Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

+2
tuina2008
arcoiris
6 participantes

Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  arcoiris 11/03/09, 09:33 pm

Que sentit té la teva vida?

Perquè i per a què existeixes?

Per qui o perquè moriries?

Que significa la teva vida per als altres?

Que o a qui estimes ?

Que és lo veritablement important per a tu?

Quines són les 5 coses que més valores en la teva vida.

Com t'agradaria que fos la teva vida?
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty respostes

Missatge  tuina2008 11/03/09, 11:33 pm

1 Apendre de la vida,, i del seu recorregut
2 Donar i rebre,
3 per la familia
4 Idem
5 Per alguns, res, per altres un amica, i per a uns pocs, molt, encara que a vegades no se sap per que
6 la dona la filla (la familia)
7 La llibertat
8 La familia, la llibertat, els amics, l'aprenentage ( creixer emocional i espiritualment, com a persona)
9 Com ho esta sent , un agran aventura,( al menys per mi)
avatar
tuina2008

Nombre de missatges : 145
Fecha de inscripción : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  Isona77 11/03/09, 11:56 pm

arcoiris escrigué:Que sentit té la teva vida?

Perquè i per a què existeixes?

Per qui o perquè moriries?

Que significa la teva vida per als altres?

Que o a qui estimes ?

Que és lo veritablement important per a tu?

Quines són les 5 coses que més valores en la teva vida.

Com t'agradaria que fos la teva vida?

Però Arcoiris, que ens vol fer pensar? perquè vaja preguntetes de fer.

Existeixo fruit de l'amor i per aquest fet la meva prioritat es també: ESTIMAR.

La meva vida TE SENTIT perquè el sol fet de ser-hi i de viure-la es quelcom extraordinari .

No crec que vulgui morir per res ni per ningú. Però donat el cas m'ho plantejaria. Encar que es difícil imaginar alguna cosa així mai se com reaccionaria. Potser per salvar un altre vida.

Important. Em sento molt estimada.

Estimo els meus fills i la meva familia i totes les persones que m'envolten.

Sentir-me estimada.Tenir il.lusiò per fer totes les coses que faig.

La familia, l'amistat sincera, la Natura, Un bon llibre i la Música.

No haver-me de llevar cada dia a les sis estaria molt be i poguer-me dedicar més a les coses que m'agraden.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  arcoiris 12/03/09, 02:13 am

Tuina , Isona:
Moltes gràcies per contestar rosa

No isona, jeje. Crec que el millor per a contestar aquestes preguntes no és pensar molt, sinó donar-nos conte del que realment sentim i ja esta.

Perquè i perquè existeixes?
Per a intentar ser feliç

Que sentit té la teva vida?
No ho se encara, devegades pense que es intentar fer felices aquells a qui estime, pero dubte poder conseguir-ho.

Per qui o perquè moriries?
Pels meus fills i per algun amic a qui estime mes que a la meva pròpia vida.

Que significa la teva vida per als altres?
No crec que signifiqui molt per a ningú,

Que o a qui estimes?
Als meus fills i als meus amics.

Que és el veritablement important per a tu?
Poder sentir-me en pau amb mi mateixa i plena d´amor, amb tot el que m'envolta.

Quines són les 5 coses que més valores de la teva vida.
L'amor, l'amistat, la llibertat, la solidaritat, la tolerància

Com t'agradaria que fos la teva vida?
M'agradaria no perdre mai els anims i que cada cosa que faig des que m'aixeco per a anar a treballar fins que em torno al llit fora, tot fet amb amor i que mai perderá les ganes de seguir vivint ni de seguir estimant.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty [quote="arcoiris"]

Missatge  Sinuhé 12/03/09, 09:45 am

arcoiris escrigué:Que sentit té la teva vida?
No ho sé, i moltes vegades m'ho he preguntat. Sembla que l'únic objectiu sigui portar uns gens més lluny en el temps.

arcoiris escrigué:Perquè i per a què existeixes?
La mateixa resposta que abans.

arcoiris escrigué:Per qui o perquè moriries?
Penso que per la gent que estimo molt.

arcoiris escrigué:Que significa la teva vida per als altres?
Ajuda, suport, potser és una pregunta pels altres més que per mi.

arcoiris escrigué:Que o a qui estimes ?
Estimo persones, estimo la meva terra, estimo idees, de diferents maneres, però sense condicions.

arcoiris escrigué:Que és lo veritablement important per a tu?
Sentir-me bé amb mi mateix, no decepcionar-me massa.

arcoiris escrigué:Quines són les 5 coses que més valores en la teva vida.
No ho sé... potser les típiques, fer feliç a qui estimo, estar bé amb mi mateix, la salut, no perdre la fe en les coses que valoro i estimo, i... que guanyi el Barça.

arcoiris escrigué:Com t'agradaria que fos la teva vida?
Com és.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  Invitat 12/03/09, 05:18 pm

Jo crec que aquestes preguntes, si és que hi ha algú que realment pugui respondre-les amb seguretat i certesa, serien apropiades per a Sòcrates i Plató; i em queden encara dubtes si ells no les trobarien massa difícils. Si hagués cap ésser humà que tingués les respostes a aquestes preguntes, la Humanitat li hauria d'aixecar un monument, per haver descobert la pedra filosofal.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  Invitat 12/03/09, 05:41 pm

Doncs, si
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  arcoiris 13/03/09, 12:02 am

Lector:
No es tracta de que descobrim la pedra filosofal. Ni d'aconseguir que ens facin cap monument, perquè descobram el sentit de l'existència de la humanitat. Ni tan sols es tracta de trobar una resposta correcta.
Aquí no hi ha respostes encertades o no. El que per a mi té sentit, pot ser que no ho tingui per a tu. L'important és el que a cadascun li val.
Simplement es tractava de contestar en veu alta, preguntes que crec que tots ens hem fet alguna que altra vegadai compartir-ho.
Però la veritat no esperava que ningú es prengués la molèstia de contestar. M'ha sorpres gratament la participació.

Sinuhé:
arcoiris escrigué:Que significa la teva vida per als altres?

Ajuda, suport, potser és una pregunta pels altres més que per mi.



Tens raó.
Ho preguntaré als altres.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  VlCTUR 13/03/09, 01:25 am

Que sentit té la teva vida?
La meva vida es un petit vaixell de consciència, surant en el mar de la Consciència de Déu.

Perquè i per a què existeixes?
Per a que les gavines puguin descansar de tant en tant.

Per qui o perquè moriries?
Per que els peixos puguin fer la seva casa.

Que significa la teva vida per als altres?
Una bonica estampa inassolible, allà a l'horitzó.

Que o a qui estimes ?
Al vent, al sol, a les onades i a tornar a port de tant en tant.

Que és lo veritablement important per a tu?
Banyar-me, bucejar, endinsar-me, coneixer la inmensitat d'aquest Mar que un dia m'engolirà.

Quines són les 5 coses que més valores en la teva vida.
El vent, el timó, les veles, la llibertat, el paissatge.

Com t'agradaria que fos la teva vida?
El viatge més meravellós, amb companyia teva.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  Isona77 13/03/09, 12:44 pm

[quote="arcoiris"]Lector:
No es tracta de que descobrim la pedra filosofal. Ni d'aconseguir que ens facin cap monument, perquè descobram el sentit de l'existència de la humanitat. Ni tan sols es tracta de trobar una resposta correcta.
Aquí no hi ha respostes encertades o no. El que per a mi té sentit, pot ser que no ho tingui per a tu. L'important és el que a cadascun li val.
Simplement es tractava de contestar en veu alta, preguntes que crec que tots ens hem fet alguna que altra vegadai compartir-ho.
Però la veritat no esperava que ningú es prengués la molèstia de contestar. M'ha sorpres gratament la participació.

Estic d'acord amb tu Arcoiris. No emulem Platò ni Sòcrates, però es veritat que dins nostre hi ha un petit filòsof i que fa be de fer-se preguntes. Jo crec que es bo saber què en pensava Platò però que es millor què pensem cadascú de nosaltres de les realitats de la vida. I que si als nens de petits els ensenyesim a pensar enlloc de tanta maquineta i tanta tele i distracciò anirien i aniriem millor. Es tracta de formar persones que aprenguin a pensar, que tinguin criteri propi.

Tan se val que quan hom es petit no sàpiga fer una bona caligrafia es tracta d'anar-la perfeccionant. Igualment però, si mai ens plantegem preguntes la nostra vida pot esdevenir massa superficial. No es tracta de sentar càtedra sols meditar una miqueta qué es i que no es important per a nosaltres.



Big Tour: ets molt poètic!
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  Beri 13/03/09, 09:50 pm

arcoiris escrigué:Que sentit té la teva vida?

tot, cap....no ho sé

Perquè i per a què existeixes?

suposo que per seguir el cicle de la pròpia vida, que tampoc sé exactament quin és i a on ens porta

Per qui o perquè moriries?

a priori, pels meus fills, però no ho sé

Que significa la teva vida per als altres?

suposo que alguna cosa, incerta per mí

Que o a qui estimes ?

avui...als meus fills (exageradament) i a algú més

Que és lo veritablement important per a tu?

viure plenament, intentant disfrutar al màxim (encara que no ho aconsegueixo)

Quines són les 5 coses que més valores en la teva vida.

la llibertat de ser com soc, l'alegria i l'amor que rebo i intento donar, els somriures dels meus fills, la meva pseudo-autosuficiència (encara no la tinc tota), la vida mateixa,.......

Com t'agradaria que fos la teva vida?

no ho sé, en mí només coneixo la meva
Beri
Beri

Nombre de missatges : 294
Fecha de inscripción : 16/01/2009
Edad : 59

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  Invitat 13/03/09, 10:43 pm

El que he volgut dir abans és que a aquestes preguntes, que sempre ens hem plantejat els humans i ens continuarem plantejat pels segles dels segles, mai els hi trobarem la resposta.

Podem donar respostes imaginàries, basades en suposicions nostres, podem autoenganyar-nos en respondre-les, podem fer volar coloms i dir mil coses maravelloses, però les respostes al sentit de la vida i de l'existència mai no les trobarem, ja que si és que existeix algú que pugués tenir-les, aquest ésser es diria "Déu".


Editat per darrera vegada per LectorSeLectivo el 14/03/09, 10:44 pm, editat 1 cop en total
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  Isona77 14/03/09, 09:50 pm

Llegint totes les respostes me n'he adonat que hi ha quelcom important, molt important que ni jo ni ningú ho hem esmentat i es que ho donem per sentat que ho gaudim.

He estat pensant sobre el tema i crec que una de les coses més importants de la vida es gaudir d'una bona salut perquè si aquesta ens manca a nosaltres mateixos o algun ser estimat ja no estariem tan be. Vaja, es una reflexiò que no podia deixar de posar perquè meditant sobre les coses i hi han preguntes que fan pensar, he arribat a aquesta conclusiò.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  Beri 17/03/09, 01:07 am

Isona,

estic d'acord amb tú però només en part. Jo em pregunto, si tens molt bona salut però et manca l'amor, el benestar, l'estimació....per què et serveix?
també he estat reflexionant sobre aquest tema (molts cops ho he fet) i crec que escara que no estiguis sà, que la teva salut sigui delicada, si rebs i dones el bo que tenim tots, si ens sentim estimats i estimem, el fet de estar malament (ja sigui amb una malaltia comuna o una malaltia greu) crec que en part és secundari. TOT és important per viure: el cos i la ment, els sentiments, les emocions..tot
Beri
Beri

Nombre de missatges : 294
Fecha de inscripción : 16/01/2009
Edad : 59

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  arcoiris 17/03/09, 02:17 am

Jo crec que tots els problemes i totes les manques que pugui tenir una persona, en quant a mmalaltides físiques o psíquiques, en quant a problemes emocions o materials, tot és molt mes suportable, és mes fàcil de superar quan ens trobem en un ambient on ens sentim estimats i segurs.
No vol dir que l'amor ho cure tot, però si que és la millor ajuda que tenim, per a poder enfrontar-nos a les dificultats de la vida i seguir endavant.
I encara que no tinguem problemes crec que l'amor és la millor forma que tenim de sentir-nos veritablement vius.
Tal vegada aquest sigui el sentit de la vida i aquesta sigui l'única raó per la qual estem aquí. Per a aprendre a estimar. Pot ser que l'amor sigui la finalitat de la humanitat, i no parlo de l'amor de parella, sinó de l'amor a tot i a tots.
Encara que si és així, em sembla que ens queda molt per aprendre.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes? Empty Re: Qui s'atreveix a contestar aquestes preguntetes?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum