Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Policies amb molta cara Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Policies amb molta cara Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Policies amb molta cara Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Policies amb molta cara Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Policies amb molta cara Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Policies amb molta cara Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Policies amb molta cara Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Policies amb molta cara Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Policies amb molta cara Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Policies amb molta cara

3 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Policies amb molta cara

Missatge  Sinuhé 11/02/09, 10:02 am

Dues monges, obligades a despullar-se per comprovar si de veritat eren dones


Ciudad de México.- Dues religioses mexicanes s'han querellat contra uns policies, a qui acusen d'haver-les arrestat amb el pretext que demanaven almoina i d'haver-les obligat a despullar-se per comprovar que de veritat eren dones, va informar una portaveu de la fiscalia mexicana.

Les monges, de la congregació de la Immaculada Concepció de María, demanaven als carrers de Dolores Hidalgo (centre de Mèxic). "Van ser alliberades immediatament, ja que no les podien acusar de cap delicte", va explicar divendres passat la portaveu, que va dir que les religioses van presentar una querella per "abús d'autoritat".


Editat per darrera vegada per Sinuhé el 11/02/09, 05:06 pm, editat 1 cop en total
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 11/02/09, 11:49 am

Detenidos dos "mossos" por formar parte de una banda de ladrones

http://www.elpais.com/articulo/espana/Detenidos/mossos/formar/parte/banda/ladrones/elpepuesp/20090126elpepunac_14/Tes


Una detenida por los "mossos" salió de comisaría con 38 hematomas


http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=404593&idseccio_PK=1022
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Sinuhé 11/02/09, 05:14 pm

Aquí en tens més:

http://www.google.com/search?hl=ca&as_qdr=all&q=%22detenido+un+policia+nacional%22&btnG=Cerca&lr=

http://www.google.com/search?hl=ca&as_qdr=all&q=%22detenido+un+guardia+civil%22&btnG=Cerca&lr=
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 11/02/09, 06:06 pm

Efectivament, no és a Mèxic només on hi ha policies corruptes i abusius. No cal anar tant lluny, n'hi ha prou amb començar per casa nostra...
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 06/03/09, 12:46 am

"Un mosso me dijo: Como me denuncies, voy a tu casa y me follo a tu mujer"


EFE / VÍDEO: ATLAS. 05.03.2009


Los Mossos d'Esquadra acusados de detener ilegalmente y pegar a un hombre, tras una discusión en una discoteca de Barcelona cuando estaban fuera de servicio, han acusado a la víctima de agredirles con "suma violencia" sabiendo que eran policías, mientras han negado que ellos le pusieran la mano encima.

La Audiencia de Barcelona ha juzgado hoy a los agentes Mónica F., Alberto F. y Juan D., para quienes la fiscalía pide penas de hasta cuatro años y medio de prisión por detener ilegalmente y pegar a José Antonio M., quien llegó a estar 24 horas en comisaría acusado de atentado a la autoridad, a raíz de una pelea ocurrida en la sala "Bikini" en junio de 2006, cuando estaban fuera servicio.

El ministerio público pide también penas de multa para José Antonio M. por pegar a los dos policías en la discoteca. Según la versión expuesta por José Antonio y un amigo, ambos estibadores del puerto, los agentes masculinos se enfrentaron a ellos en la pista de baile para recriminarles que hubieran manoseado a su compañera.

José Antonio M. ha admitido que agarró por el cuello a uno de los agentes, lo que motivó la intervención de los vigilantes de seguridad. A las puertas de la discoteca, según su versión, los mossos se identificaron como tales y ordenaron la detención de José Antonio M., al que, una vez en comisaría, golpearon por todo el cuerpo mientras elaboraban un atestado policial donde le acusaban de atentado a la autoridad.

La paliza ocurrió bajo la mirada impasible de otros cinco agentes, ha añadido José Antonio M., que ha insistido en que sintió humillación, impotencia y "mucho miedo", especialmente cuando uno de los policías le advirtió de que iría a su casa y violaría a su mujer porque él también "era de un barrio chungo".


http://www.20minutos.es/noticia/454916/0/mossos/juicio/policia/
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Sinuhé 06/03/09, 09:51 am

És que ara als mossos hi deixen entrar a qualsevol. Jo fins que no estéssin "normalitzats" del tot no els hi voldria.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 06/03/09, 12:26 pm

És que em fa l'efecte que els que van crear els mossos no els volen massa "normalitzats", Sinuhé. Els són molt més útils els "esbirros"; recorda que en més d'una ocasió he dit que Catalunya té molts trets de règim feudal.

I aprofito per dir, per tal que la Isona la Beri i d'altres no s'ofenguin, que no "tiro" contra Catalunya ni li tinc cap aversió (penso que els catalans tenen virtuts i defectes, com tothom; no tinc res contra els catalans, ni em cauen malament), sinó que em sembla una llàstima com està Catalunya en condicions de vida i en la manera en què es relaciona la gent. El que jo voldria és que això millorés i la gent hi fos molt més feliç del que és, però per a assolir això cal un exercici d'autorreflexió que no s'ha fet, i deixar de tirar pilotes fora mirant sempre cap a Madrid.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Sinuhé 06/03/09, 12:48 pm

Clar que els catalans tenim virtuts i defectes com qualsevol altra poble, però també està molt clar que ens ofeguen i que sols viuriem molt millor.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 06/03/09, 01:15 pm

Potser hi ha coses que us ofeguen, però, et penses que a la resta de comunitats autònomes no n'hi ha? Jo he viscut a vàries comunitats, i a totes hi ha ofegament per impostos excessius i serveis insuficients i d'escassa qualitat. La raó d'això és la incorrecta estructura recapdatoria-fiscal que tenim a tot Espanya; no hi ha prou diners degut a què el gruix de la recaptació recau sobre les rendes salarials, i en canvi empresaris, autònoms i professionals liberals formen bosses molt importants de frau fiscal. Si a això afegim que tenim 18 administracions públiques (que hem de pagar amb els nostres imposts), i el balafiament que continuament es constata per part de les administracions autonòmiques, com vols que no faltin diners per a tot?

Però Catalunya té uns trets especials que fa que tingui també factors d'ofegament intern (l'enorme pressió que fa la burgesia industrial i comercial per a tenir el control absolut dels canals de comercialització, amb la qual cosa poden fer el que vulguin amb els preus, i això explica els preus eternament abusius, sense comparació amb la resta d'Espanya, i el continu ascens dels mateixos, fins i tot en època de crisi econòmica; es a això, entre altres coses, al que em refereixo quan parlo de "règim feudal"), i això els catalans no ho voleu veure; tirant pilotes fora, culpant Madrid de tot, ho doneu per solucionat. I, al meu parer, aquest tic que teniu, que duu a la absència d'anàlisi, fa que Catalunya no avanci, i fins i tot s'hagi anant quedant comparativament enrera durant les darreres dècades (molt curiosament, però no paradoxalment, les dècades de govern autonòmic).
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Sinuhé 06/03/09, 05:52 pm

Els preus, a Madrid són més alts, i com has vist abans a la resta de l'estat no són tant diferents. Si hi hagués una diferència tan grossa, els que abans anaven a Andorra a comprar sucre, tabac o licors, ara anirien a comprar a l'Aragó per exemple.
Que hi ha un ofegament des del govern de l'estat cap a Catalunya és del tot evident i només cal anar llegint el diari cada dia. Aeroport, TGV, inversions de l'estat, autopistes, centralització de tot el que poden, etc... Que el nostre govern ho podria fer millor ? Clar que si, però si et retallen els recursos encara és més difícil fer-ho bé.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 06/03/09, 08:50 pm

Dius que els preus a Madrid són més alts que a Barcelona? Ningú, a part de tu mateix, sostindria una afirmació com aquesta.

Per cert, has viscut a Madrid?
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Sinuhé 06/03/09, 09:16 pm

Jo i madridiario.

http://www.madridiario.es/2008/Julio/anuario2008/julio/113448/madrid-cara-vivir-mundo-estudio.html
Madrid, la 26ª ciudad más cara del mundo
Policies amb molta cara 510x382_1216721344_portada
Julio 2008 - MD0 - Fotografías: MDO
Madrid y Barcelona forman parte de las 50 ciudades más caras del mundo para vivir, según puso de manifiesto un estudio sobre el coste de la vida en 2008 elaborado por la consultora Mercer.

La capital de España subió dos puestos en relación al año pasado y pasó del puesto 28 al 26, mientras que la Ciudad Condal permaneció en el puesto 31. Sevilla, por su parte, se encontraba en el puesto 74 de la clasificación. En el estudio se analizaron más de 140 ciudades alrededor del mundo y se midieron comparativamente los precios de más de 200 productos y servicios, entre los que destacan vivienda, comida, ropa, transporte, ocio y electrodomésticos, entre otros.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 06/03/09, 09:22 pm

Tornem a informacions fonamentades en estadístiques, que tinc la convicció que a Barcelona es falsegen (les estadístiques de preus de Barcelona, vull dir). Jo sí he viscut a Madrid i es força més barat, i hi ha més assortit de tot, que Barcelona. Això ho sap qualsevol persona que hagi viscut a les dues ciutats, o senzillament que vivint a Barcelona hagi fet estades de mitjana durada a Madrid.

No dius a més que Madrid us ofega? Com és possible doncs que la gent pagui preus més cars, si segons tu son un privilegiats que viuen d'expoliar Catalunya?
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Sinuhé 07/03/09, 09:35 am

Això ho hauràs de discutir amb qui fa aquesta qualificació cada any i no pas amb mi.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 07/03/09, 04:03 pm

Jo no tinc res a discutir amb qui fa estadístiques, doncs tots sabem el poc fiables que són. El que et recomano es que coneguis millor Madrid, parlis amb les persones que coneixen bé aquesta ciutat, i així puguis tenir informació de primera mà.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty ups

Missatge  tuina2008 07/03/09, 05:13 pm

Les estadistiques estan molt be a qui l'interessa.. i la fiabilitat d'aquestes depend dels interessos.
Parlar del que no es sap, es molt espanyol, per tant tambe catala,,,
i Sinuhe cau en aquesta trampa.. tambe va parlar d'euskadi i va dicutir amb mi , i s'hi a anat ha sigut de vacances, pero be,.
Madrid es molt mes cosmopolita i hi ha mes toleralancia que a Cataluanya, es mes oberta, es clar capullos hi ha tot arreu, i encara que hiha molta chuleria,,i moltes vegades aquestes actituds no m'agradan em reia molt amb aquella gent

LectorSeLectivo escrigué:Jo no tinc res a discutir amb qui fa estadístiques, doncs tots sabem el poc fiables que són. El que et recomano es que coneguis millor Madrid, parlis amb les persones que coneixen bé aquesta ciutat, i així puguis tenir informació de primera mà.
avatar
tuina2008

Nombre de missatges : 145
Fecha de inscripción : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Beri 08/03/09, 01:49 am

LectorSeLectivo escrigué:És que em fa l'efecte que els que van crear els mossos no els volen massa "normalitzats", Sinuhé. Els són molt més útils els "esbirros"; recorda que en més d'una ocasió he dit que Catalunya té molts trets de règim feudal.

I aprofito per dir, per tal que la Isona la Beri i d'altres no s'ofenguin, que no "tiro" contra Catalunya ni li tinc cap aversió (penso que els catalans tenen virtuts i defectes, com tothom; no tinc res contra els catalans, ni em cauen malament), sinó que em sembla una llàstima com està Catalunya en condicions de vida i en la manera en què es relaciona la gent. El que jo voldria és que això millorés i la gent hi fos molt més feliç del que és, però per a assolir això cal un exercici d'autorreflexió que no s'ha fet, i deixar de tirar pilotes fora mirant sempre cap a Madrid.

Dons no ho sembla.
Catalunya està poblada per persones, i com totes les persones del món, unes són millors que d'altres. El que sí que veig és que per il·lustrar un tema has d'utilitzar una notícia que malauradament a succeït a Catalunya, però que també succeeix a d'altres indrets.
En una cosa et dono la raó, si deixem de mirar al país veí segurament ens anirà millor, i personalment jo ja ho he deixat de fer, no m'aporta res. Ara ja no tenim res a parlar amb vosaltres
Beri
Beri

Nombre de missatges : 294
Fecha de inscripción : 16/01/2009
Edad : 59

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 08/03/09, 02:18 am

En el que m'hauries de donar la raó és en què esteu tan obsedits per l'ofegament extern que no us adoneu gens ni mica dels molts factors d'ofegament interns que teniu, sobre tot el d'una burgesia industrial-comercial totpoderosa, que es comporta com una aristocràcia, i que ha convertit Catalunya en un feu seu; i a la resta de ciutadans us han convertit en vasalls que no tenen cap altre dret que pagar els tributs als senyors (els elevadíssims preus que us demanen per tot i els més variats imposts que plouen de tot arreu).
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Beri 09/03/09, 12:30 am

LectorSeLectivo escrigué:En el que m'hauries de donar la raó és en què esteu tan obsedits per l'ofegament extern que no us adoneu gens ni mica dels molts factors d'ofegament interns que teniu, sobre tot el d'una burgesia industrial-comercial totpoderosa, que es comporta com una aristocràcia, i que ha convertit Catalunya en un feu seu; i a la resta de ciutadans us han convertit en vasalls que no tenen cap altre dret que pagar els tributs als senyors (els elevadíssims preus que us demanen per tot i els més variats imposts que plouen de tot arreu).

una de les raons del per què hem de pagar més car que a d'altres indrets de l'estat és perquè a vosaltres, amb l'excusa de la "solidaridad", us hem de pagar més del que necessiteu, i quan es tracta de donar-nos allò que ens pertoca no voleu.
creus que és just, per exemple, que a extremadura hi hagi un pc per cada nen a l'escola i en canvi a Catalunya no? com pot ser això? no estaria millor que, ja que hem de set "tots" solidaris, hi hagués pc's per la meitat dels nens però tant a extremadura com a Catalunya?

ja ho sabem, la solidaritat quan ve dels altres és molt ben acceptada, però si un mateix ha de ser solidari....això ja no és tan bonic, oi?
Beri
Beri

Nombre de missatges : 294
Fecha de inscripción : 16/01/2009
Edad : 59

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 09/03/09, 12:33 am

Però, vejam, Beri , que té a veure tot això que m'expliques amb els preus dels productes a qualsevol supermercat?
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 09/03/09, 09:04 pm

Sinuhé escrigué:Els preus, a Madrid són més alts, i com has vist abans a la resta de l'estat no són tant diferents. Si hi hagués una diferència tan grossa, els que abans anaven a Andorra a comprar sucre, tabac o licors, ara anirien a comprar a l'Aragó per exemple.


¿Cuál es la ciudad más cara del mundo?


20MINUTOS.ES / EFE. 09.03.2009 - 18:43h


Tokio ha recuperado la primera posición como la ciudad más cara del mundo, por delante de la también japonesa Osaka, tras haber figurado en sexto lugar, según un estudio del Economist Intelligence Unit, del grupo editor de la revista The Economist.

En tercera posición por el índice del coste de la vida figura París, seguida de Copenhague, Oslo, Zúrich, Francfort, Helsinki y Ginebra, mientras que Londres, que ocupaba antes la octava posición en ese índice pasa ahora al lugar número 27,
por detrás de Barcelona, que sube del 19 al 18, y Madrid, que se mantiene en el 20.

Caracas es la más cara de las latinoamericanasOtras ciudades caras son Singapur, que ocupa el décimo puesto, Hong Kong, que sube del 28 al 11, Dublín, que figura en el decimotercer lugar, y Bruselas y Milán, que comparten el decimocuarto.

Entre las latinoamericanas, Caracas es la más destacada por el índice de carestía, ya que asciende del trigésimo quinto al vigésimo primer lugar y se sitúa por delante de Chicago, Los Ángeles y Nueva York (todas en el puesto 23).

Las ciudades más baratas siguen siendo predominantemente las asiáticas: entre ellas Katmandú (128), las indias Nueva Delhi y Bombay (129 y 130 respectivamente) y Karachi (132).



http://www.20minutos.es/noticia/455639/0/tokio/ciudad/cara/
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 10/03/09, 12:40 am

Vivir en Barcelona es más caro que hacerlo en Madrid, en Londres o en Nueva York

Las 28 urbes más caras (entre paréntesis: el puesto que ocupaban hace seis meses):

1. Tokyo (6)
2. Osaka (ocho)
3. Paris (2)
4. Copenhagen (3)
5. Oslo (1)
6. Zurich (7)
7. Frankfurt (4)
8. Helsinki (4)
9. Geneva (12)
10. Singapore (15)
11. Hong Kong (veintiocho)
12. Vienna (10)
13. Dublin (11)
14. Brussels (12)
15. Milan (12)
16. Munich (16)
17. Berlin (17)
18. Barcelona (19)
19. Noumea, New Caledonia (20)
20. Madrid (20)
21. Caracas (35)
22. Lyon (24)
23. New York (39)
24. Chicago (39)
25. Los Angeles (39)
26. Hamburg (26)
27. London (ocho)
28. Amsterdam (27)



http://www.20minutos.es/noticia/455749/0/londres/nueva/york/
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Sinuhé 10/03/09, 09:37 am

Hem de fer cas de la notícia o no, Lector ? Sempre, o només quan et va bé a tu ?
Jo l'accepto, i m'imagino que del 18 al 20 no hi d'haver tanta diferència. Potser el que provoca aquesta petita diferència és que a Barcelona s'han de pagar més autopistes que a Madrid, o que no hi ha metro (subvencionat per la CE per desig del govern central) fins a l'aeroport, o alguna d'aquestes tantes diferències que fan a l'hora d'invertir diners.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Invitat 10/03/09, 01:22 pm

S'ha de fer cas a notícies com aquesta, que provenen de diferents fonts i que es repeteixen un cop rere un altre al larg dels anys (fa molts anys que es repeteixen en molt diversos mitjans que els preus barcelonins són força més alts que els madrilenys). Pel que fa a les autopistes de pagament, com és que continuen sent-ho encara, després de dècades de govern autonòmic? Em vols fer creure que al totpoderòs Molt Honorable President Senyor Jordi Pujol i Soley li va mancar força per a posar fi a aquesta situació?

No fóra més assenyat pensar que, en pertanyer ell mateix a la omnipotent burgesia industrial-comercial, que viu de munyir els catalans de a peu, no li va interessar posar-hi remei?
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Sinuhé 10/03/09, 03:53 pm

La explicació per les autopistes és senzilla, Lector. A Madrid les va pagar el govern de l'estat i per això són de franc, i a Catalunya si vàrem voler autopistes, les va tenir que pagar la iniciativa privada, i clar si tu ets gastes uns diners (que l'estat no ha volgut gastar-se) en vols treure un rendiment. I en això estem.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Policies amb molta cara Empty Re: Policies amb molta cara

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum