Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Per a l'Arcoiris Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Per a l'Arcoiris Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Per a l'Arcoiris Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Per a l'Arcoiris Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Per a l'Arcoiris Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Per a l'Arcoiris Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Per a l'Arcoiris Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Per a l'Arcoiris Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Per a l'Arcoiris Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Per a l'Arcoiris

Ir abajo

Per a l'Arcoiris Empty Per a l'Arcoiris

Missatge  Invitat 20/10/10, 09:45 pm

Ets tu qui em desqualifiques personalment a mi, en no voler entendre que tinc tot el dret del món a expressar les meves opinions, les meves discrepances amb les opinions alienes, i inclús la meva incomoditat per mentidas i insults generalitzats contra els espanyols, doncs jo sóc espanyol, no sóc res d'això denigrant i insultant que hi ha un aquí que repeteix continuament, i em sento ofès quan algú s'entesta en llançar-me continuament merda a la cara.

Entro a Catalunya Web per a retrobar-me amb vells amics i coneguts i per a pràcticar el català, però no per a haver de suportar callat i estoicament insults i mentides ofensives. Jo no insulto Catalunya ni els catalans, i per consegüent tinc el dret de rebre el mateix tracte. En qualsevol cas, i tot i que ja sé que tu tornaràs a malinterpretar les meves paraules en contra meva, no et penso respondre, ja que em sembla que no ets ningú per a cridar-me l'atenció i menys encara d'aquesta manera tan poc discreta i tan maleducada. Mentre l'Administrador m'ho permeti continuaré participant en aquest fòrum expressant les meves idees amb la mateixa llibertat que les expresseu tots els altres usuaris; si l'Administrador en vol fer fora, llavors marxaré i no tornaré. A partir d'ara, atesa l'actitud que mostras cap a mi, t'ignoraré, no respondré els teus missatges i em faria feliç que hagués reciprocitat de part teva.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Per a l'Arcoiris Empty Re: Per a l'Arcoiris

Missatge  arcoiris 20/10/10, 09:57 pm

Sento que t'ho hagis pres tan malament.
I per a res crec que t'hagi cridat l'atenció i menys de manera mal educada.
Ja he dit que era la meva opinió particular: Aquí l'administrador no té res a veure. Ni cap dels altres participants.
En aquesta comunitat mai s'ha expulsat a ningú ni crec que es faci. Ni tan sols hi ha normes, perquè vegis que tots actuem lliurement.
Pots ignorame, si això el que vols, jo per la meva part seguire contestandote sempre que vulgui.
Un altra salutació.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Per a l'Arcoiris Empty Re: Per a l'Arcoiris

Missatge  arcoiris 20/10/10, 11:24 pm

Per als que han entrat en aquest panell:
Que pel que veig ja té 25 lectures, els poso el meu missatge perquè sàpiguen de què va el tema, ja que sembla que teniu curiositat.

Smile

Ha hores d'ara i després de tants anys per aquests fòrums pensava que ja havíem après tots a respectar l'opinió dels altres sense entrar en desqualificatius personals.
Podem estar d'acord o no, en un munt d'idees, i defensar-les fins que ens cansem. Cadascú és molt lliure d'opinar el que vulgui, sobre el que vulgui, però això no té res a veure amb desqualificar el company de fòrum que pensa de manera diferent.
Jo personalment quan entro aquí, és per intentar passar una estona agradable escrivint o llegint i la veritat sincerament, quan llegeixo certes coses, no em resulta gens agradable. Em sento molt incomoda.
T'ho dic amb la millor inteción del món i sense cap ànim d'ofendre, i per supestisim ho dic només a títol personal i potser sigui a l'única que li molesta i la resta de particopants els agradi, però com aquest no és el meu cas i crec que des del respecte i la educació puc dir el que penso, doncs m'he atrevit a fer-ho.
Espero no haver-te molestat.
Una salutació.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Per a l'Arcoiris Empty Re: Per a l'Arcoiris

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum