Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
2 respostes Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
2 respostes Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
2 respostes Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
2 respostes Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
2 respostes Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
2 respostes Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
2 respostes Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
2 respostes Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
2 respostes Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


2 respostes

+2
Joan
FOC
6 participantes

Ir abajo

2 respostes Empty 2 respostes

Missatge  FOC 15/06/10, 01:15 pm

Xeics vaig una mica atabalat i ara per ara no mes busco distreurem en aixo d'internet i aires i el facebook ja en va be per aixo. en aquesta comunitat m'agrada agafarmela mes seriosament i ara m'es una mica mes complicat seguirla i participar. ara fare un trasalado de botiga i encara me será mes dificil una temporada. Pero volia contestar dos misatges, estic a punt de cremarme i necesitaria plorar per desfogarme, pero no puc permetrem ni cremarme i les llagrimes no m'afloren als ulls i en vindria molt be que vinguesin i soltar tot lo que tinc dins que m'angoixa per tal de prendre una mica de carrerilla en lo que me tocara viure prompte. No es res dolent, es mes, será per a bé, fiquen les dos botiges juntes, reduint gastos; lloguen un local nou, mes ben situat, en mes m2 i a millor preu... o siga tot per tal de continuar funcionant i suposo que ho aconseguirem, encara que porta molta feina i de vegades a soles. Al menys m'he desfogat una mica. Saluts i forçá a la comu.
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 respostes Empty Re: 2 respostes

Missatge  Joan 15/06/10, 04:43 pm

Benvolgut company " internauta" : Entenc les teves raons per estar un xic "cremadot". No en tinc cap dubte que acabaràs aconseguint reestructurar tot lo que t'hagis proposat i que per mor de les circunstàncies moltes persones s'hi veuen obligades.

T'ho desitjo de tot cor.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

2 respostes Empty Re: 2 respostes

Missatge  VlCTUR 15/06/10, 06:07 pm

Hola Foc,


Espero que tot et vagi molt bé. Bé, n'estic segur, doncs a un lluitador nat com tu, les coses solament poden anar-li bé. He passat pel que dius, i, en acabat, (a part de donar-ho tot d'un mateix) tot es redueix a renunciar a unes vacances, al mobil, i a la cobertura de robatori i incendi del seguro del cotxe. Ja vindran temps millors. Mentrestant, a fer el que sabem fer la gent amb empenta com tú: mirar endavant amb l'ajut de la parella i la motivació dels fills que ho són tot. Aixo ens fa superar qualsevol obstacle i, a més aprenem i sortim reforçats. Respecte a les llàgrimes, ja ho diu l'Arcoiris: es fantàstic deixar-les sortir.

Salut i força.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

2 respostes Empty Re: 2 respostes

Missatge  arcoiris 15/06/10, 08:08 pm

Jose:

És normal que et sentis així, perquè tots els canvis ens donen una mica de por , encara que siguin per a bé.

Però estic segura que abans de gaire, estaràs content perquè tot et va a anar estupendament i et donaràs conte que l'esforç ha valgut al pena.

Si no pots esplaiar-te amb les llàgrimes pots fer-lo de qualsevol altra manera, pots passejar, córrer, cantar, cridar, ballar, parlar amb algun amic, o escriure per aquí, qualsevol cosa serveix amb tal, de que puguis treure fora el que sents per dintre i puguis esplaiar-te. Espero que quan puguis ens segueixis contant com va tot.

Una abraçada.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 respostes Empty Re: 2 respostes

Missatge  Invitat 16/06/10, 03:45 am

estic a punt de cremarme i necesitaria plorar per desfogarme, pero no puc permetrem ni cremarme i les llagrimes no m'afloren als ulls i en vindria molt be que vinguesin i soltar tot lo que tinc dins que m'angoixa per tal de prendre una mica de carrerilla en lo que me tocara viure prompte. No es res dolent, es mes, será per a bé, fiquen les dos botiges juntes, reduint gastos; lloguen un local nou, mes ben situat, en mes m2 i a millor preu... o siga tot per tal de continuar funcionant i suposo que ho aconseguirem, encara que porta molta feina i de vegades a soles. Al menys m'he desfogat una mica. Saluts i forçá a la comu.[/quote]


Et desitjo molta sort en la nova escomesa, però recorda't de viure i, sobretot, treballa per viure,no possis mai el guanyar peles per davant de tot. Pense que ens podem estar de moltes coses innecessàries, què el comsum s'entesta en dir-nos què sense aquest "benestar artificial", no podem ser feliços
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

2 respostes Empty Re: 2 respostes

Missatge  Sinuhé 16/06/10, 08:37 am

Això és el que importa, que saps el que vols fer i que ho faràs. I com que tens voluntat i empenta te'n sortiràs segur.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 respostes Empty Re: 2 respostes

Missatge  llit desfet 17/06/10, 03:21 pm

Eiiiiiiiiiiiiiii Jose,

Segur que tot va molt bé, els canvis a molta gent li fan però segur segurissssssssssssssssim que son a fi de be.
Molta sort
petonets i abraçada
llit desfet
llit desfet

Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 13/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

2 respostes Empty Re: 2 respostes

Missatge  FOC 19/06/10, 12:37 pm

Moltes gracies pers anims, sou collonuts
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 respostes Empty Re: 2 respostes

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum