Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
" Ara veig la vida de manera diferent" Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
" Ara veig la vida de manera diferent" Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
" Ara veig la vida de manera diferent" Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
" Ara veig la vida de manera diferent" Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
" Ara veig la vida de manera diferent" Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
" Ara veig la vida de manera diferent" Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
" Ara veig la vida de manera diferent" Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
" Ara veig la vida de manera diferent" Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
" Ara veig la vida de manera diferent" Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


" Ara veig la vida de manera diferent"

4 participantes

Ir abajo

" Ara veig la vida de manera diferent" Empty " Ara veig la vida de manera diferent"

Missatge  Joan 18/05/11, 11:25 pm



El lateral esquerre del FC Barcelona, Eric Abidal, ha dit que després de superar un tumor al fetge "he après a separar les coses i per això he venut tots els meus cotxes". "Quan es produeix una malaltia així hi ha un canvi de xip", ha argumentat el francès.

"Ara, prefereixo fer servir els diners d'aquests cotxes per invertir en hospitals, ajudar els nens o colaborar amb assocacions que investiguen diferents malalties", ha assegurat.

Abidal ha assegurat que veu "ara veig la vida de manera diferent" i ha recomanat a les persones que es troben en una situació similar a la que ha viscut ell "que lluitin. És un partit difícil. A vegades surt bé i unes altres surt malament. Si a mi em surt malament, jo seguiré lluitant".

El futbolista ha afegit que quan acabi la seva carrera esportiva té previst quedar-se a viure a Catalunya. "Per què? Perquè la vida aquí és espectacular. La gent és simpàtica, hi ha sol, mar i tens les pistes d'esquí a prop. És la vida que la meva família i jo volíem tenir", ha finalitzat.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

" Ara veig la vida de manera diferent" Empty Re: " Ara veig la vida de manera diferent"

Missatge  arcoiris 26/09/11, 08:31 pm

Hi ha coses que ens fan cambiar la manera de vore la vida.
Pero de vegades no ens adonem i viviem com si estiguesim adormits, com si la nostra vida fos eterna i se ens escapa de entre les mans, sense viuere intensament, cada instan magic que tenim al davant.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

" Ara veig la vida de manera diferent" Empty Re: " Ara veig la vida de manera diferent"

Missatge  VlCTUR 30/09/11, 09:30 pm

Quanta raó tens Arcoiris, vivim sabent-nos eterns, i en una volta de cap trobem mil indicis de que sóm molt i molt efímers. Preferim no parlar-ne i mirar cap a altre costat i encendre una cigarreta més.

Quan t'adones tantes vegades d'això penses que podries canviar-ho i aquest canvi no és més que el fer la seguent passa. Ja ho diu el poeta" Caminante no hay camino, se hace camino al andar, y al volver la vista atras verás la senda que nunca volverás a pisar". Tot i que el poeta es consola, més que no camina. Si de veritat decidíssim caminar, buscariem un camí, un camí d'esperances ben assenyalat, ple de flors, companys de viatge que van, i un cim il·luminat.

L'Abidal s'ha trobat amb el company que sempre ens acompanya i sovint no li fem cas: la mort, i decideix adoptar els seus savis consells per trobar la drecera més encantadora que el dugui ferm cap aquell cor a dalt del cim.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

" Ara veig la vida de manera diferent" Empty Re: " Ara veig la vida de manera diferent"

Missatge  Isona77 25/10/11, 03:11 pm

Potser es que quan veiem la mort d'aprop donem importància a les coses que realment en tenen i les valorem més.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

" Ara veig la vida de manera diferent" Empty Re: " Ara veig la vida de manera diferent"

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum