Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
I si ens anessim tots a la bardissa? Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
I si ens anessim tots a la bardissa? Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
I si ens anessim tots a la bardissa? Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
I si ens anessim tots a la bardissa? Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
I si ens anessim tots a la bardissa? Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
I si ens anessim tots a la bardissa? Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
I si ens anessim tots a la bardissa? Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
I si ens anessim tots a la bardissa? Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
I si ens anessim tots a la bardissa? Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


I si ens anessim tots a la bardissa?

4 participantes

Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  Panter 27/10/10, 04:34 am

I escrivís Rita la Cantaora?I si ens anessim tots a la bardissa? Cocodrilo8rf6
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty Re: I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  Isona77 27/10/10, 01:58 pm

Ens avorririem molt. Nomès llegir i no poguer participar...Participar o no cal que sigui optatiu i millor no forçar a ningú. Al capdevall qui escriu com qui no ho fa, fem el que volem.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty Re: I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  Panter 27/10/10, 04:27 pm

I si ens anessim tots a la bardissa? Hamletshakespeare

Participar, o no participar, aquesta és la qüestió Razz
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty Re: I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  Isona77 27/10/10, 04:53 pm

Genial.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty Re: I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  Joan 27/10/10, 05:57 pm

Si l'Eudald Carbonell veu aquesta closca, la vindrà a investigar. tongue

En quant a la bardissa mira : Des de la desfeta de CatWeb, uns per mandra, altres per feina, altres que feina tenen per buscar-la, el facebook, el twinter, etc. etc. la cosa ha quedat difuminada pel pas del temps i les noves finestres de comunicació.
Aixó en temps del Franco no passava. Very Happy
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty Re: I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  Panter 27/10/10, 06:16 pm

Joan escrigué: Si l'Eudald Carbonell veu aquesta closca, la vindrà a investigar. tongue

En quant a la bardissa mira : Des de la desfeta de CatWeb, uns per mandra, altres per feina, altres que feina tenen per buscar-la, el facebook, el twinter, etc. etc. la cosa ha quedat difuminada pel pas del temps i les noves finestres de comunicació.
Aixó en temps del Franco no passava. Very Happy

Bé, l'Eudald, m'agradava el programa que feia, tenint en compte que sóc una apassionada de l'arqueologia.

Entenc que va ser una desfeta la tancada del Catweb i que ara "els antics" vagin com les mosques quan ha de ploure, però es veu que la desfeta els va deixar muts; pq per mirar no tenen mandra. pirat
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty Re: I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  arcoiris 27/10/10, 08:40 pm

Jo també trobo a faltar l'antic Cat i tota la gent que participava en ell. Bé a alguns més que a altres. I també trobo a faltar als que al principi participaven en aquesta comunitat i ja no ho fan.
Però tinc molt clar que la gent és molt lliure, per entrar i sortir quan vulgui de aqui, de participar, o només de llegir. Perquè cadascun, un tria el que més li interessa en cada moment i em sembla perfecte.
Aquí sempre estan les portes obertes, i per a mi tothom és benvingut tant si participen com si només llegeixen.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty Re: I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  Panter 27/10/10, 08:48 pm

Compte, llibertat vol dir responsabilitat, del contrari estariem parlant de "barra". I responsabilitat respecte a la comunitat, voldria dir que, alguna vegada posessin alguna cosa, no?
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty Re: I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  arcoiris 27/10/10, 09:47 pm

Carmen:
A mi m'agradaria que hi hagués més gent participant, com diuen per ahi:, Com més serem més riurem.
Però no considero que participar, sigui una responablidad amb la la comunitat, jo crec que participar és una cosa que s'ha de fer, perquè vols fer-ho i ja està
Almenys jo quan participo no ho faig perquè em senti responsable de res, sinó simplement perquè m'agrada fer-ho.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty Re: I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  Panter 27/10/10, 10:01 pm

No has entés el que t'he dit. No vull dir que ningú tingui responsabilitat en participar, sinó que la llibertat implica responsabilitat, que és diferent. Ara, segueixo dient que mirar i no participar per la gent que ho fa per costum, és tenir una mica de "barra". Mira, aquesta nit tancaré la paradeta i hauran de llegir "refritos".
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

I si ens anessim tots a la bardissa? Empty Re: I si ens anessim tots a la bardissa?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum