Últimos temas
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta

» Bonas festes Nadalenques i Any Nou
Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Icon_minitime16/01/14, 02:19 pm por greta

Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU...

Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Empty Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU...

Missatge  juliayjfg el 03/10/10, 11:16 pm

... sense gens de veu!

primer dir que aquesta recepta, me la van donar, el Garden d'Horta, el meu barri...
a la vegada que en van explicar, que ES LA RECEPTA QUE FAR SERVIR, la nostra MONTSERRAT CABALLÉ.

INGREDIENTS

- Pastanaga
- Mel
- un got
- microones

PREPARACIÓ

Per preparar aquesta recepta s'ha de fer per la Nit, només per no haver de anar mirant el rellotge:

tallar la Pastanaga a rodanges fines
possar les al got
tirar Mel, una o dos cullerades

- Tancar el got dins el microones, "SENSE CONECTAR HO"

- Al endemà, agafém el got i
- comprovarem que la mel, s'ha fet líquida, quasi com aigüa,
- retirem la pastanaga
- ens la prenem, con si fos aigüa i
- només en resta, comprobar, com
- EL LLARG DEL DÍA HI ANEM RECUPERANT HI LA VEU.
- i com en fer ho un o dos dies com a màxim JA HEM RECUPERAT TOTA LA VEU.

.... DE FORMA NATURAL, RÁPIDA I BEN SEGURA....
[funciona con oli en un llum]

[disculpeu les errades lingüistiques, com no tinc ànima de funcionari, no he trobat necessari, pulir... aquest defecte, fins ara esclar; confío podeu anar gaudim dels progressos que mica en mica, pogui anar fent... Salutacions a tothom}

juliayjfg
juliayjfg

Nombre de missatges : 8
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Empty Re: Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU...

Missatge  arcoiris el 04/10/10, 12:16 pm

Julia:
M'alegro molt que participis en aquesta comundiad i t'envio una salutació de benvinguda.

flower

Moltes gràcies, per aquesta recepta.
Sabries si serveix també per a la irritació, la tos i el mal de gola?
O això ja és molt demanar?.

Pel que fa a la teva forma d'escriure a mi em sembla perfecta.
Si algú ha de demanar perdó per la manera d'escriure sóc jo i després de tans anys, crec que la gent que em coneix em perdona cada dia i en cada paràgraf.
En cas contrari me haurien expulsat ja d'aquesta comunitat.
És més me haurien prohibit fins i tot escriure per internet.

Embarassed
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Empty Re: Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU...

Missatge  Sinuhé el 05/10/10, 08:51 am

Si algun dia em quedo sense veu, ho provaré.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Recepte cassolana, per quan et quedes SENSE VEU... Empty Hola nois/es, .... la recepta cassolana,... si serveix per l'irritació i el mal de gola!...

Missatge  juliayjfg el 13/10/10, 02:25 am

Hola nois/es,
Per a mí es un plaer i un honor, poder ser aqui amb vosaltres.
sí serveix també per a la irritació i el mal de gola!
i no es demanar massa!... especialment, per ho sencill de fer ho i els resultats son quasi instantànis; (encara que, estigui lleig de dir-ho soc fumadora i putser m'afecti més el mal de gola; però en un o dos dies, màxim hi ha prou) Smile

Arcoiris, mol agraïda per disculparme les errades que façi, ho cert es que m'he adonat que no puc escriure com parlo; encara que ja ho sabia, per alguns amics i veins; si més no vaig amb cura. No vui ser la primera expulsada de la comunitat o d'internet
juliayjfg
juliayjfg

Nombre de missatges : 8
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum