Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Hi ha gent que li falta un bull Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Hi ha gent que li falta un bull Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Hi ha gent que li falta un bull Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Hi ha gent que li falta un bull Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Hi ha gent que li falta un bull Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Hi ha gent que li falta un bull Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Hi ha gent que li falta un bull Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Hi ha gent que li falta un bull Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Hi ha gent que li falta un bull Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Hi ha gent que li falta un bull

Ir abajo

Hi ha gent que li falta un bull Empty Hi ha gent que li falta un bull

Missatge  Sinuhé 17/06/10, 08:28 am



Una dona nord-americana que amb 42 anys pesa 272 quilos s'ha proposat superar-se a ella mateixa i arribar a la mitja tona per convertir-se en la dona viva més grassa del món, informen avui mitjans locals.

Donna Simpson, mare de dos nens que viu a l'estat de Nova Jersey, es guanya la vida mostrant-se en una web per a adults en la qual fa gala de les seves carns i assegura ingressar entre 3.000 i 4.500 dòlars (2.500-3.700 euros) al mes.

"Em sento molt còmoda amb qui sóc. M'agrada portar bikinis i estar en públic", afirma "la mare de la mitjana tona", com l'ha batejat la premsa nord-americana, en declaracions a ONE News.

Aquesta cadena, una de les primeres a fer-se ressò de la història d'aquesta dona, incideix en que, encara que Simpson té nòvio i dos fills de 3 i 14 anys, "no té cap pudor a ballar mig nua davant estranys".

La dona, que aquests dies es promociona en diverses entrevistes amb l'excusa de voler superar la mitja tona de pes i guanyar el títol de la dona més grassa del món, afirma que els seus admiradors "adoren que la panxa caigui més avall dels genolls "i" els torna bojos la meva cel.lulitis ".

Previ pagament, a la web on treballa es pot veure a aquesta dona -que també està intentant que Guinness la reconegui com la dona més grassa del món que ha donat a llum- en vídeos menjant, passejant o exhibint-se en roba interior.

Simpson planeja casar-se a Hawaii amb el seu nòvio, Philippe Gouamba, de 49 anys, 68 quilos i pare de la seva filla menor, que també ha declarat a la premsa que la "generositat dels malucs" de la seva parella li semblen "molt sexy".

Simpson, que té diabetis, assegura a més que amb el seu repte i les seves aparicions públiques vol donar ànims a les dones grasses que pateixen per això i rebutja les crítiques dels que l'acusen de posar la seva vida en perill.

"Tinc molt bona salut. Vaig al metge cada tres mesos", afirma aquesta dona, que no obstant això no compta amb el suport dels seus fills, als quals no sembla agradar la idea de tenir una mare que no pot caminar diversos metres seguits i que necessita atencions especials per a tot el que fa.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum