Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
 Volen prohibir els vestits massa curts. Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
 Volen prohibir els vestits massa curts. Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
 Volen prohibir els vestits massa curts. Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
 Volen prohibir els vestits massa curts. Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
 Volen prohibir els vestits massa curts. Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
 Volen prohibir els vestits massa curts. Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
 Volen prohibir els vestits massa curts. Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
 Volen prohibir els vestits massa curts. Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
 Volen prohibir els vestits massa curts. Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Volen prohibir els vestits massa curts.

4 participantes

Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  arcoiris 28/10/10, 10:00 pm

VOLEN PROHIBIR LES MINIFALDILLES. . .
. . . . massa curtes. L'alcalde pretén implantar un decàleg de les bones maneres


EFE - L'ajuntament de Castellammare di Stabia, una ciutat costanera de la província de Nàpols (sud d'Itàlia), votarà avui un nou reglament de la Policia municipal en què es preveuen multes de fins a 500 euros a qui porti vestits amb massa escot o minifaldilles excessivament curtes.
En el nou reglament, considerat un «decàleg" de les bones maneres per l'alcalde, Luigi Bobbio, es preveuen multes des de 25 a 500 euros per a aquelles persones que portin vestits massa «curts», passegin en banyador pels carrers de la ciutat o diguin blasfèmies en llocs públics, entre altres coses.
Bobbio ha puntualitzat que no es tracta d'una prohibició de peces de vestir com la minifaldilla, sinó que el que es va multar és que es mostri la roba interior en públic. Per això es preveuen multes tant per a les faldilles massa curtes, els vestits o camises que mostrin els sostenidors, o els pantalons de cintura baixa, tan de moda entre els joves.
"La minifaldilla no està prohibida. El reglament parla de vestits massa curts i, per tant, els que deixin descoberta la roba interior", va aclarir l'alcalde. En aquests casos, va dir Bobbio, es multarà la persona per "violació de la decència pública".
Contra aquest nou reglament, que arribarà avui al ple de l'Ajuntament, les dones de la formació opositora, Partit Demòcrata (PD), han organitzat una concentració davant de la seu municipal en protesta per normatives que consideren "ofensives a la dignitat de la dona" . abc.es - 25.10.10
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  arcoiris 28/10/10, 10:06 pm

He vist el títol de la notocia i creia que era una broma, perquè no em puc creure el que he llegit.
]i]Per AIXÒ és preveuen multes tantes persones a les faldilla massa Curtes, Els vestits o camisa que mostrin Els sostenidors, o els pantalons de cintura baixa, tan de moda entre Els joves[/i]
Shocked

No si al final acabarem totes amb el burca posat.
Evil or Very Mad
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  Isona77 28/10/10, 11:36 pm

No anem als extrems. Es que, a voltes, veus noies, que sembla que s'hagin deixat la faldilla a casa perquè se'ls veu el tanga i ja no saps si son noies o son de les que van a fer cantonades...
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  arcoiris 29/10/10, 12:05 am

Dons mira, ami em sebla tornar enrera. Ja me imaxino als agents de la policia anar per el carrar medint la medi de la falda.
Aixo crec que pasaba en la epoca de Franco, o vag vore en un documental.
Jo no tinc cap interes en anar enseñant res, pero prou es que me ho prohibixquen, perque em donen ganes de enseñar el em done la gana.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  Invitat 29/10/10, 12:18 am

Jo estic d'acord amb la Isona en què tot i que ha d'haver llibertat en la manera de vestir, faldilles massa curtes i altres maneres de vestir massa "provocatives" poden crear confusions. I no crec que a aquestes dones els senti bé que alguns homes pensin que són prostitutes i els preguntin per la tarifa. Jo sóc un gran partidari de la llibertat, però penso que en aquesta qüestió, com en tot, s'han d'evitar els excessos.


Editat per darrera vegada per LectorSeLectivo el 29/10/10, 12:21 am, editat 1 cop en total
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  Isona77 29/10/10, 12:20 am

 Volen prohibir els vestits massa curts. Faldillesocinturons
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  arcoiris 29/10/10, 12:22 am

De veritat els pantalons aquests que porten els joves, que sembla que es caiguen son tan dolentes i es tan greu, com per crear lleis que els prohibixquen?
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  arcoiris 29/10/10, 12:24 am

Isona:
A mi ixa flada em sebla de molt mal gust i d epoc senti comu per part de la noia que la porta. pero de aixo a que li posen una multa, va un tros
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  Isona77 29/10/10, 12:30 am

Abans hi havien uns llibres que es deien de Urbanitat i ens educaven amb unes "normes" per anar correctes i educadament per la vida. I crec que hem anat d'un extrem a l'altre.

Penso que les dones som alguna cosa més que pitram i cuixa i malucs, etc. etc. La correcció en la vestimenta forma par de la educació i de la cultura. Per exemple quan vaig anar a Itàlia, una cosa que em va cridar l'atenció, es lo ben vestides que anaven les noies. I ho vaig trobar molt be i no anaven gens anticuades ni "kikas".
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  FOC 02/11/10, 05:18 pm

Y MENOS MAL QUE NO TIENEN TOROS SINO MANOLO ESCOBAR YA LES IBA A PONER EN SU SITIO A ESTAS NAPOLITANAS
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  Joan 02/11/10, 08:49 pm


Prohibir no ho prohibiria ja que considero que aleshores s'haurian de prohibir moltíssimes coses que no ens agradan i que s'han portat a extrems diria, que començen a ser no asumibles.

En el món de les adolescents ( no totes clar) sembla que impera alló de : Noia, no cal que aprenguis psicologia per a lligar. Simplement utilitza els atributs que Déu et va donar. Very Happy
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

 Volen prohibir els vestits massa curts. Empty Re: Volen prohibir els vestits massa curts.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum