procés s'ha de fer 'sense provocar canvis sobtats a la velocitat' ja que s'ha de graduar de forma 'suau', segons ha explicat Josep Pérez Moya.
Imatge del centre de control de Trànsit. FOTO: German Gonzàlez
Benvinguda, Nala. Les admisions automàtiques són perquè no hagueu d'esperar a la autorització, però es pot canviar facilment.
NALA escrigué:Hola, jo també vinc a veure còm funciona això... ja diré la meva opinió quan ho hagi vist una mica, però d´entrada no sé si m´agraden les admissions automàtiques...
Sinuhé- Nombre de missatges : 1687
Acabo de veure una altra opció... la vaig a provar
Mira, els vídeos si funcionen...
Gràcies Sinuhé. Volia preguntar... hi ha manera d´insertar arxius aqui? També m´agradaria saber si hi ha possibilitat d´escriure sense que veiem aquests codis estranys... i pel que he vist, es pot posar una foto copiada d´internet, però una pàgina web no (o al menys jo no ho sé fer)
Gràcies Sinuhé. Volia preguntar... hi ha manera d´insertar arxius aqui? També m´agradaria saber si hi ha possibilitat d´escriure sense que veiem aquests codis estranys... i pel que he vist, es pot posar una foto copiada d´internet, però una pàgina web no (o al menys jo no ho sé fer)
Osti quina putada... he redactat tot un missatge i he decidit posar una icona i se m´ha esborrat tot! Ja no sé què deia... vaja, que gràcies també a Ningú per haver fet servir el seu panell per fer experiments, ara haig de marxar, tornaré una altra estona a fer experiments... bona nit
Fa pocs dies que m'hi barallo, i no sé pas com va tot, però a mida d'anar provant segur que ho trobem.
NALA escrigué: Mira, els vídeos si funcionen...