Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
La nova freqüència de l'amor  Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
La nova freqüència de l'amor  Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
La nova freqüència de l'amor  Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
La nova freqüència de l'amor  Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
La nova freqüència de l'amor  Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
La nova freqüència de l'amor  Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
La nova freqüència de l'amor  Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
La nova freqüència de l'amor  Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
La nova freqüència de l'amor  Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


La nova freqüència de l'amor

2 participantes

Ir abajo

La nova freqüència de l'amor  Empty La nova freqüència de l'amor

Missatge  arcoiris 01/10/11, 02:35 am

Si busques l'Amor, tira a baix totes les creences i oblida't de les experiències viscudes.

Comença de nou per on mai se't hagués ocorregut que va l'Amor buscant-te a tu.
L'Amor és una energia que flueix lliurement a tot l'Univers. Cal aprendre a demanar i prendre des de la Font Il · limitada.

L'Amor "arriba" des del Centre d'Amor Universal cap al centre intern de cada un.
Obre't, tira les teves cuirasses i deixa que aquesta meravellosa energia dissolgui els sentiments negatius de separació i solitud.

Quan assoleixis estats de pau i benestar "des de dins i sense esforços", l'Amor ha estat acompanyant-te, no ho deixis anar, hi ha molt més per fer, junts ho descobriran.
Noves formes de relacionar amorosament estan sorgint en aquests temps.

En les últimes dècades hem crescut molt en l'expressió dels sentiments i l'amor.
En aquest mil.lenni l'amor s'obre com un lotus de mil pètals que dóna múltiples possibilitats per sortir de les nostres limitacions i mancances.

Què és l'amor?

L'amor és ENERGIA que ve de l'Energia Universal Creadora .. L'amor és un estat de completa felicitat, es gaudeix quan un s'abandona en el sentiment i deixa que tot flueixi sense obstacles.

Els éssers s'estan trobant per activar la nova consciència de l'amor i així poder treure el millor de si i créixer espiritualment, perquè l'amor és el camí més genuí per al nou creixement interior .. Des del amor sense condicionaments ni expectatives les ànimes estan guarint velles ferides de solituds i abandonaments i estan creant un estat interior més ple i segur.

L'amor és amor i res més, no s'encadena a cap contracte o filiació. Si vols viure amb la persona estimada, viu. Però no posis obstacles a la convivència, no exigeixis l'altre el que aquest no té per donar, no li compliquis la vida amb reclams. Deixa que la relació flueixi lliurement. Respecta els seus espais, els seus temps, els seus gustos i que et respecti a tu. No sentis obligacions en cap moment, ni submissió o dependència. No carrers el que sents, però parla amb dolçor.

Hi ha moltes maneres de comprometre en les relacions i un creu que tot això és amor, generalment és dependència emocional, necessitat que un altre ompli els teus buits ia sobre, els omple malament. No busquis l'amor fora. Has d'aprendre a generar des del teu centre cardíac, omplir la teva aura, la teva ment, les teves paraules l'amor que prendràs l'Amor Universal i després expressar-ho. Tot en el teu entorn vibrarà en l'amor i no hi haurà més mancances ni abandonaments.

Reflexiona sobre aquests aspectes: Per què càrregues a l'amor amb tants condicionaments?:

T'estimo encara que ..., t'estimo perquè ..., t'estimo però .... El veritable amor no és res de tot això.
L'amor és un sentiment que flueix pur, sense distorsions.

Una cosa és conviure i compartir la vida amb algú i una altra cosa és estimar algú. L'ideal és que es donin les dues coses juntes.

Però si no ho has aconseguit i convius amb algú a qui ja no estimes, aclareix el teu interior, accepta la realitat i no facis culpes fora, en el teu camí d'evolució havia el desamor perquè ara busquis l'amor, que no és només tenir altre, sinó poder relacionar amorosament amb TOTS.

Si en el pla humà no trobes com omplir el teu buit d'amor, comença una tasca de creixement interior per connectar la Font Eterna d'Amor Universal i llavors estaràs vibrant també en l'amor humà.

L'amor està cridat a cobrir l'Univers ...

... Però mentre no ens adonem ...
... Que som nosaltres els que hem de trucar, invocar, fabricar, aquest amor i després projectar-...
... L'amor no pot conèixer-se, no pot projectar-se, no pot operar en la humanitat ...
... Perquè això depèn de nosaltres i no d'altres forces còsmiques.

Nosaltres som antenes còsmiques per rebre informació divina, informació espiritual, i difondre-la i llavors d'aquesta manera poder produir major inquietud per conèixer l'amor, que és el que està succeint en aquesta Nova Era.

La veritable consciència d'amor comença a entendre ara, en la mesura que sortim de tot tipus de creences limitadores. Els veritables sentiments que restauraran la nostra vida estan fluint des d'una dimensió superior de compressió de la vida, on l'Ésser troba la seva ressonància espiritual i pot connectar l'amor en la seva essència pura: aquesta energia que s'expressa ... ...
Per gran part de la humanitat, en aquests moments, l'amor està barrejat amb necessitats sexuals, fantasies culturals, reemplaça mancances. Depèn de les creences de cada individu que l'amor de felicitat o produeixi dolor.

Molts ja han comprovat que amb el cap no s'estima. El sentiment amorós sorgeix des del pit. És una energia, de determinada freqüència vibracional que es condensa en el chakra cardíac i des d'allà surt i s'expressa. Qui té bloquejos energètics en el centre cardíac no poden expressar aquesta energia amb facilitat i se senten sols i angoixats.

Quan aquest centre vibra en una determinada freqüència i entra en ressonància amb un altre ésser que està en la mateixa freqüència es produeix un intercanvi amorós ple. Això pot donar-se una sola vegada, diverses vegades, per molt de temps, per tota la vida humana. Tot depèn de la capacitat per mantenir aquesta sintonia. És per això que l'amor no demana ni dóna, s'expressa. De vegades troba ressonància i resposta i altres vegades no.

Quantes històries d'amor poden caure amb aquest concepte! Amb l'excusa de "ho vaig fer per amor", s'amaguen moltíssimes formes de manipulacions, ressentiments, necessitat de poder o de dependència. Prou de telenovel!

Després de comprendre aquest nou concepte d'amor, no té sentit parlar de la gelosia ni de fidelitat. S'és fidel amb un mateix i amb els propis sentiments.

Amb el creixement interior s'aconsegueix ser conseqüent i íntegre amb un mateix. Només des d'aquest lloc d'harmonia interior es pot fluir un veritable sentiment amorós profund i pur.
Aquest estat amorós ple és el que s'expressa en tots els nivells de la vida, no només en l'amor de parella.

Un estima LA VIDA i estima a tots els éssers. La font d'amor està dins d'un i no necessita que vingui a omplir ningú. Si has curat les teves pròpies ferides ets amor i irradies amor.

Només així s'entra en ressonància i es troba qui comparteixi teu freqüència d'Amor

Si aconsegueixes solucionar tots els mandats adquirits pel que fa a l'amor, podràs ensenyar-li a un altre com aconseguir també i podrà acompanyar-te en el camí d'explorar junts les noves dimensions de l'amor.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La nova freqüència de l'amor  Empty Re: La nova freqüència de l'amor

Missatge  VlCTUR 05/10/11, 07:54 pm

M'he acostumat tant al Facebook, que no trobo el "m'agrada" Very Happy
Però bé, millor, així ens esforcem per a donar la nostra opinió.

Aquest escrit em porta a una reflexió que vaig fer quan va morir la meva mare, i que em va reconfortar molt. Per algún motiu, totes les coses de les quals esta format l'univers: desde les grans galàxies, les estrelles com el nostre sol, la terra, la vida i la humanitat, són porcions acotades d'alguna cosa que havia existit en l'univers formant un sol tot. D'alguna manera, una força ha anat "encapsant" aquesta cosa, un cop va esclatar i es va extendre per tot arreu. Diem que la nostra terra és un esser viu en ella mateixa, un esser que estima. I anant més enllà em pregunto ¿i el sol?, ¿no és també un esser ple d'amor?... i com el sol, tots els astres de l'univers. D'alguna manera, aquestes "capses" que acoten Amor, amb el temps, han anat evolucionant en capses més petites: els cosos dels essers vius.

Però ocorre una cosa: tot acaba esdevenint una capsa dins una altra, i quantes més capses endins, més difícil sen's torna percebre l'amor en estat pur, i busquem aquest amor en fora per a trobar-nos amb cada paret de cada capsa, sense imaginar que a dins nostre ja hi és aquest amor universal.

Per acabar-ho d'adobar, l'esser humà "l'esser més perfecte de la creació" (SIC), encara té una paret afegida: "la ment", i, a diferència de, per exemple un mosquit, té una barrera més que trencar, per a anar cap a aquest tot de l'univers.

La pregunta que em plantejo aquí és ¿a qui, o a què, se li ocorreria, en un moment donat de la vida de l'univers, anar encapçant-ho tot formant galàxies, sols, terres , cosos i ments?
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

La nova freqüència de l'amor  Empty Re: La nova freqüència de l'amor

Missatge  arcoiris 06/10/11, 01:06 am

Me gusta Laughing
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La nova freqüència de l'amor  Empty Re: La nova freqüència de l'amor

Missatge  arcoiris 06/10/11, 01:07 am

A mi també m'agrada la teva reflexió Victor
La pregunta que jo em solc fer és on està tot aquest amor
Em pregunto si hi ha tant amor en l'univers, si tots som i venim d'una mateixa energia amorosa, perquè no es veu.
Perquè el món segueix sucumbint a l'odi, l'egoisme, a la violència, perquè segueix mig món morint de fam de set, mentre l'altre mig malbarata indiferent.
La veritat, és que no se quantes més coses han de passar-li a la humanitat perquè els éssers humans canviem la nostre manera d'actuar.
Quan anem a posar en pràctica tot aquest amor que portem dins?.
A vegades quan miro al meu voltant, sento Reconco amb inifinita tristesa que dubto molt que siguem amor i si alguna vegada ho vam ser el vam perdre en algun lloc del camí.
Només espero que alguna vegada puguem recuperar-les.
Encara que també reconec que de tant en tant apareix algú que em torna l'esperança i la confiança en la humandad.
De tant en tant has éssers amoros que em demostren que no tot està perdut i que l'amor de tot l'univers pot tancar-se en un sol cor.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La nova freqüència de l'amor  Empty Re: La nova freqüència de l'amor

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum