Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Isona: Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Isona: Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Isona: Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Isona: Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Isona: Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Isona: Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Isona: Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Isona: Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Isona: Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Isona:

2 participantes

Ir abajo

Isona: Empty Isona:

Missatge  arcoiris 18/05/09, 12:23 am

Re: Bon dia a tots 17-5-9

Isona: Icon_minipost Isona77 Hoy a las 11:04 am

Tenir l'anim trist o content no sempre ho pot decidir un mateix. Hi han dies que no saps ben be perquè i ets ditxòs no et manca res i no necessites res ets feliç i prou... Hi han dies que tens tristor i tampoc no saps ben be el per qué. Complexitats de la vida humana.

Tot passa:

quan ets dalt del cim pensa: això passarà.
quan ets al fons del pou pensa: això passarà...





Isona :
Et contesto aquí per a no contestar-te en el panell del bon dia.
Espero que no et molesti. rosa
Tens raó hi ha dies així, que no saps perquè estas trista, però ho estas, i dies que no saps per que ets tan feliç però ho ets, i tens ganes de gaudir-ho sense mes
Però també hi ha dies que saps perfectament perquè estas trista, i saps que no és algo que es passará,perque saps que és un problema que no té solució, i que seguirà estant aquí per sempre, perquè forma part de la teva vida, i has de viure amb ell t´ agradi o no.
De vegades el cansament i la solitud pesen massa i et donen ganes de donar-te per vençuda, de llençar la tovallola i la tristesa t'aixafa com una llosa que t'impedeix respirar i tan solament et deixa plorar.
En aquests dies, és quan intento buscar algo agradable, que em faci sentir-me un mica millor , fent-me oblidar el dolor, i de vegades l'única cosa que tinc, és mirar per la meva finestra i gaudir veient que fa un preciós dia de primavera, com ha fet avui.
Algunes vegades em funciona i unes altres no. Però avui almenys ho he intentat.
Una abraçada molt gran. coret
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Isona: Empty Re: Isona:

Missatge  Isona77 18/05/09, 02:56 pm

Abraçada Noi coret Tens molta raò Lola. Jo, sobretot em referia a estats d'anim que no saps el per què. Diferent es quan saps perfectament per què estàs trista, això ja es més complicat de resoldre perquè hi ha una causa del teu estat d'anim. I amb això es quelcom dificil d'aconsellar perquè ningú està a la pell d'un altre. Per tan tens raò: quan hi han motius d'estar trist ja tens una evidéncia del per què del teu estat: Un trencament, una separaciò, la pérdua d'un èsser estimat... i moltes coses més. Però tot necessita el seu temps per refer-nos de qualsevol desgràcia. I de vegades aquest temps pasa a poquet a poquet i sembla talment que ens haguessim instal.lat a l'eternitat.

A les estones que tinguis lliures mira de distreure-t el màxim possible de manera que puguis "desconectar" dels records tristos. No t'imposis cap temps: mica en mica s'omple la pica. rosa Una abraçada molt forta. Abraçada Noia M'agradaria que ens veiesim a l'estiu.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Isona: Empty Re: Isona:

Missatge  arcoiris 19/05/09, 01:01 am

Tens raó.
És millor intentar distreure la ment en altres coses, perquè seguir ficant el dit en la llaga, no serveix de res.
Com diu aquesta frase:
Si els teus problemes tenen solució, perquè et preocupes? I si els teus problemes no tenen solució perquè et preocupes?
A mi també m'agradaria molt que ens poguéssim veure.
Ja hem donat el primer pas que és imaginar-ho, ara com diu el sinuhé en altre panell, ens falta lo mes difícil. Fer-ho realitat. Wink
Altra abraçada molt gran per a tu. I gràcies per contestar-me. I love you
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Isona: Empty Re: Isona:

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum