Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
He quedat descansat al dir : MERDA ! Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
He quedat descansat al dir : MERDA ! Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
He quedat descansat al dir : MERDA ! Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
He quedat descansat al dir : MERDA ! Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
He quedat descansat al dir : MERDA ! Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
He quedat descansat al dir : MERDA ! Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
He quedat descansat al dir : MERDA ! Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
He quedat descansat al dir : MERDA ! Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
He quedat descansat al dir : MERDA ! Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


He quedat descansat al dir : MERDA !

Ir abajo

He quedat descansat al dir : MERDA ! Empty He quedat descansat al dir : MERDA !

Missatge  Joan 07/06/10, 07:27 pm

Tots sabem que hi ha una cançoneta popular que diu aquesta paraula, si és que la remenem amb un bastó i si l’excrement en qüestió està al bell mig de la muntanya.
Amb aquesta exclamació, vull aludir aquesta vegada a un recent article del molt il•lustre comentarista, escriptor, orador, Arturo Pérez Reverter, a qui ningú li pot negar la seva brillant erudicció en els seus escrits periodístics. En l'article aparegut en la seva ùltima aportació a "El Semanal" acababa tot dient :

“...El problema no es la bandera, ni el toro, sino la puta que nos parió a todos nosotros. A los ciudadanos de este país de MIERDA.”

Evidentment deixo de comentar el tex en concret, no soc persona entesa en aquets menesters, només vull deixar clar que per més be que jo m’expressés en un mitjà de comunicació i en uns termes similars als de l’articulista, atès que sóc un cero literàriament i per tant un desconegut, no en tinc cap dubte que el censor de torn faria ús de la tant odiada censura per tal de què el meu hipotètic article no sortís a la llum pública pel sol fet d’expressar-me d’una forma diguem-ne poc educada i molt grollera segons ens marquen els canons.


Ara bé, si sempre se’ns ha dit que hem d’aprendre model dels personatges il•lustres, com el que abans he esmentat, crec sincerament que dir: MERDA !, QUI EL VA PARIR!, COLLONS ! ( o “cojones”, com deia precisament en Camilo J.Cela), etc .etc., són del tot correctes i gens grolleres sonin on sonin.

Per tant, jo que no em considero mal parlat, ans el contrari, em permeto i vull amb tota la naturalitat del món, descarregar-me tota l’adrenalina continguda que posseeixo actualment per tant de lladre, corrupció, desori polític, econòmic, social i moral, i per això, amb la més gran contundència em ve de gust dir : MEEEERRRRRDAAAAAA!.

He quedat més que descansat, la llàstima però, és que malgrat tot, seguirem com ara o pitjor. No he pogut aguantar-me per totes les raons exposades i més. Inclús em sento moralment tranquil i relaxat d’haver-ho pronunciat públicament i amb lletres ben gruixudes. I ho tornaré a fer si cal on i quan convingui arreu, tot i que tinc por de d'afegir-hi més paraules. He quedat descansat al dir : MERDA ! Smile_wink
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

He quedat descansat al dir : MERDA ! Empty Re: He quedat descansat al dir : MERDA !

Missatge  Invitat 07/06/10, 10:26 pm

Va, jo t'acompanyo....a la mieeeeeerdaaaaaaaaaaaaaaaHe quedat descansat al dir : MERDA ! Mons0027
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum