Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Espanya, 1- els altres....0 Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Espanya, 1- els altres....0 Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Espanya, 1- els altres....0 Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Espanya, 1- els altres....0 Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Espanya, 1- els altres....0 Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Espanya, 1- els altres....0 Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Espanya, 1- els altres....0 Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Espanya, 1- els altres....0 Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Espanya, 1- els altres....0 Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Espanya, 1- els altres....0

+4
Isona77
Sinuhé
arcoiris
VlCTUR
8 participantes

Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Invitat 07/07/10, 11:41 pm

Espanya, 1- els altres....0 Opopopk
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  VlCTUR 07/07/10, 11:45 pm

Aquest Gol d'en Puyol és més efectiu de cara al famós encaix de Catalunya dins Espanya, que els mil i un intents fracassats dels nostres polítics. Fins i tot crec que, a partir d'ara molts espanyols reticents veuran amb naturalitat les bondats de l'Estatut


Bravo.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Invitat 07/07/10, 11:50 pm

Siiiiiiiiiii, volem futbolistes.....fora polítics!!!!!
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Invitat 07/07/10, 11:56 pm

Espanya, 1- els altres....0 Vuvuzela

Ostres, i no m'agrada el futbolEspanya, 1- els altres....0 Mesticmosquejant
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  arcoiris 08/07/10, 01:51 am

No se Victor. Igual estic equibocada, però crec que hi ha coses que es fan per compromís i altres per sentiment.
El que vull dir, és que no crec que Pujol tregui un braçalet amb la bandera d'Espanya i li doni un petó després de ficar un gol.
Per cert, els jugadors estan obligats a jugar amb la seleción espanyola, o poden triar?
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Invitat 08/07/10, 03:38 am

Espero donar-te la resposta adequada. Han d'anar els què el seleccionador valora què poden fer millor joc. Compte que a la selecció espanyola no pot haver cap estranger...aquest han de retornar al seu país d'origen per jugar amb la seva selecció.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Sinuhé 08/07/10, 08:34 am

A la selecció espanyola s'hi ha d'anar per obligació. Si t'hi negues pots ser sancionat. Ara... jo crec que tots els futbolistes del Barça hi van per pròpia voluntat, pel prestigi, per la competició, per ser valorats, pel que sigui, però també crec que a més d'un li agradaria molt més jugar amb la selecció catalana que no pas amb l'espanyola.
Ah, i visca Holanda.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  arcoiris 08/07/10, 11:26 am

Dons jo crec que no deuria de ser obligat, ni deurien de posar sansions.
De tota mena si guanya Espanya, en el paper que han fet els jugadors catalans sera com si guayara la seleccio catalana.
Pero se esta conseguint el que es volia, que ara tot hom parle de Futbol, i estiga content aixi mentres tant no parlem dels sous que ens han baixat, ni de la crisi, ni del paro, ni de les vagues,ni de la gent que mor de fam mentres dura una partir.
Pero aixó es una altra historia.

El que no sabia tampoc es que al Federacio catalana de futbol va ser creada 13 anys abans que la Espanyola.
Ni aquesta sentencia tampoc.
La justícia permet usar Una nació, una selecció
Victòria judicial davant el PP i Ciutadans 02/07/10

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha considerat correcte la utilització de l'eslògan Una nació, una selecció que s'emprava a l'espot de la Plataforma Proseleccions Esportives Catalanes l'any 2006. PP i Ciudadanos que van presentar una demanda i van demanar la seva suspensió no han aconseguit sortir-se amb la seva en aquest punt. Amb l'única cosa que el jutge els ha donat la raó, i la sentència els ha estat favorable, ha estat el considerar l'anunci de discriminatori per utilitzar nens. La Plataforma respecte la decisió de la justícia però denúncia la hipocresia d'aquests partits; el PP ha utilitzat a nens en dues campanyes publicitàries, en una de elles, fins i tot nadons. Per si fos poc, han arribat a utilitzar els més petits emmanillats i amb els ulls tapats en la seva campanya en contra de la llei d'educació de Catalunya.



arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Invitat 08/07/10, 01:06 pm

Sinuhé escrigué:A la selecció espanyola s'hi ha d'anar per obligació. Si t'hi negues pots ser sancionat. Ara... jo crec que tots els futbolistes del Barça hi van per pròpia voluntat, pel prestigi, per la competició, per ser valorats, pel que sigui, però també crec que a més d'un li agradaria molt més jugar amb la selecció catalana que no pas amb l'espanyola.
Ah, i visca Holanda.

Home, Sinuhé, no siguis tan radical, si guanyar Espanya és com si guanyés el BarçaEspanya, 1- els altres....0 Boules252dpomvioletao4
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Isona77 08/07/10, 05:00 pm

Doncs jo estic molt contenta de que hagin guanyat.

Tota Europa sub-estimant-nos: que es fotin!!! El mateix Guardiola fa uns dies va anar a veure-ls jugar . I suposso que això els deuria omplir de força i entusiasme.

Estic d'acord amb el que diu el Victor.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  FOC 08/07/10, 05:43 pm

I VISCA EL BARçA

POXI: YA TENIAN GANAS LOS DEL MADRID DE PRESUMIR DE UN EQUIPO QUE JUGASE ASI ...

POXI 2 : PESE A TODO HAY GENTE A LA ESPERA DE UN FALLO PARA PRACTICAR LO QUE ES EL DEPORTE NACIONAL DE VERDAD EN ESPAÑA (VEANSE LAS UÑAS QUE PEDRITO NO LE PASO LA PELOTA AL NIÑITO)
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Jaume 08/07/10, 08:47 pm

Mai no he sentit cap passió per la selecció estatal. Jo m’estimaria més de poder tenir la meva pròpia selecció, la catalana. A mi, “la roja”, fins ara, mai no m’ha fet ni fred ni calor. M’era indiferent tant si guanyaven com si perdien.

Avui hem sabut que la selecció estatal serà el conjunt que cobrarà la prima més alta de totes les seleccions que competeixen al Mundial de Sud-àfrica. Cadascun dels jugadors se’n durà, si guanyen la final i a banda de tot el que ja cobren, 600.000 euros de premi.

Això, la selecció que repesenta un dels estats que les estan passant més magres econòmicament. Amb gairebé 5 milions d’aturats, i on ja s’han reduït, per decret, el sous dels funcionaris, s’han congelat les pensions, s’han aplicat retallades socials i s’aprovarà, en pocs dies, una reforma del mercat laboral que, segons es preveu, significarà un retrocés bestial en els drets laborals.

Els jugadors de la selecció estatal cobraran, si guanyen, més que qualsevol de les altres 32 seleccions. El doble que els italians i el triple que la selecció brasilera. Parlem d’uns diners que, segons han dit a Catalunya Ràdio, sortiran dels pressupostos generals de l’Estat.

Val a dir que, aquest any, amb vuit jugadors del Barça, la selecció em despertava més simpaties del que és habitual. Però, després d’aquest escàndol, crec que aquest any el millor que ens pot passar a tots plegats es que quedin eliminats a les primeres de canvi. I que dediquin aquesta fortuna a generar ocupació i a fer acció social, caram!
Jaume
Jaume

Nombre de missatges : 560
Fecha de inscripción : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  FOC 08/07/10, 09:36 pm

SI YA, ARA FICA QUE FARAN EN LOS DINERS SI VOLS DONAR L'INFORMACIO TAL COM TOCA
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Invitat 08/07/10, 10:57 pm

Jaume escrigué:Mai no he sentit cap passió per la selecció estatal. Jo m’estimaria més de poder tenir la meva pròpia selecció, la catalana. A mi, “la roja”, fins ara, mai no m’ha fet ni fred ni calor. M’era indiferent tant si guanyaven com si perdien.

Avui hem sabut que la selecció estatal serà el conjunt que cobrarà la prima més alta de totes les seleccions que competeixen al Mundial de Sud-àfrica. Cadascun dels jugadors se’n durà, si guanyen la final i a banda de tot el que ja cobren, 600.000 euros de premi.

Això, la selecció que repesenta un dels estats que les estan passant més magres econòmicament. Amb gairebé 5 milions d’aturats, i on ja s’han reduït, per decret, el sous dels funcionaris, s’han congelat les pensions, s’han aplicat retallades socials i s’aprovarà, en pocs dies, una reforma del mercat laboral que, segons es preveu, significarà un retrocés bestial en els drets laborals.

Els jugadors de la selecció estatal cobraran, si guanyen, més que qualsevol de les altres 32 seleccions. El doble que els italians i el triple que la selecció brasilera. Parlem d’uns diners que, segons han dit a Catalunya Ràdio, sortiran dels pressupostos generals de l’Estat.

Val a dir que, aquest any, amb vuit jugadors del Barça, la selecció em despertava més simpaties del que és habitual. Però, després d’aquest escàndol, crec que aquest any el millor que ens pot passar a tots plegats es que quedin eliminats a les primeres de canvi. I que dediquin aquesta fortuna a generar ocupació i a fer acció social, caram!



Sí, serà un escàndol, però el futbol sempre ha estat un punt i apart, començant pels fitxatges dels jugadors estrangers (què més aviat sembla la compravenda de persones) Al menys, aquests s'ho han guanyat, i si aquests diners no se'ls hi donés, els espanyols, tampoc tindrien les butxaques més plenes.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  arcoiris 09/07/10, 03:52 am

Foc:
En que es gastaran el dines,? que tinc curiositat.
Si Carme, sempre son astronomiques les cifres que es manegen en el futbol, pero aixo no vol dir que ens tinga que semblar be. A mi al meyns, no me ho sembla.
Crec que el futbol es un bon deport, i fins i tot m´agrada, pero no entenc perque es tenen que despifarrar ixes cantitas tan grans de diners.


arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Invitat 09/07/10, 04:01 am

Foc:
En que es gastaran el dines,? que tinc curiositat.


No veus Lola, què el Foc va en plan tango? Espanya, 1- els altres....0 Icon_biggrin
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Invitat 12/07/10, 12:23 am

Visca Espanya!!! S'ha guanyat per primera vegada a la història ser campions mundial de futbol...inenarrable, més enllà de tot, pura esportivitatEspanya, 1- els altres....0 Opopopk


Espanya, 1- els altres....0 Copa-fifa
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Re01 12/07/10, 04:05 am

Carme, ese Visca Espanya¡¡, será la causa de que mañana tecueguen de un juanete.

Espanya, 1- els altres....0 Juanete-hallux-valgus
Re01
Re01

Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 24/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Sinuhé 12/07/10, 08:45 am

El Barça, millor selecció del món !!!! Qui no es conforma és perquè no vol....
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  arcoiris 12/07/10, 11:25 am

Mambo de gols blaugrana
Les vuit dianes espanyoles les han fet jugadors del Barça
Xavi i Puyol van celebrar el títol sobre el Soccer City amb una senyera
Del Bosque es va acabar jugant les garrofes amb sis catalans a la gespa
12/07/10 02:00 - Barcelona - ALBERT SOLÉemail protegit Iniesta va fer el seu segon gol al Mundial, un gol que val molt, i el vuitè dels blaugrana. Foto: EFE.1
Notícies relacionades

Espanya guanya el seu primer mundial contra una Holanda que perd els papers
Xavi: «És una victòria històrica»
Canals relacionats

Canal: Mundial de Sud-àfrica 2010
Notícies de ...

Barcelona La Pobla de Segur
00
titolet
TextLa final del mundial també va tenir un clar color català, i de retruc, blaugrana. Els sis jugadors catalans de camp convocats per Vicente del Bosque –Valdés és el setè– eren sobre la gespa quan Howard Webb va xiular el final de la final. I set dels vuit blaugrana a Sud-àfrica van tenir un paper més que rellevant en la victòria. El paper dels homes de Guardiola durant tota la copa del món ha estat més que evident en el joc desplegat per la selección, però tots els gols també han tingut el segell culer. La diana d'Iniesta gairebé al final del partit va ser el vuitè gol d'Espanya en el mundial –la selecció campiona que menys gols ha marcat–, i el seu segon gol del torneig. Els dos del de Fuentealbilla, el gol de Puyol en les semifinals i els cinc de l'asturià David Villa, futur davanter blaugrana, fan vuit: mambo culer.

El millor culer, Iniesta.

En cada partit de la selecció espanyola el protagonisme l'ha tingut un jugador blaugrana diferent. Ahir, David Villa –màxim golejador del mundial juntament amb Müller, Forlán i Sneijder– no va brillar tant, igual que Puyol, botxí d'Alemanya i ahir superat per velocitat per Robben diverses vegades –i hauria d'haver vist la segona groga en una d'aquestes–, igual que Piqué, esplèndid durant tot el torneig i ahir un parell de graons per sota, encara que fins i tot va jugar com cap altre. I Xavi, que quan Holanda es va dedicar a fer joc brut va desaparèixer i va renéixer en els minuts decisius. Pedro també va fer una feina molt bona en la primera part, quan, amb Villa, Xavi i Iniesta molt marcats, va trobar espais i es va moure amb llibertat per tot el camp. Però sense cap mena de dubte ahir va ser el dia d'Iniesta, que va culminar un mundial superb. I fora dels jugadors del Barça, els altres dos catalans també van tenir un paper clau. Capdevila, amo i senyor de la banda esquerra, va mantenir a ratlla Robben quan volia entrar per l'extrem, i a més es va incorporar amb molt de perill sempre que va voler. El sisè català, Cesc, revulsiu de luxe, va aportar la serenor i el toc de qualitat necessaris en els minuts final i la pròrroga, associat amb Xavi i Iniesta; de fet, l'assistència del gol que val un mundial va ser seva.

Xavi i Puyol, amb la senyera a la gespa.

La catalanitat d'aquest mundial no només va quedar palesa pel fet que més de la meitat dels jugadors de l'equip final eren catalans, sinó també per la senyera que van desplegar Xavi i Puyol sobre la gespa del Soccer City. I no només això, sinó que el de la Pobla de Segur es va acostar a una càmera de televisió petonejant la senyera. Tot un gest després de la manifestació sobiranista de dissabte.

El setè català, Víctor Valdés, espectador de luxe
Si no hi havia una expulsió o una lesió, Víctor Valdés sabia que li tocaria viure el mundial des de la banqueta. La presència del millor porter català dels últims anys havia estat un premi a les grans temporades que ha estat fent amb el Barça, però la titularitat de Casillas era inqüestionable, tot i que, ara per ara, no és pas per raons exclusivament esportives. Encara que no hagi jugat ni un minut en el mundial, en el seu currículum ja hi pot afegir una copa del món.

arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Isona77 12/07/10, 09:39 pm

Doncs jo ho vaig disfrutar.

Aquells nois merexien guanyar amb els marrullerus holandesos. Que vinga trencar el joc i apallissar als nostres i l'arbitre no veia res de res. Ni la ma que era un penalty ni altres barbaritats perpetrades per els neandertals aquells que anaven esbatusant a la gent.

Si avui quan els he vist les cames sembla que vinguin de un combat: plens de morats, blaus i macades. Però que s'havien pensat? Els nostres van jugar a totes i ells van fer un futbol destraler i aborrit. No es merexien guanyar. QUE ES FOTIN!

Jo el disabte a la mani i ahir amb el futbol vai tenir un cap de setmana mmmmmemorable!!!

I sobretot m'ha agradat que guanyesin tenint de entrenador al Vicente del Bosque. Que el Florentino se'l va treure de sobre perquè no era prou glamourós...

Es tot un senyor i un cavaller com no en queden gaires i va saber triar be el nois de la roja. Al menys aquests fan futbol no com altres que es dediquen a destroçar cames i a fer penltys no pitats ni vistos per aquell perfutut àrbitre que es feia el cec...

Ja ho tenien coll avall els holandesos que guanyarien i ja ja ja.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  llit desfet 13/07/10, 01:15 am

Espanya, 1- els altres....0 37555_1424552627119_1631868883_1007969_5386396_n
Espanya, 1- els altres....0 Icon_geek

llit desfet
llit desfet

Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 13/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Sinuhé 14/07/10, 08:29 am

Així es veu molt millor, llit desfet.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Espanya, 1- els altres....0 Empty Re: Espanya, 1- els altres....0

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum