Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella

Ir abajo

Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella Empty Condemnen la BBC per acomiadar una presentadora de 53 anys per vella

Missatge  arcoiris 14/01/11, 10:19 pm


L'expresentadora de la BBC, Miriam O'Reilly, ha guanyat avui un plet contra la cadena pública britànica per discriminació a causa de la seva edat i tracte injust. La periodista, de 53 anys, va argumentar que el canal públic va optar el 2009 per no comptar més amb ella en el programa sobre vida silvestre Countryfile quan la BBC va traslladar l'emissió d'aquest espai a un horari de prime time la tarda del diumenge. O'Reilly va portar el cas davant un tribunal laboral a la recerca d'una compensació pel que va considerar una discriminació per part de la BBC en base a la seva edat avançada i al fet de ser dona.


La presentadora va declarar que la sentència del tribunal, en la qual no es va tenir en compte "sexisme" per part del canal, tenia "implicacions per a tots els presentadors, no només de la BBC". La dona va dir haver passat "14 mesos increïblement estressants" i va explicar que va demandar el canal per considerar que era "el correcte" i perquè no podria haver viscut amb si mateixa, si simplement se n'hagués anat. "Estic molt satisfeta que els jutges m'hagin donat la raó", va apuntar.


O'Reilly va perdre la feina, igual que les periodistes Juliet Morris, de 45 anys, i Michaela Strachan, de 42, just abans del canvi horari del citat programa, que va passar a presentar Julia Bradbury, de 38 anys, i Matt Baker, de 30, i en el qual, no obstant, va continuar el periodista John Craven. Miriam O'Reilly va recordar que en el moment dels acomiadaments, la BBC no li va donar cap explicació i que el canal es va limitar a dir que el programa seria "renovat". "No és exagerat dir que aquesta notícia em va destrossar. Que em retirin del programa per, segons crec, la meva edat i per ser dona és una cosa que va afectar la meva confiança", va precisar la periodista. Per la seva part, la cadena va indicar que acceptava la sentència d'aquest tribunal. VIST A EL PERIÓDICO


arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum