Últimos temas
Per en Sinuhé
+2
Sinuhé
Ningú
6 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Per en Sinuhé
Sinuhé: neessito el llibret d'instruccions per fer funcionar correctament l'escriptura i penjar fotos.
Si us plau, podries ensenyar-me com funciona.
Gràcies
Si us plau, podries ensenyar-me com funciona.
Gràcies
Ningú- Nombre de missatges : 37
Re: Per en Sinuhé
Em sembla veure que hi ha dues maneres. Els recuadres que fan 15 i 16 a partir de la dreta. L'un et permet guardar la imatge a una pàgina "guardaimatges" i després copiarla aquí, i l'altra és posar l'adreça (url) de la imatge a Internet.
L'adreça d'una imatge s'obté clicant amb el botó dret del ratolí a obre la imatge i copiant el text que posa a "dirección".
L'adreça d'aquesta imatge és: http://www.totporter.cat/images/pilota%20basket%20bb0289%20ACB%201500.jpg
No sé si t'he ajudat. Si no ho tens clar, només cal que ho diguis i intentaré fer-ho millor.
L'adreça d'una imatge s'obté clicant amb el botó dret del ratolí a obre la imatge i copiant el text que posa a "dirección".
L'adreça d'aquesta imatge és: http://www.totporter.cat/images/pilota%20basket%20bb0289%20ACB%201500.jpg
No sé si t'he ajudat. Si no ho tens clar, només cal que ho diguis i intentaré fer-ho millor.
Sinuhé- Nombre de missatges : 1687
Hola Sinuhé,
trobo que està força be.
No sé si he arribat a entendre del tot les teves explicacions, jo he entés que amb el requadre que només diu imatge pots insertar imatges d'internet, en canvi amb l'altre, que diu allotjar una imatge, pots insertar imatges del teu propi pc, és així?
(aquest és el primer pas, després vindran les pràctiques)
trobo que està força be.
No sé si he arribat a entendre del tot les teves explicacions, jo he entés que amb el requadre que només diu imatge pots insertar imatges d'internet, en canvi amb l'altre, que diu allotjar una imatge, pots insertar imatges del teu propi pc, és així?
Beri- Nombre de missatges : 294
No, amb l'altre vas a una web d'allotjament d'imatges. Allà pots allotjar la imatge del teu PC i després copies l'adreça on s'ha allotjat i ja la pots posar aquí. No sé si mai ho havies utilitzat a Catalunya Web , però hi havia gent que ja ho feia per no superar el limit de espai de MSN.
Beri escrigué:Hola Sinuhé,
trobo que està força be.
Veig que a sota a la dreta hi ha una nota que posa "l'HTML està inactiu".
Si tinguessis l'opció d'activar-lo, possiblement es podrien copienganxar les imatges directament.
El de l'allotjament ho trobo fantàstic. Jo era un dels que ho feien servir a catweb, i de vegades pateixo pel dia que l'empresa que me les allotja em digui "bueno vale , noooo" ... pero semblen bona gent. Són Http://www.imageshack.us o sigui que ja veieu que són americans.
Jooo... i pensar que cada cop que s'hi accedeix, la imatge travessa l'atlàntic
Si tinguessis l'opció d'activar-lo, possiblement es podrien copienganxar les imatges directament.
El de l'allotjament ho trobo fantàstic. Jo era un dels que ho feien servir a catweb, i de vegades pateixo pel dia que l'empresa que me les allotja em digui "bueno vale , noooo" ... pero semblen bona gent. Són Http://www.imageshack.us o sigui que ja veieu que són americans.
Editat per darrera vegada per BigTour el 16/01/09, 08:04 pm, editat 1 cop en total (Razón : que coi deu voler dir "razón")
Vaig a mirar això de l'HTML, ah, i sobre imatges... tots els botons nous (i crec que els vells també) estan allotjats a llocs d'aquests gratuïts.
BigTour escrigué:Veig que a sota a la dreta hi ha una nota que posa "l'HTML està inactiu".
El miembro 'BigTour' ha efectuado la acción siguiente: Tirar el dau
'Dau de 6 cares' : 1
L'administrador ja ha fet els canvis, Ningú:
Ja es pot copiar i enganxar:
Vaig a tirar un altre dau
Ja es pot copiar i enganxar:
Vaig a tirar un altre dau
Editat per darrera vegada per BigTour el 16/01/09, 09:11 pm, editat 1 cop en total
El miembro 'BigTour' ha efectuado la acción siguiente: Tirar el dau
'Dau de 6 cares' : 3
'Dau de 6 cares' : 3
Un 3, la cosa va bé ...
Hi ha alguna cosa que falla, però amb lo de copiar i enganxar: El tipus de lletra i el color el manté, però no pas el tamany
Hi ha alguna cosa que falla, però amb lo de copiar i enganxar: El tipus de lletra i el color el manté, però no pas el tamany
ostres ostres,
què és això del dau??????? encara he de mirar molt per aquí...... intento posar una imatge.....
hola Victor
què és això del dau??????? encara he de mirar molt per aquí...... intento posar una imatge.....
hola Victor
si si si
ara ho faré amb allo d'allotjar imatge......
no sé com s'ha de fer, he posat la imatge amb examinar però després s'ha obert una finestra de l'imagesharck i no he sabut trobar què tenia que fer. Sinuhé, no he utilitzat mai això....please un help!!!!!
ara ho faré amb allo d'allotjar imatge......
no sé com s'ha de fer, he posat la imatge amb examinar però després s'ha obert una finestra de l'imagesharck i no he sabut trobar què tenia que fer. Sinuhé, no he utilitzat mai això....please un help!!!!!
Nois, ja em perdonareu, però menys insertar vídeo tot ho trobo complicat per aqui... potser hi entri una altra estona. Gràcies
NALA- Nombre de missatges : 50
Hans Zimmer: A way of life
Provant vincles música.....
Hans Zimmer: A way of life
Com som tots plegats, ja ens val... tots aquí al forum del Sinu mirant si es poden fer xorradetes , jajajaja.
Es clar que sí !!!
Es clar que sí !!!
Ja veig que aqui no es permet allotjar imatges directament del PC, s´han d´allotjar abans a un servidor tipus Imageshack...
Però al menys, que no sigui dit, vaig a provar d´insertar-ne una d´internet...
Però al menys, que no sigui dit, vaig a provar d´insertar-ne una d´internet...
Mira Victor, aqui passa com a Catalans, el que es veu és la primera pàgina i has de clicar a la darrera per contestar... de sobte he vist la imatge que he penjat i un munt de missatges nous, em pensava que m´havia equivocat de panell!
Vaig a tirar un dau...
[/b]No ho sé fer [/b]
Vaig a tirar un dau...
El miembro 'NALA' ha efectuado la acción siguiente: Tirar el dau
Ah, doncs ha sortit... però un altre tròç que surt en castellà
La veritat és que m'agradaria poder insertar les presentacions que faig dels poemes i fer canvis en les fonts, bé sigui en diferents tipus, color i grandaria, però trobo que és complicat per a mi, serà que en això de la informàtica sóc un ruc, que li anem a fer. com podràs comprovar el mateix poema ho he penjat a les altres comunitats sense cap mena de problema.
Ja em diràs que és el que puc fer.
Ja em diràs que és el que puc fer.
Ningú- Nombre de missatges : 37
Ja ho veus Ningú, moltes preguntes i cap resposta. Ni tant sols em deixa enganxar un vincle amb imatge i cançó per desitjar bona nit.
Pàgina 1 de 2 • 1, 2