Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe

3 participantes

Ir abajo

QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Empty QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe

Missatge  arcoiris 21/01/11, 01:09 am

Avui en dia, tothom diu que s'ho passa de puta mare al llit. Jo no ho dubto. El que no m'empasso és que sigui fent l'amor .... Perquè, francament ... el sexe és un conyàs. El que passa és que està sobrevalorat.
Anem a veure:
Quant dura l'orgasme masculí?
Doncs, l'orgasme-orgasme, pròpiament dit, dura .. jo que sé, el que tarda un en prendre's un xupito.
I per això tanta feina ?.... Quedar, dutxar-se, ... convèncer.

¡Fotre! Almenys per això del xupito no has de convèncer el cambrer. - Va, ximple, pónmelo, si no et passarà res ...

Però hi ha moltes més coses que em cabregen del sexe. En primer lloc, el sexe és sexista. Perquè cal veure el mal vista que està la ejaculació precoç. I, però, una tia que arriba a l'orgasme en cinc minuts, li la rifen !.... Cony, això és una injustícia! És com si en les olimpíades, a la tia que guanya els cent metres li donen una medalla, i l'oncle ... el porten al sexòleg.

El sexe està bé al principi ... per la novetat, però quan comences a practicar-lo en parella la cosa es fot. Per exemple, intentar tenir un orgasme simultani és impossible. És com pretendre posar-se d'acord per rotar al mateix temps. Això no hi ha qui el controli. Tu has vist parelles que eructe al mateix temps? ... T'imagines? ... Ell, rot de sobte, i ella: - Ets un egoista, no m'has esperat
Acabaríem tots fingint els eructes.

A més, si ets oncle, el sexe és com la màfia: mai pots dir que no ..... Sempre has de tenir ganes.

Un exemple: jo estic en una exposició d'art figuratiu etrusc-una cosa molt comú-i arriba Naomi Campbell i em diu que vol fer l'amor amb mi-una cosa també molt comú-. Bé, doncs si li dic que no em ve de gust, l'endemà mig Espanya pensa que sóc gai. En fi, que al final fas un esforç i acabes acostándote amb ella ... però pel què diran.

No hi ha dret, fotre! És com si vas a un restaurant, no et ve de gust filet i el maître va per aquí dient que ets vegetarià. Encara que hi ha maîtres que fan coses pitjors: et fan sentir com si et fent l'amor. S'enganxen tot el menjar vigilándote per veure com t'ho passes. I després et pregunten: - ¿Li ha agradat al senyor?.

Que et donen ganes de dir-li: - Sí, ¿I vostè ha gaudit, o m'ho he menjat massa ràpid?.
Però el que ja em sembla una vergonya és aquesta gentussa que es guanya la vida amb el sexe: els sexòlegs. El sexòleg és un tio que va d'expert perquè té un diploma a la paret signat pel rector de la Universitat. Doncs vaja! El que havia de tenir és una declaració jurada de la seva dona. Perquè, què passa?, Què el rector s'ha ficat al llit amb ell?, I com sé jo que a la meva noia li agradarà el mateix que al rector ".

A més, tots els sexòlegs et diuen el mateix: 'Al sexe cal donar-li imaginació' Cony, amb l'incòmode que és això! Abans, a tot estirar, hi havia dues postures: em ve de gust o no em ve de gust. Però ara ... ¿Tu has llegit el Kamasutra?. Per fer una pols has de ser Nadia Comaneci. Que si 'el carretó'..., que si' el molinet'..., que si 'la variant de la medusa' ... ¿La variant de la medusa? ...
¡Fotre! Si jo no sé ni fer la medusa!

Una altra cosa que et diuen molt és que "en el sexe tot està permès si els dos estan d'acord '... Ja, però si som tres i un no vol, què? ¿Apliquem la majoria i que es foti ".

Però el pitjor d'això de les innovacions és que et condueix a perversions molt estúpides. Per exemple, insultar mentre es fa l'amor. Tu estàs allà intentant fer la medusa, controlant l'ejaculació ... i ella:
- Porc, bèstia, animal ...!
I és clar, al final et calentes i li dius: - ¡¿I tu ... com de malament aparques?!
En fi, està clar que el sexe és un conyàs.
Perquè .. a més, si és de gènere tonto: Si el sexe fos tan bo com diuen, ja ho haurien privatitzat.

Rebut en el meu correu.

arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Empty Re: QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe

Missatge  Isona77 24/01/11, 02:07 am

drunken
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe Empty Re: QUIQUE SAN FRANCISCO, la seva reflexió sobre el sexe

Missatge  Joan 25/01/11, 08:03 pm

Molt en línea d'ell. Imagino la seva cara mentre exposa el tema. Very Happy
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum